Okładka książki Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe (Wyd. II)

Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe (Wyd. II)

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381027847
EAN: 9788381027847
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak budować relacje służbowe
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 157
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
34,93 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,13

Opis produktu

Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnym relacji oraz sposoby ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo, jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie – jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących: • Skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, • Standardów zachowań w świecie biznesu, • Różnic kulturowych, • Norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc. „Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci”. Ryszard Kajkowski Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkującej oprogramowania w Polsce „Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji”. Justyna Głowacka Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL/HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj