Dziś w ofercie 139 236 pozycji
Radzę sobie śpiewająco - płyta CD z książeczką
Publikacja Radzę sobie śpiewająco zawiera 14 piosenek, które pomogą dzieciom radzić sobie z różnymi sytuacjami dnia codziennego w przedszkolu. Walorem tych utworów jest to, że zachęcają najmłodszych do wykonywania różnych gestów, ruchów i wydawania dźwięków (np. do wygrywania rytmu za pomocą własnego ciała, naśladowania odgłosów) oraz do bezsłownego porozumiewania się. Tego typu zabawy zazwyczaj wprawiają dzieci w dobry humor, odprężają je, dają też tak ważne dla ich rozwoju poczucie sprawstwa. Są również ważnym elementem w nauce komunikacji.Dzięki dobrze dobranym ćwiczeniom ruchowym i dźwiękonaśladowczym dziecko może także dotlenić organizm i zrytmizować jego funkcjonowanie. Będzie to korzystnie działało na jego układ nerwowy i zachodzące w nim procesy.Wskazane jest, by wszystkie zabawy towarzyszące piosenkom przeprowadzać w dobrze wywietrzonym pomieszczeniu. Szczególnie dotyczy to piosenek, które mają pomóc dzieciom się zrelaksować i ułatwić im odpoczynek. Po publikację warto sięgnąć szczególnie wtedy, kiedy chce się pomóc dzieciom:zaczynać z radością nowy dzień w przedszkolu;łatwiej nawiązywać kontakty społeczne;poczuć się w przedszkolu bezpiecznie i obdarzyć zaufaniem grupę;lepiej skoncentrować się przed zajęciami wymagającymi skupienia;rozluźnić się po okresie wzmożonej koncentracji;zrelaksować się i wyciszyć, kiedy zaczynają być zmęczone i rozdrażnione;zmniejszyć tęsknotę za domem;poradzić sobie ze złością w sposób akceptowany społecznie;rozćwiczyć buzię i opanować tremę przed publicznymi występami;łatwiej komunikować się werbalnie i niewerbalnie.
30% rabatu
20,30
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rytmika dla dzieci wyd. 2018
Proponowana pozycja wydawnicza: Rytmika dla dzieci stawia sobie za cel rozwinięcie naturalnej potrzeby rytmu u dziecka.Całość obejmuje 120 zabaw i ćwiczeń rytmicznych przeprowadzanych w sposób systematyczny z uwzględnieniem stopnia trudności. Wprowadzenie wartości rytmicznych poprzez zabawy, grę na dziecięcych instrumentach perkusyjnych, rysowanie, ekspresję ruchu czyni zajęcia atrakcyjne, przyjemne i pożyteczne. Dokładny opis ćwiczeń, rysunki i szereg praktycznych wskazówek umożliwi łatwe prowadzenie zajęć. Schematyczne rysunki ilustrujące ćwiczenia i zabawy ułatwią nauczycielowi przeprowadzenie zabaw i ćwiczeń.Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli, ognisk, szkół muzycznych i studentów kierunków pedagogicznych.
25% rabatu
17,99
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Diady kliki gangi
Diady kliki gangi
Wydawca: Impuls
wysyłka: 48h
[...] książka dr. Krzysztofa Sawickiego wpisuje się bardzo dobrze we współczesne dyskusje na temat młodzieży społecznie nieprzystosowanej i jej resocjalizacji, readaptacji oraz reintegracji. [...] Opracowanie odznacza się wysokim poziomem merytorycznym – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autora założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. […] Publikacja spełnia wszystkie kryteria naukowości i akademickości. Jest napisana w sposób erudycyjny i interesujący. To oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autora w wybrane przez niego pole problemowe. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Zbyszka Melosika
49,90
Dodaj
do koszyka
Eduterapeutica Dysleksja
Eduterapeutica Dysleksja
Wydawca: EI System
wysyłka: 48h
W krótkim czasie Twoi uczniowie z ryzykiem dysleksji lub zdiagnozowaną dysleksją rozwojową mają szansę opanować umiejętności koncentracji uwagi, sylabizowania i budowania zdań, czytania i pisania, pisania poprawnego ortograficznie. Multimedialne ćwiczenia w programie przygotowane zostały w kilku wersjach, o różnych stopniach trudności, co zapewnia możliwość ich dostosowania do wieku i poziomu umiejętności, a także wykorzystywania w kolejnych etapach zajęć.
10% rabatu
1 169,10
1 299,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas IV-VIII
Jeśli znasz ucznia, który pisze niewyraźnie i nieczytelnie, ma problemy z planowaniem tekstu na stronie i wykonywaniem prostych czynności manualnych, a na dodatek otrzymuje w szkole słabe oceny za wytwory swojej pracy, sięgnij po tę książeczkę i włącz przygotowane w niej zadania w program jego codziennej aktywności. Zaprezentowane ćwiczenia tylko z pozoru wydają się proste, ponieważ dzieci wkładają wiele wysiłku w ich zrobienie. Wiele kart pracy zostało zaplanowanych tak, aby zaangażować w proces pisania wszystkie zmysły: kinestezję, wzrok, słuch, dotyk. Te ćwiczenia, nazwijmy je bazowe, to pierwszy krok do komponowania tekstu, redagowania notatki, pisania w odpowiednim tempie, „ubierania myśli w słowa” bez wysiłku. Ćwiczenia grafomotoryczne w niniejszej publikacji zostały z powodzeniem przetestowane u podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym „Zdrowie” w Kielcach oraz podczas konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zrób kolejny krok, aby pomóc dziecku w automatyzacji procesu pisania.
15% rabatu
16,15
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas I-III
Przedstawiamy zeszyt ćwiczeń grafomotorycznych rozwijających sprawność manualną oraz orientację wzrokowo-przestrzenną u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Indywidualna praca z ćwiczeniami opracowanymi w formie zabaw wymaga od uczniów cierpliwości oraz skupienia uwagi, co w rezultacie usprawnia ich funkcje poznawcze: orientację przestrzenną, pamięć i planowanie. Ćwiczenia grafomotoryczne ponadto: – regulują napięcie mięśniowe w obrębie dłoni i obręczy barkowej, – doskonalą precyzję ruchów, – usprawniają koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia zaproponowane w tym zeszycie zostały z powodzeniem przetestowane u podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym „Zdrowie” w Kielcach oraz w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ostojowie.
15% rabatu
16,15
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Programowanie języka Przyimek Do i W
Zestaw składa się z 70 kartoników o wymiarach 10 cm x 15 cm, oraz 8 etykietek ze zdaniami. Zestaw ćwiczeń ułatwiających dzieciom posługiwanie się wyrażeniami przyimkowymi. Proponowany materiał umożliwia właściwe opanowanie systemu językowego. Dziecko uczy się zastosowania przyimków i odmiany rzeczowników. Dzięki ćwiczeniom z tym materiałem dziecko przygotowuje się do rozumienia czytanych tekstów.
3% rabatu
37,83
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Lgoświnki - logopedyczna gra karciana (3 talie)
Logoświnki to gra wspomagająca terapię rotacyzmu między innymi poprzez utrwalanie wymowy głoski r po spółgłoskach oraz w nagłosie i między samogłoskami. Gra składa się z 3 zestawów po 52 karty: • na talii oznaczonej kolorem niebieskim na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r po spółgłoskach t, d, p, b; • na talii oznaczonej kolorem zielonym na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r po spółgłoskach k, g, h (ch), f, w, m, ś, ź; • na talii oznaczonej kolorem różowym na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r w nagłosie, wygłosie i między samogłoskami.
25% rabatu
24,75
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przywrócić Pamięć. Nasze hasła i cele
Reprint z 1927 r. "Nasze hasła i cele". Książeczka niniejsza stanowi rozwinięcie i umotywowanie programu przyjętego przez Zarząd Oddziału Warszawskiego Związku Harcerstwa Polskiego za podstawę do przeprowadzenia zamierzonych prac na przeciąg lat najbliższych. Dużo już czasu upłynęło od chwili powstania Zw. Harc. Polskiego; zasady jego pozostały niewzruszone; zmieniły się jednak zadania i rodzaj prac, jakie w związku z odbudową Państwa Polskiego musi Harcerstwo wykonać. Bo życie w miejscu nie stoi; zmieniają się jego formy, ulepszają wciąż metody pracy i to zarówno technicznej, jak i społeczno-ideowej. Stąd też na czasie jest rozpatrzenie, zorjentowanie się, które z naszych pierwotnych celów straciły już na swej aktualności, które należy wzmóc i rozwinąć, które zaś, jako nowe, wprowadzić dopiero teraz. Niewzruszone pozostały, jak już zaznaczyliśmy naczelne podstawy Harcerstwa, a więc miłość Boga i Ojczyzny. Wiara, jako niezachwiany fundament naszej etyki chrześcijańskiej i miłość ku Ojczyźnie, jako najwyższemu dobru na ziemi — oto dwa filary, na których mocno opiera się sklepienie idei harcerskiej. Nie rozwijamy więc szczegółowiej tych dwóch zagadnień; rozszerzając jedynie częściowo interpretację drugiego punktu Prawa Harcerskiego w tym sensie, że obok ofiary życia stawiamy dziś konieczność wytrwałej pracy dla Polski, uważając, że ofiarna praca każdego z nas jest najistotniejszą ostoją Jej wielkości. W omawianiu linji rozwojowej idei harcerskiej pragnęlibyśmy ustalić ciągłość między jej częścią niepodległościową, wojenną i wreszcie kreśloną przez nas, dzisiejszą, aby tem wyraźniej uwypuklić jej nierozerwalność i ciągłą genetyczną zależność jej poszczególnych okresów. Utrzymując w całej rozciągłości merytoryczną interpretację X pkt. Prawa Harcerskiego w stosunku do mas młodzieży harcerskiej — pragnęlibyśmy zmienić dotychczasowy punkt widzenia na metody zwalczania nałogów, uważając, że najsilniej przemawia do młodzieży nakaz z jej własnego przeświadczenia wypływający, a zasiany tam umiejętną i troskliwą ręką jej zaufanego kierownika. Nakaz taki rzadko tylko zastąpić mogą zakazy i represje organizacyjne i to tylko w stosunku do chłopców zupełnie młodych lub słabych indywidualnie. Grupowanie w drużynach harcerskich wyłącznie takiego elementu musimy uważać dla Harcerstwa za szkodliwe. Szlachetność i głęboki patrjotyzm naszej młodzieży dokonają, że silna wola, wytrwałość, zdrowie moralne i tężyzna fizyczna staną się ewangelją jej pracy dla Polski. Pragnęlibyśmy, aby te uwagi — stawiające nam przed oczyma niezmierny ogrom prac czekających nas zarówno wewnątrz Związku Harc. Polsk. jak też i w stosunku do naszego otoczenia — ożywiły tętno pracy w zespołach instruktorskich i przyczyniły się do odrodzenia wielkości i mocy ducha harcerskiego.
25% rabatu
17,99
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przywrócić Pamięć. Skauci w polu
Reprint z 1917 r. "Skauci w polu". Harcerze. Napisaliśmy tę książeczkę dla was, zamykając w niej niejedno z naszych doświadczeń. Nazwaliśmy ją podręcznikiem, nie chcemy jednak, byście się z niej ślepo uczyli. Zarówno, jak „Vade mecum Skauta“, lub „Kalendarzyk Skauta“, niech i ta „Bibljoteczka“ służy wam w polu, czy w izbie, w mieście, czy na wsi, ale niech służy jako podstawa do ćwiczeń praktycznych. Każde zdanie powinno być przerobione i sprawdzone praktycznie. Szarże dostają nowy materjał do gawęd; pamiętać jednak trzeba, że jest to tylko materjał dla pogłębienia i rozszerzenia pracy harcerskiej, materjał, który sami rozszerzyć możecie, podając swe osobiste, ciekawe przykłady i uwagi, materjał który jest tylko podstawą i ogólną wytyczną do koniecznych ćwiczeń praktycznych. W książeczce tej znajdziecie wiele rzeczy zawartych w regulaminach wojskowych służby polowej przystosowanych do celów harcerskich. Uderza was, zapewne, zupełny brak paragrafów. Myśmy jednak trzymali się tego układu, chcąc podkreślić, że przedmiot „Skauci w polu“ nie może być traktowany ściśle regulaminowo, że przerabiać go trzeba praktycznie, teorją przeplatać praktykę, dążyć zaś należy przy omawianiu ich do formy raczej zwięzłej i zajmującej gawędy; przy ćwiczeniach, do wyrobienia samodzielności i szybkiej orjentacji w polu, energji zaś i dokładności w zorganizowaniu polowych ćwiczeń harcerskich. Przedmiot „Skauci w polu“ obejmuje o wiele więcej, niż to, co przedstawiliśmy wam w pierwszym tomiku; — nie mówiliśmy tu ani o życiu obozowym, ani o ćwiczeniach zmysłów, ani o pracach pionierskich i t. d. O tym nie zapominajcie i my też nie zapomnimy, starając się przedstawić powyższe w następnych książeczkach lub w piśmie harcerskim. Zastrzeżenia i uwagi, które tu uczyniliśmy, zastosować wypadnie i do innych tomików „Bibljoteczki harcerskiej“, traktujących o podobnych przedmiotach. Jeśli macie więcej uwag i spostrzeżeń, podzielcie się z nami.
25% rabatu
17,99
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przywrócić Pamięć. Ze wspomnień skauta-legjonisty
Reprint z 1935 r. "Ze wspomnień skauta-legjonisty". Pierwsze wydanie tej broszury ukazało się w 1917 r. nakładem autora w Warszawie. Zarówno ze względu na treść wspomnień, ujętych pod wspólnym tytułem „Z pamiętnika Strzelca“, jak i na okres okupacji niemieckiej, musiał być to druk nielegalny. Pomoc techniczną przy wydaniu broszury okazała mi księgarnia warszawska Piotra Borkowskiego. Na treść „Z pamiętnika Strzelca“ złożyło się 7 artykułów, zawierających wspomnienia osobiste od lipca 1914 r., to znaczy od wyjazdu z Warszawy na kurs instruktorski Polskich Drużyn Strzeleckich w Nowym Sączu, aż po lipiec 1915 r. to znaczy do bitwy pod Tarłowem. Kolejno są to więc bezpośrednie przeżycia i wrażenia uczestnika kursu podoficerskiego w Nowym Sączu, żołnierza pierwszej kompanji kadrowej i wreszcie sierżanta 3 kompanji, III bataljonu, 1 pułku brygady Józefa Piłsudskiego, z wiosennej ofensywy roku 1915 w Królestwie. Czas napisania tych artykułów jest różny. Niektóre powstały natychmiast pod bezpośredniem wrażeniem na polu bitwy, lub w chwilach odpoczynku w rezerwie, inne pisane w szpitalach Pragi, Wiednia i Kamieńska, inne wreszcie pisane dopiero po roku w miejscach mej pracy konspiracyjnej w P. O. W. Bezpośrednio po napisaniu drukowane były poszczególne wspomnienia w różnych dziennikach i czasopismach: w „Nowej Reformie“, „Naprzodzie“, „Głosie Narodu“, „Wiedeńskim Kurjerze Polskim“, piotrkowskich „Wiadomościach Polskich“, warszawskim „Widnokręgu“. Skromnym celem który sobie autor postawił przy pisaniu tych wspomnień było bezpośrednie chwytanie wrażeń i przeżyć niemal na gorącym uczynku, utrwalenie ich bezpośredniości dla przyszłych historyków, oraz rozpowszechnienie dla propagandy w owych trudnych czasach czynu legjonowego. Tą myślą kierowany wydałem pierwsze wydanie w niewielkiej stosunkowo ilości, które rozeszły się szybko i dziś broszura ta stała się unikatem wydawniczym. Wobec częstych zapytań i poszukiwań pierwszego wydania przez historyków i zbieraczy źródeł, przygotowałem do druku wydanie drugie, wiążąc je z Jubileuszowym Zlotem Harcerstwa w lipcu 1935 r. w Spale. Z tej racji drugie wydanie uzupełniam na początku dwoma wspomnieniami z czasów tajnego skautingu w Warszawie. Są to opisy wycieczek skautowych I Drużyny Skautowej im. Romualda Traugutta w Warszawie w latach 1913 i 1914 r., do której należałem od początku jej założenia w roku 1911, pełniąc kolejno funkcje zastępowego i plutonowego. Te wspomnienia skautowe drukowane dotychczas jedynie w warszawskim „Skaucie“, uległy w niniejszem wydaniu najpoważniejszym poprawkom i przeróbkom, gdyż styl i sposób ujęcia tematu przez ucznia klasy 6 realnej był zbyt surowy i nieporadny, pomimo poprawienia jeszcze takim potrosze pozostał. W dalszych artykułach, które weszły z pierwszego wydania poczyniłem tylko niewielkie poprawki stylu i pisowni. Na zakończenie niniejszego wydania dodaję dwa artykuły napisane w Poznaniu w 1920 r. i tam drukowane w jednodniówkach.
25% rabatu
17,99
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Logopedia międzykulturowa
Logopedia międzykulturowa
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
Poddany ocenie wydawniczej tom z jednej strony bezapelacyjnie podtrzymuje najwyższy naukowy poziom tomów wcześniejszych, z drugiej – z dużą naukową śmiałością [...] poszerza granice współczesnej logopedii, redefiniując jej przedmiot. [...] Opiniowane opracowanie składa się z trzech wyraźnie zaznaczonych części: I – Język i kultura; II – Rozwój osób dwujęzycznych; III – Różnice kulturowe i językowe a logopedia. Z recenzji prof. UP, dra hab. Mirosława Michalika „Logopedia międzykulturowa” to kolejny tom z serii LOGOPEDIA XXI WIEKU – jednego z najważniejszych projektów wydawnictwa naukowego Harmonia Universalis. Obejmuje on stworzenie serii monografii naukowych z zakresu najistotniejszych problemów współczesnej logopedii pod redakcją prof. UG, dra hab. Stanisława Milewskiego oraz prof. UG, dr hab. Ewy Czaplewskiej z Katedry Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego, pod oficjalnym patronatem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
24% rabatu
33,44
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kocham przedszkole Program wychowania przedszkolnego
Kocham przedszkole to program nauczania, który podkreśla ważną rolę nauczyciela-towarzysza dziecka, nauczyciela, którego zadaniem jest inicjować i stymulować szeroko pojęte procesy rozwojowe podopiecznych. Program opisuje proces wychowania i kształcenia dzieci w wieku 3–6 lat. Program Kocham przedszkole to: Gotowe rozwiązania – poznaj sposoby realizacji celów zawartych w nowej podstawie programowej, Praktyczne informacje – wykorzystaj program do organizowania zajęć, planowania treści i oceny efektów kształcenia dzieci, Nowoczesna koncepcja – zastosuj konstruktywistyczne podejście, zorientowane na dziecko i jego najbliższą strefę rozwoju.
9% rabatu
24,84
27,30 zł
Dodaj
do koszyka
50 zabaw plastycznych z wykorzystaniem płatków kosmetycznych, patyczków higienicznych i papieru
W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi.
25% rabatu
18,00
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szale czy sale?
Mównica Logopedyczna to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt „Szale czy sale?” obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu syczącego oraz szumiącego: s i sz. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych.
15% rabatu
11,48
13,50 zł
Dodaj
do koszyka
Mózg dziecka Przewodnik dla rodziców
W trakcie pierwszych sześciu lat życia dziecięcy mózg dysponuje możliwościami, których nie będzie mieć już nigdy potem. Álvaro Bilbao, doktor psychologii i neuropsycholog, tłumaczy, jak działa mózg małego dziecka i jak wiedza na ten temat może znacząco pomóc w budowaniu głębokich i satysfakcjonujących relacji między rodzicami i dziećmi. Ten praktyczny przewodnik dla rodziców i wychowawców, napisany żywym i przystępnym językiem, podsumowuje współczesną wiedzę psychologiczną, która pomaga wspierać dzieci w ich intelektualnym i emocjonalnym rozwoju.
25% rabatu
27,68
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Poezja w teatrze szkolnym
Autor omawia wybrane przedstawienia realizowane przez jego zespół amatorskiego młodzieżowego teatru szkolnego, w którym podstawę scenariuszy stanowią utwory poetyckie kilku wybitnych poetów polskich XX wieku: Bolesława Leśmiana, Tadeusza Śliwiaka, Czesława Miłosza, Ewy Lipskiej, Wisławy Szymborskiej, Mirona Białoszewskiego, Edwarda Stachury i Ernesta Brylla.
24% rabatu
19,00
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Popraw swoją pamięć
Kiedy coraz częściej zapominamy czyjegoś imienia lub imion kilku osób bądź też nie pamiętamy, gdzie położyliśmy klucze, zaczynamy zastanawiać się nad stanem swojej pamięci. Dlaczego nie jest już tak sprawna jak kiedyś? W niniejszym poradniku autorzy wskazują, że antidotum na zamartwianie się jest podjęcie konkretnych działań, które pomogą zapamiętać to, o czym zapominamy. Dzięki zaprezentowanym tu ćwiczeniom i technikom czytelnicy mogą usprawnić swoją zdolność do zapamiętywania, ucząc się, jak szybciej i łatwiej przyswajać informacje oraz wydobywać je z pamięci.
24% rabatu
21,28
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zachowania autoagresywne w autyzmie Przyczyny i postępowanie
Zachowania autoagresywne występują u prawie połowy osób z autyzmem i stanowią jeden z najbardziej wyniszczających problemów, a zarazem najtrudniejszych do wyeliminowania. Autoagresja może przejawiać się w różnych formach – dana osoba może na przykład uderzać głową, gryźć się w ręce, ciągnąć się za włosy lub nadmiernie się drapać. Medyczne i behawioralne badania nad zachowaniami autoagresywnymi są prowadzone od ponad pięćdziesięciu lat, jednak wciąż wielu specjalistów i rodziców nie zna szerokiego spektrum przyczyn tych zachowań ani dostępnych możliwości terapii. Autorzy niniejszego tomu – wybitni badacze i praktycy – przedstawiają kompletną analizę zachowań autoagresywnych przejawianych przez osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub powiązanymi zaburzeniami rozwoju, a także prezentują różnorodne metody terapii. „Książka ta łączy podejście medyczne, biomedyczne i behawioralne. To podstawowa lektura dla rodziców, nauczycieli, terapeutów i lekarzy, którzy pracują z osobami przejawiającymi zachowania autoagresywne”. Z przedmowy Temple Grandin
25% rabatu
42,00
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Stanisław Runge (1888-1953)
Seria Biografie Rektorów UAM - Stanisław Runge Rektor w latach 1933-36, lekarz weterynarii, działacz polityczny, piłsudczyk. Rektor w latach 1933-36. Pod jego rządami uczelnia nadała tytuł doktora honoris causa UP Józefowi Piłsudskiemu. W tym też okresie minister wyznań religijnych i oświecenia publicznego usunął z katedr kilku profesorów - narodowych demokratów. Rektor Runge przeprowadził szereg zmian organizacyjnych o podłożu politycznym, pozbawiając urzędów i wpływów swoich przeciwników. Wdał się też w poważny konflikt z Senatem.
11% rabatu
42,72
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka