Dziś w ofercie 127 487 pozycji
Wędrując ku dorosłości Wychowanie do życia w rodzinie Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej
Ćwiczenia do przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie dla klasy 7 SP. Nowa Podstawa Programowa.
15% rabatu
10,62
12,50 zł
Dodaj
do koszyka
Pewny start Wokół pór roku Karty demonstracyjne i materiały interaktywne z płytą CD
Publikacja zawierająca 46 kart demonstracyjnych oraz 150 ćwiczeń interatywnych zamieszczonych na płycie DVD. Pewny start - seria publikacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
237,71
Dodaj
do koszyka
Szczypiąca szczypawka Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek ciszących, syczących i szumiących
Szczypiąca szczypawka to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier: • planszowa – Przez lądy i morza • superpamięć • wyścig • Co się zmieniło? • Piotruś. Wiek 5-99 lat. Liczba graczy 2-4
27% rabatu
54,75
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Karty do diagnozowania gotowośsi szkolnej
Przedstawiamy propozycję instrumentarium do diagnozy dziecka, które przygotowuje się do podjęcia nauki w klasie 1 szkoły podstawowej. Opracowany materiał składa się z: - kart pracy do diagnozy wstępnej - kart pracy do diagnozy końcowej - arkusza indywidualnego Arkusz indywidualny obejmuje wszystkie obszary rozwoju dziecka. Uwzględniono w nim wskaźniki adekwatne do wymagań zawartych w podstawie programowej.
10% rabatu
16,20
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Teoria a praktyka
13. tom edycji Dzieł Janusza Korczaka, wydany we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem im. Janusza Korczaka. Komitet redakcyjny: Hanna Kirchner, [Aleksander Lewin (przewodniczący)], [Stefan Wołoszyn], Marta Ciesielska (sekretarz).
15% rabatu
22,95
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty
Diagnoza i terapia są ważnym tematem w dyskursie pomagania, wspierania rozwoju, zwłaszcza w odniesieniu do logopedii, pedagogiki czy psychologii. Treścią niniejszej publikacji są zagadnienia diagnozy i terapii w pracy logopedy i nauczyciela-terapeuty, co porządkuje niejako i ogranicza zakres podjętych rozważań. Zarówno logopeda, jak i nauczyciel/terapeuta są specjalistami, których działania pomocowe regulowane zapisami prawa wpisują się w działania szkoły i oświatowego systemu pomocy. Mimo znaczącego dorobku w logopedii i terapii pedagogicznej wciąż pojawiają się nowe przestrzenie analiz teoretycznych i badań empirycznych, podkreślające relację teorii z praktyką. Podjęte w książce dyskursy są udziałem osób tworzących naukę, ale też praktyków, co stanowi o wartości i zróżnicowaniu treściowym publikacji.
22% rabatu
38,84
49,80 zł
Dodaj
do koszyka
Wyższe wykształcenie a rynek pracy Studium metodologiczno-empiryczne
Opracowane przez Jagodę Jezior studium jest rezultatem wieloletniej pracy badawczej prowadzonej na terenie województwa lubelskiego pod kątem wartości wyższego wykształcenia na rynku pracy. Podstawą opracowania jest kilkanaście projektów badawczych, w których uwzględniono opinię różnych kategorii respondentów reprezentujących pracodawców i pracobiorców. Przyjęta wieloaspektowa perspektywa badawcza, oparta na niezmiennie bogatych danych źródłowych, pozwala na uzyskanie wyważonej i niezwykle rzetelnej ekspertyzy, z czym mamy do czynienia w przedłożonej rozprawie. Autorka nie tylko analizuje, interpretuje i zestawia - z największą wnikliwością i skrupulatnością - obszerny materiał empiryczny, ale także nad prowadzonym przedsięwzięciem roztacza cenną refleksję metodologiczną, która sama w sobie stanowi wielką wartość podjętego przedsięwzięcia. Książka jest świadectwem gigantycznej pracy, jaka została wykonana, by uzyskać efekt, z którym Czytelnik ma szansę zapoznać się podczas lektury. dr hab. Mariusz Zemło, prof. KUL
22% rabatu
40,95
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Terminarz nauczyciela 2017/2018 A5 Vivella pomarańczowy
PL/GB/D/RUS/FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku, registry dwurzędowe, nadrukowane. Układ - jeden dzień na stronie ważne terminy plan lekcji, dyżury informacje o uczniach tabela ocen Zawiera mapę Europy i mapę Polski na wyklejkach blok szyty oraz klejony, wzmocniony krepą,perforacja narożników, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, kapitałka, część informacyjna 16 stron + miejsce na adresy.
30% rabatu
20,88
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Terminarz nauczyciela 2017/2018 A5 Vivella czerwony
PL/GB/D/RUS/FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku, registry dwurzędowe, nadrukowane. Układ - jeden dzień na stronie ważne terminy plan lekcji, dyżury informacje o uczniach tabela ocen Zawiera mapę Europy i mapę Polski na wyklejkach blok szyty oraz klejony, wzmocniony krepą,perforacja narożników, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, kapitałka, część informacyjna 16 stron + miejsce na adresy.
30% rabatu
20,88
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Terminarz nauczyciela 2017/2018 A5 Vivella zielony
PL/GB/D/RUS/FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku, registry dwurzędowe, nadrukowane. Układ - jeden dzień na stronie ważne terminy plan lekcji, dyżury informacje o uczniach tabela ocen Zawiera mapę Europy i mapę Polski na wyklejkach blok szyty oraz klejony, wzmocniony krepą,perforacja narożników, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, kapitałka, część informacyjna 16 stron + miejsce na adresy.
30% rabatu
20,88
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Społeczne uwarunkowania policyjnych działań profilaktycznych
Publikacja opisuje proaktywny aspekt działalności policji, który jest dziś szczególnie interesujący z dwóch perspektyw: z punktu widzenia interesu społeczności lokalnych dążących do zapewniania swoim członkom możliwie najlepszych warunków życia wolnych od zagrożeń, a także z punktu widzenia policji odpowiedzialnej za utrzymanie ładu społecznego na jak najwyższym poziomie. Porusza ona ważne kwestie związane z jakością i skutecznością policyjnych działań profilaktycznych, których celem jest zapobieganie, a przynajmniej ograniczanie rozmiaru przestępczości i innych czynników wpływających na poczucie bezpieczeństwa. Ów cel w złożonej i nieustannie zmieniającej się rzeczywistości społecznej staje się nie lada wyzwaniem. Dlatego tak istotną potrzebą jest zgłębianie społecznych uwarunkowań opisywanych metod działania, a także rzetelne naukowe zbadanie stopnia ich uwzględniania przez policję w praktyce. Informacje o autorce: Marzena Kordaczuk-Wąs – doktor nauk społecznych, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalizująca się w socjologii bezpieczeństwa i działaniach społecznych zapobiegających przestępczości oraz innym negatywnym zjawiskom społecznym. Jej główne zainteresowania skupiają się na kwestii zbliżania społecznej teorii do społecznej praktyki w celu podnoszenia jakości i skuteczności działań profilaktycznych. Na co dzień pełni służbę w Komendzie Głównej Policji w Warszawie. Sprawuje funkcję Zastępcy Krajowego Przedstawiciela Europejskiej Sieci Zapobiegania Przestępczości (EUCPN), współpracuje z Radicalization Awareness Network (RAN).
35% rabatu
31,85
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja w warunkach wielokulturowości
Książka ta jest unikatową próbą przedstawienia oryginalnego zapisu rezultatów prac badawczych i działań praktycznych podejmowanych w szerokim kontekście społecznym i metodycznym edukacji międzykulturowej. Dzięki takim opracowaniom debatę nad zagadnieniami edukacji realizowanej w warunkach wielokulturowości podejmuje liczne grono przedstawicieli wielu ośrodków naukowych oraz nauczycieli. Publikacja daje odpowiedź nie tylko na pytania o miejsce edukacji międzykulturowej w pedagogice, o potencjalne obszary jej badań, ale o związek między środowiskiem życia a edukacją i funkcjonowaniem człowieka. Złożone problemy wielokulturowości, edukacji i człowieka wymagają systematycznych analiz, badań prowadzonych przez nauki społeczne i humanistyczne. Ta książka, reprezentując interdyscyplinarne podejście do tych kwestii, ma w tym zakresie niewątpliwy udział. prof. Alina Szczurek-Boruta
29% rabatu
28,41
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Europejski wymiar w edukacji młodzieży akademickiej
Publikacja ta to interesujące, osadzone zarówno w teorii, jak i w praktyce badawczej studium porównawcze, dotyczące postrzegania przez młodzież akademicką z wybranych krajów europejskich europejskiego wymiaru w edukacji. Walorem badań przeprowadzonych przez autorkę jest uchwycenie zmian zachodzących w postrzeganiu Europy i poczuciu tożsamości uczących się młodych dorosłych w warunkach integracji europejskiej. [...] Uzyskane rezultaty badań skłaniają do wniosku, że dobrze by było, gdyby w niedalekiej przyszłości podjęte zostały próby nakreślenia solidnie uzasadnionych propozycji modelu międzykulturowej edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego. prof. dr hab. Ewa Ogrodzka-Mazur
29% rabatu
24,85
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tożsamość wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku Tożsamość personalna i społeczna jednostki wzbudza w ostatnich latach zwiększone zainteresowanie badaczy. Większość związanych z nią badań koncentruje się na analizie sytuacji młodego pokolenia w kontekście przemian społeczno-kulturowych. Brak jest jednak opracowań odnoszących się do kwestii zaburzeń i nieprzystosowania społecznego młodzieży. U podstaw myślenia autora niniejszej pracy leży założenie, że istota resocjalizacji związana jest z diagnozą ukierunkowaną na rozpoznanie potencjałów młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Wydaje się więc, że zbadanie tożsamości młodzieży przebywającej w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych to interesujący i ważny przedmiot badań zarówno z punktu widzenia naukowego, wyjaśniającego zjawiska indywidualno-psychologiczne i społeczne, jak i z racji jego wymowy wychowawczo-edukacyjnej i społeczno-politycznej. Karol Konaszewski – doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogiki, asystent w Katedrze Edukacji Międzykulturowej Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień profilaktyki społecznej, pedagogiki resocjalizacyjnej i kryminologii.
18% rabatu
20,50
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja w pikselach
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku „Gry komputerowe i wirtualny świat, który kreują, stają się symbolem nieuchronnych zmian modyfikujących aktywność ich użytkowników, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Książka ta w udany sposób wpisuje się w nurt podejmowanych na przestrzeni ostatnich lat analiz problematyki oddziaływania mediów cyfrowych na funkcjonowanie jednostki, jak również zjawiska wsparcia edukacyjnego z ich wykorzystaniem. […] Można mieć nadzieję, że wzbogaci ona pozycje literaturowe dostępne na rynku wydawniczym o nową perspektywę postrzegania gier komputerowych, analizowanych zwłaszcza na płaszczyźnie edukacyjnej. Przyczynić się może także do lepszego unaocznienia olbrzymiego potencjału edukacyjnego tkwiącego w grach komputerowych oraz przełamania stereotypowego postrzegania tej formy cyfrowej rozrywki wśród nauczycieli”. dr hab. Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
18% rabatu
20,50
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Integracja sensoryczna przez cały rok
Książka napisana została w formie przewodnika dla osób niezwiązanych z terapią integracji sensorycznej, czyli rodziców, nauczycieli i innych specjalistów, aby przybliżyć im w sposób czytelny te zagadnienia. W publikacji zawarte zostały definicje, podstawy teoretyczne założeń integracji sensorycznej oraz opisy charakteryzujące podstawowe systemy zmysłowe. Dużą część książki stanowią propozycje zabaw, historii, pomysły do wykorzystania zarówno przez rodziców w domu, jak i przez nauczycieli przedszkoli czy profesjonalistów zajmujących się na co dzień terapią. Uzupełnieniem książki są tabelki pomagające określić poziom funkcjonowania naszego dziecka.
15% rabatu
34,02
40,02 zł
Dodaj
do koszyka
Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Książka łączy rozważania teoretyczne dotyczące oddziaływań socjoterapeutycznych z programami zajęć przeznaczonych dla konkretnych grup dzieci i młodzieży, borykających się na co dzień z różnego rodzaju trudnościami, które utrudniają funkcjonowanie psychospołeczne. W części teoretycznej Czytelnik znajdzie tekst dotyczący etyki praktyki zawodowej, która jest wyznacznikiem profesjonalizmu osób zajmujących się pomaganiem dzieciom i młodzieży oraz materiał związany z prowadzeniem oddziaływań socjoterapeutycznych. Część empiryczną książki rozpoczyna rozdział autorstwa Marty Witkowskiej przeznaczony dla uczniów klas pierwszych, którzy przejawiają trudności adaptacyjne w odniesieniu do nowej sytuacji (rozpoczęcie nauki w szkole) oraz grupy rówieśniczej. Program socjoterapeutyczny został wzbogacony o wybrane ćwiczenia z Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Rozdział autorstwa Anny Kowy i Joanny Warakomskiej przeznaczony jest dla dzieci w młodszym wieku szkolnym (6–7 lat) przejawiających trudności w funkcjonowaniu społeczno-emocjonalnym. Autorki w szczególności zwróciły uwagę na rozwijanie umiejętności związanych z rozpoznawaniem, nazywaniem i wyrażaniem własnych emocji i potrzeb – w tym celu bohaterem każdych zajęć uczyniły postać Marsjanka, który towarzyszył dzieciom podczas wszystkich spotkań. Ostatni z rozdziałów, którego autorkami są Dorota Niedźwiecka i Agnieszka Sybilska, adresowany jest do dzieci 10–12-letnich, przebywających w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, które mają trudności w rozwiązywaniu konfliktów oraz radzeniu sobie z agresją w konstruktywny sposób. Motywem przewodnim programu socjoterapeutycznego Autorki uczyniły mieszkańców Zwierzogrodu. Publikacja ma umożliwić Czytelnikom znalezienie odpowiedzi na nurtujące ich pytania dotyczące etyki pracy socjoterapeutycznej (oraz grupowej). Ponadto ma wskazać na znaczenie superwizji dla osoby socjoterapeuty oraz stać się inspiracją do pracy z dziećmi i młodzieżą dla pedagogów, psychologów, nauczycieli, wychowawców z różnego typu placówek.
15% rabatu
34,01
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Tom XXXV Nr3 2016
W przygotowanym tomie zaprezentowane zostały artykuły podejmujące istotne zagadnienia związane z kształceniem nauczycieli oraz wymaganymi od nich kompetencjami, z silnym ukierunkowaniem na edukację zdrowotną. Żywimy nadzieję, że będą stanowić inspirację dla kadry akademickiej, która ze szczególnym zaangażowaniem dba o to, by studenci - przyszli nauczyciele - podążając wybraną przez siebie drogą zawodową, wykazywali się głeboką świadomością zachodzących zmian i autorefleksją oraz pamiętali o konieczności ciągłego podnoszenia własnych kwalifikacji w różnych dziedzinach. Ze Wstępu
22% rabatu
27,85
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
Praca powinna być lekturą obowiązkową dla dyrektorów, nauczycieli, pracowników ośrodków doskonalenia nauczycieli, jak również osób przygotowujących założenia do systemu kształcenia nauczycieli. Z recenzji dr hab. Elżbiety Sałaty, prof. nadzw. UTH
22% rabatu
27,85
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Uczeń z autyzmem
Uczeń z autyzmem
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Monografia adresowana jest - jako pomoc i inspiracja - do dyrektorów szkół, kadry nauczycieli i specjalistów, pracowników kuratoriów oświaty, organów prowadzących, jak również rodziców dzieci i młodzieży z autyzmem oraz wszystkich zainteresowanych problematyką rozwoju potencjału uczniów z autyzmem w procesie edukacji.
22% rabatu
26,21
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka