Dziś w ofercie 127 878 pozycji
Internacjonalizacja polskich mikro- i małych przedsiębiorstw
W związku z niskim stopniem umiędzynarodowienia polskich mikro- i małych przedsiębiorstw, celem książki jest identyfikacja barier internacjonalizacji oraz aktualnie stosowanych strategii i modeli umiędzynarodowienia i wskazanie skutecznych strategii oraz form internacjonalizacji dedykowanych specjalnie dla polskich mikro- i małych przedsiębiorstw. Dodatkowym walorem publikacji jest prezentacja strategii stosowanych w innych krajach: Europy środkowowschodniej jak np. Czechy oraz w gospodarkach rozwiniętych (Niemcy, Finlandia, Austria i Wielka Brytania).
15% rabatu
72,25
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017
W numerze [Contents] Jan Lichtarski, Dominika Bąk-Grabowska: Zarządzanie publiczne – rozważania o granicach [Public management – Deliberations concerning boundaries], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.01, s. 7–16; Józef Szabłowski: Innowacje w szkolnictwie wyższym jako podstawa modernizacji sektora [Innovation in higher education as the basis for the modernization of the sector], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.02, s. 17–32; Ewa Glińska: Angażowanie interesariuszy w proces brandingu miasta – teoria versus praktyka [Stakeholders’ involvement in the process of city branding – Theory versus practice], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.03, s. 33–49; Beata Irma Buchelt, Joanna Anna Jończyk: Powiązania kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w szpitalach publicznych [The relationship between human resource management and organizational culture in public hospitals], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.04, s. 50–64; Wojciech Kowalik: Partycypacja w zarządzaniu organizacjami publicznymi na przykładzie gminnych instytucji kultury [Participatory management in public institutions – The case of communal cultural organizations], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.05, s. 65–79.
18% rabatu
17,22
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo
Przekazujemy na ręce Czytelnika unikalny na rynku wydawniczym poradnik - skierowany do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej, szukających dobrego pomysłu, źródeł finansowania oraz wskazówek z zakresu procedur prawnych i codziennego zarządzania własną firmą. Polecamy go osobom bezskutecznie szukającym pracy lub zatrudnionym poniżej swoich predyspozycji, oczekiwań i wykształcenia. Także tym, którzy już „działają" - młodym stażem przedsiębiorcom. To publikacja na wskroś praktyczna, bowiem autorami rozdziałów są osoby, które dorobek naukowy i zawodowy kreatywnie wykorzystują, skutecznie prowadząc działalność gospodarczą w różnorodnych działach gospodarki. Od lat też przekazują swą wiedzę i doświadczenie uczestnikom licznych projektów dotacyjnych w zakresie: • wykreowania własnego pomysłu na biznes oparty na innowacyjności, • skutecznego redagowania biznesplanów dotacyjnych, • opracowania strategii marketingowej, • prawa administracyjnego i podatkowego. W książce przedstawiono zarys polskiej powojennej historii przedsiębiorczości, opisany poprzez pryzmat wspomnień ówczesnych przedsiębiorców. Pokazano jak trudny to zawód, jakie bariery (często aktualne do dzisiaj) można spotkać na swojej drodze. Z ich doświadczeń można też zaczerpnąć wiele inspiracji. W poradniku umieszczono także wiele kompletnych biznesplanów, wymaganych zarówno przez urzędy pracy, jak i instytucje realizujące konkursy dotacyjne ze środków unijnych czy udzielające preferencyjnych kredytów.
22% rabatu
38,22
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Banki centralne wobec kryzysu
Polityka pieniężna i narzędzia stosowane przez banki centralne są od dawna przedmiotem szczegółowych badań i analiz. Wzrost zainteresowania tą problematyką przypada na ostatnie lata. Jest to wynik wysokiej aktywności banków centralnych w reakcji na kryzys na rynku finansowym i w sferze realnej gospodarki. Zaburzenia na globalnych rynkach zmieniły warunki działania władz monetarnych. Stanęły one przed wyzwaniem związanym z nieskutecznością dotychczas stosowanych instrumentów polityki pieniężnej. Odpowiedzią było wypracowanie i wdrożenie nowych narzędzi. Efekty ich zastosowania ciągle jeszcze nie są do końca rozpoznane, a przed badaczami staje wiele problemów do rozwiązania: W publikacji autorka stara się znaleźć odpowiedź na niektóre z nich • Czy prowadzona przed wybuchem kryzysu finansowego polityka pieniężna była skuteczna? • Jak zareagowały banki centralne na zaburzenia na rynkach finansowych? • Jakie nowe instrumenty zostały wypracowane w reakcji na nieefektywność dotychczas stosowanych narzędzi polityki pieniężnej? • Jaka jest skuteczność wdrożenia niestandardowych instrumentów polityki pieniężnej? • Czy i na jakich zasadach jest możliwy powrót do przedkryzysowej, konwencjonalnej polityki pieniężnej? • Czy doświadczenia banków centralnych związane ze stosowaniem niestandardowych instrumentów polityki pieniężnej mogą być przydatne dla Polski? Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy na temat reakcji banków centralnych na zaburzenia na rynkach finansowych oraz uruchamianych niestandardowych instrumentów polityki pieniężnej. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców. Jest przydatna zarówno dla pracowników naukowych, jak i studentów oraz dla wszystkich osób zainteresowanych problematyką rynku finansowego, bankowości centralnej i polityki pieniężnej.
22% rabatu
46,80
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wybrane zagadnienia rachunkowości finansowej Zbiór zadań
Przygotowany przez doświadczonych dydaktyków zbiór zadań zawiera wybrane problemy rachunkowości finansowej, umożliwiając pogłębienie wiedzy na zaawansowanym poziomie. Treść poszczególnych zadań powiązana została z praktyką księgową i uwzględnia zawarte w prawie bilansowym zasady wyceny, ewidencji księgowej oraz sprawozdawczości finansowej. W zbiorze znalazły się również schematy kont oraz zestawienia pomocnicze, ułatwiające przeprowadzanie obliczeń i wpisywanie rozwiązań. Przedstawione w opracowaniu zadania zostały pogrupowane w tematycznie jednorodne rozdziały, obejmujące następujące zagadnienia: aktywa pieniężne i rozrachunki materiały i towary aktywa trwałe wynagrodzenia produkty gotowe wynik finansowy – ustalanie i prezentacja w sprawozdaniu finansowym. Zbiór przeznaczony jest dla uczestników studiów podyplomowych i szkoleń dla samodzielnych i głównych księgowych, biur rachunkowych i doradców podatkowych.
10% rabatu
51,97
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Dostosuj się lub giń
Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć się projektowania grafiki, poznać specyfikę i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania mobilnego... A przynajmniej tak się wydaje teoretykom. Tylko że tej książki nie napisał teoretyk. Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier oraz aplikacji na urządzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysły. Po drugie, napisała tę książkę, żeby nauczyć Cię czerpania zysków z produktów, które już tworzysz, zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie, podobnie jak dla niej, ten biznes stał się rentownym przedsięwzięciem i źródłem stałych przychodów. Ta książka to niezbędnik mobilnego przedsiębiorcy!
35% rabatu
29,18
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Decyzja w sprawie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu + płyta CD
Decyzja o warunkach zabudowy To obecnie jedyna na rynku książka, która opisuje procedurę wydawania decyzji o warunkach zabudowy z uwzględnieniem przepisów czerwcowej nowelizacji Kodeksu postępowania administracyjnego. Dzięki tej książce dowiedzą się Państwo: kto może zgłosić warunki zabudowy, na czym polega ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, czym jest zasada dobrego sąsiedztwa, kiedy zachodzi bezprzedmiotowość postępowania o warunki zabudowy, jakie są terminy w postępowaniu o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, a także jakie są możliwości zrzeczenia się odwołania od decyzji. Praktyka pokazuje, że postępowania administracyjne związane z decyzjami o warunkach zabudowy nie zawsze kończą się w przewidzianych prawem terminach. Opóźnienia są spowodowane przede wszystkim brakiem planów zagospodarowania przestrzennego dla części obszarów gmin i nieuzasadnioną zwłoką w podejmowaniu czynności przez urzędników. Jednak problemy i trudności mogą wystąpić na różnych etapach procedury administracyjnej. Dlatego nasza publikacja to praktyczny drogowskaz działania dla każdego urzędnika, do którego wpłynął wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Obok najnowszego orzecznictwa, książka zawiera liczne przykłady i wskazówki postępowania dotyczące przesłanek wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz wzory dokumentów. W książce znajdą Państwo odpowiedzi na wiele trudnych pytań, m.in.: Jak przeprowadzić zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne? Czy tylko właściciel nieruchomości może wystąpić o wydanie decyzji o warunkach zabudowy? W jakich okolicznościach dochodzi do zawieszenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji o warunkach zabudowy? Kiedy dochodzi do stwierdzenia wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy? W jakiej sytuacji stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia? Kiedy decyzja o warunkach zabudowy staje się, zgodnie z nowelizacją KPA, decyzją ostateczną, a kiedy prawomocną?
15% rabatu
118,15
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Internacjonalizacja juana (RMB)
Utworzenie i rozwój zagranicznych rynków juana.
20% rabatu
35,84
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Dokumentacja pracownicza 2017
Kompletna i aktualna dokumentacja spraw pracowniczych przygotowana w wygodnej formie edytowalnych wzorów z komentarzami. Zalety publikacji: jedyna na rynku tak wszechstronna dokumentacja spraw pracowniczych, opracowana m.in. przez pracownika Państwowej Inspekcji Pracy – gwarancja poprawności merytorycznej, pełen zakres spraw obejmuje: umowy, wnioski, regulaminy, informacje, oświadczenia, rejestry i inne druki wykorzystywane na wszystkich etapach świadczenia pracy – od zgłoszenia do odpowiednich inspekcji, poprzez analizę poszczególnych części akt osobowych oraz pism procesowych w prawie pracy, po umowy cywilnoprawne, opracowanie tak nietypowych spraw, jak regulamin użytkowania służbowych telefonów komórkowych z załącznikami, dokumentacja na okoliczność stawienia się pracownika pod wpływem środków odurzających i alkoholu, dokumentacja ochrony zasobów informatycznych, kontrola prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy, procedura sporządzania odpisu świadectwa pracy i wiele innych, ponad 300 wzorów z instruktażowym komentarzem, co ułatwia ich dostosowanie do konkretnego przypadku, wszystkie wzory są w pełni edytowalne (format MS Word). Nowości i zmiany w wydaniu na rok 2017: 1) nowy wzór świadectwa pracy obowiązujący od 1 czerwca 2017 r., 2) zmiana zasad wynagradzania umów-zleceń i umów o świadczenie usług, w tym m.in.: nowy wzór umowy-zlecenia, nowy obowiązek potwierdzania liczby godzin pracy, wprowadzenie minimalnej stawki godzinowej dla przyjmujących zlecenie oraz świadczących usługi, 3) zmiany w podatku dochodowym od osób fizycznych – wprowadzenie nowych zasad dotyczących ustalania kwoty zmniejszającej podatek, zmiany w zasadach obliczania zaliczki na podatek dochodowy oraz w oświadczeniach podatnika. Stan prawny: czerwiec 2017 r. Wymagania: CD-ROM, Windows 2000/Me/XP/Vista/7, MS Word 97 lub nowszy
10% rabatu
170,10
189,00 zł
Dodaj
do koszyka
Labirynt zaufania w firmie
Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą? Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogłębnie, a jednocześnie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzając czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujące trwały sukces firmy.
18% rabatu
19,68
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Rise and Fall of Nations
THE INTERNATIONAL BESTSELLER Entertaining, acute and disarmingly honest Economist A vital guide to the new economic order Rana Foroohar, Time The crisis of 2008 ended the illusion of a golden era in which many people imagined that prosperity and political calm would continue to spread indefinitely. In a world now racked by slowing growth and mounting unrest, how can we discern which nations will thrive and which will fail? Shaped by prize-winning author Ruchir Sharma twenty-five years travelling the world, The Rise and Fall of Nations rethinks economics as a practical art. By narrowing down the thousands of factors that can shape a country future, it spells out ten clear rules for identifying the next big winners and losers in the global economy. The nub of the book is how to spot which countries are likely to succeed, and which to fail, in this impermanent world. Sharma offers a framework of 10 rules. The more of these rules countries achieve, the more they are likely to rise rather than fall ...it may just help you avoid picking losers David Smith, Sunday Times Amazing ...fascinating insights ...quite simply the best guide to the global economy today Fareed Zakaria Lively and informative Martin Wolf, Financial Times As ambitious as it is well executed ...a mix of humble pragmatism and daring decisiveness Reuters
26% rabatu
34,19
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
The Pressure Principle
The Pressure Principle
Autor: Alred Dave
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
A hush descends. All eyes are on you. One shot for glory. Your palms are clammy, your heart rate' s up. But you' ve got this. You will throw the paper ball into the bin first time...Pressure is a constant in all our lives. The pressure to hit a deadline, deliver a speech, cook for a dinner party. But how would life look if we could harness pressure and turn it to our advantage?Dealing with pressure is a skill just like any other. Even sports stars rely on tried-and-tested strategies when the stakes are high. For many, their success is down to one man: Dr Dave Alred MBE, widely acknowledged as one of the best coaches on the planet. A pioneer in performance psychology, he nurtured Jonny Wilkinson into rugby’s most feared kicker, and has helped Premiership footballers, number one golfers and England cricketers deliver on the biggest stage.Now Dave Alred is finally ready to share his eight groundbreaking principles, distilling his life work into this accessible, inspirational book.From cultivating a no-limits mindset to unleashing the performance-enhancing powers of language, THE PRESSURE PRINCIPLE will help you produce your best in work and at home.
26% rabatu
32,63
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Thank You for Arguing
THE NEW YORK TIMES BESTSELLERYour ultimate guide to the art of winning arguments, in a brand new editionEveryone is always trying to persuade us of something: politicians, advertising, the media, and most definitely our families. Thank You for Arguing is your master class in the art of persuasion, taught by professors ranging from Bart Simpson to Winston Churchill. With all the wisdom of the ages, from classical oratory to contemporary politics and pop-culture, Thank You For Arguing shows you how to win more than your fair share of arguments, as well as: How to shine at work, avoid speeding tickets, and outwit argumentative partners Cicero's secrets to moving an audience, Donald Trump savvy speechmaking, the art of giving a TED talk Tactics like Setting Your Goals, Making Them Like You, Gaining the High Ground Defuse an angry accuser and benefit from your own mistakes. The art of rhetoric, from eloquence and friendship to wit and irrefutable logicWritten by one of today most popular online language experts, Thank You For Arguing is brimming with time-tested rhetorical tips and persuasion techniques that will change your life. And that's not hyperbole.
26% rabatu
34,19
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Reach
Reach
Autor: Molinsky Andy
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
"Along with books like Grit, Mindset, Originals, and Peak, Reach takes its place on my shelf of favorite books about living more fully and effectively. I was stunned by how original and helpful it is." -Doug Stone, New York Times Best Selling Co-Author of Difficult Conversations and Thanks for the Feedback "Molinsky delivers an informative take on the subject of behavioral change. Readers will be inspired by his bumper crop of well-chosen stories about people overcoming their fear and reaching beyond the familiar. People interested in pursuing new ventures will find Molinsky's advice invaluable." -Publishers Weekly "We all have trouble reaching beyond our comfort zone, but this book shows you how. So many of our disappointments spring from our own unwillingness to stretch beyond what we feel comfortable doing. Reach will take you to the next level, where you really want to be." -Jonah Berger, PhD, New York Times bestselling author of Contagious and Invisible Influence "Molinsky's understanding of the power of purpose is spot-on, and his writing style is truly a joy to read. Here is a book that will get you unstuck, help you grow, and ultimately take you to another level. A true standout!" -Olivia Fox Cabane, author of The Charisma Myth "When we need the strength to tackle a stressful situation that takes us beyond our comfort zone, most of the advice we get boils down to bumper stickers like 'Feel the fear and do it anyway.' Fortunately, Andy Molinsky has brought fresh insights from social science to bear on this problem. Reach provides a practical approach to pushing the boundaries while remaining true to our authentic selves." -Matthew Kohut, co-author of Compelling People "We're often encouraged to step outside our comfort zones, but rarely know where to begin. This book shows us the way. Andy Molinsky is an expert on navigating the challenges of unfamiliar situations, and you can put his advice into action right away." -Adam Grant, PhD, New York Times bestselling author of Originals and Give and Take "If you want to rise to the next level in whatever you do, you must read this book. Andy Molinsky gives truly invaluable advice for getting unstuck and out of your comfort zone so that you can reach for the stars. Essential reading!" -Tom Doctoroff, CEO of J. Walter Thompson Worldwide, Bestselling Author of What Chinese Want, Billions and Twitter is Not a Strategy "Reach is an exciting contribution to the discussion of why and how to get out of our comfort zones. Molinsky is a great storyteller, has done terrific research, and perhaps most importantly, is an academic who writes/speaks like a real person, making his wisdom accessible and actionable. This smart and compassionate book will guide you to to reach beyond the safety of your own status quo, enabling you to discover and create new possibilities for you in your work and life." -Cathy Salit, CEO, Performance of a Lifetime and Author of Performance Breakthrough: A Radical Approach to Success at Work "In this insightful and highly practical book, Andy Molinsky draws on a wealth of research to identify what stops people from stepping outside their comfort zone and the key practices through which they can overcome those obstacles. Packed with compelling examples and presenting a powerful set of tools to help diagnose and tackle the challenges, Reach is an invaluable resource for anyone who wants to move past the self-limiting thoughts and feelings that get in the way of achieving important goals." -Sally Maitlis, Professor of Organizational Behaviour & Leadership, Said Business School, Oxford University, and Executive Coach
26% rabatu
41,96
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Girl Code
Girl Code
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
Previously a self-published bestseller, Girl Code is being published by Penguin with extra material and new interviews. Girl Code is a roadmap for female entrepreneurs, professionals and ‘side hustlers’. Blending personal stories, inspirational quotes and mantras with practical workbook sections, Girl Code will teach you how to build confidence, reconnect with your ‘why’, eradicate jealousy and use the power of connection. Master life coach and motivational speaker Cara Alwill Leyba lays down the rules for building a stellar career and extraordinary life. She champions the importance of honesty, vulnerability and positivity and illustrates how women can work together to ensure success. Girl Code is for every woman on the edge of change who is ready to reinvent herself, elevate her thinking and transform her life. Cara Alwill Leyva is a speaker and life coach who encourages women to celebrate themselves and make their happiness a priority. She runs a popular blog called The Champagne Diet and a podcast called Style Your Mind. She was previously at MTV Networks as a digital advertising director. Cara lives in Brooklyn, NY.
26% rabatu
32,63
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie ryzykiem w środowisku wieloprojektowym
Zarządzanie projektami, a w szczególności zarządzanie projektami w środowisku wieloprojektowym, jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania i powoli też w Polsce zdobywa coraz większe uznanie w tzw. praktyce gospodarczej. Przejawem powyższego stwierdzenia jest rosnąca liczba podejmowanych prac badawczych, realizowanych kursów szkoleniowych i pojawiających się publikacji z tego zakresu. […] Książka dra Mariusza Hofmana ma wysoką wartość poznawczą, wzbogaca obszar wiedzy o zarządzaniu projektami w środowisku wieloprojektowym, szczególnie o zarządzaniu ryzykiem portfela projektów. [Z recenzji dra hab. inż. Marka Wirkusa, prof. Politechniki Gdańskiej]
22% rabatu
24,57
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Innowacyjne wrogie przejęcie
Ta historia zdarzyła się na polskim rynku kapitałowym. Ma niesamowite zwroty akcji i zaskakujące zakończenie. Oparta na faktach książka Aleksandry Kuźniar w przystępny sposób krok po kroku opisuje mechanizm wrogiego przejęcia. Prezentuje zdarzenia, które miały miejsce, i zawiera wywiady z ich świadkami. Choć jest to dokument, czyta się jak thriller.
29% rabatu
21,23
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych oraz ich oddziaływania w przestrzeni lokalnej i regionalnej
Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji sprawiają, że wiele przedsiębiorstw o zdywersyfikowanej działalności zmienia swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe możliwości funkcjonowania w gospodarce o charakterze globalnym. Adaptują się do nowych warunków poprzez m.in. większą elastyczność działalności gospodarczej, wprowadzenie nowych form organizacji produkcji zarządzania przedsiębiorstwami, a także rozproszenie przestrzenne swoich struktur w poszukiwaniu optymalnych miejsc lokalizacji. Często też podejmują ekspansję zagraniczną i poprzez bezpośrednie inwestycje poza granicami kraju macierzystego zakładają swoje filie, oddziały czy wspólne przedsięwzięcia (joint ventures). W efekcie dochodzi do powstawania rozległych organizacji międzynarodowych, o rozbudowanych strukturach korporacyjnych. Tego rodzaju obserwowane zmiany są przejawem zastępowania tradycyjnych układów gospodarczych, opartych na hierarchii fordowskiego modelu produkcji, układach sieciowych układami sieciowymi, o zróżnicowanym zasięgu przestrzennym. Współczesne kierunki badań dotyczące internacjonalizacji i produkcji międzynarodowej ogniskują się na nowej perspektywie zagadnień związanych z organizacją, strategią, specjalizacją wewnątrzkorporacyjną, uczeniem się filii, ich innowacyjnością i są prowadzone głównie na gruncie nauk ekonomicznych oraz nauk o organizacji i zarządzaniu.
13% rabatu
39,15
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?
Zostań kowalem własnego losu Marzysz o własnym biznesie, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać. Nie masz pomysłu na własną działalność, boisz się porażki, a może nie wiesz, skąd wziąć środki na rozkręcenie przedsiębiorstwa. Myślisz, że to skomplikowane i wymaga wyjątkowych predyspozycji. Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Autor, krok po kroku, wyjaśnia, skąd wziąć pomysł na własną firmę i fundusze na start, jak zacząć i jak nie dać się przeciwnościom. Znajdziesz tu kilkadziesiąt pomysłów na Twój pierwszy własny biznes i wskazówki co do ich realizacji. Ponadto praktyczne porady dotyczące formalności, których trzeba dopełnić i… jakie to proste. To, jak będzie wyglądał nasz los, ściśle zależy tylko od nas samych. To my decydujemy, czy będziemy wiedli szczęśliwe i dostanie życie, czy popadniemy w niedolę. Kontroli nad naszymi działaniami nikomu nie powierzyliśmy. Możemy uczynić to, na co mamy tylko ochotę. Jedynie nasze pozytywne i w pełni świadome nastawienie do rzeczywistości zaprowadzi nas tam, gdzie poczujemy się spełnieni.
35% rabatu
18,85
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
Celem książki jest wskazanie atrybutów systemów logistycznych w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego oraz determinantów ich przepływów strumieni logistycznych. Na tej podstawie opracowanie koncepcji realizacji procedury audytu logistyki w zakresie niezbędnym do poprawy wyników ekonomicznych. Przyjęta procedura będzie uwzględniać zarówno wielkości i strukturę zasobów, które znajdują się w dyspozycji danego podmiotu, jak i uwarunkowania otoczenia. Etapy jego realizacji obejmują: • Identyfikację atrybutów systemu logistycznego w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego poprzez wskazanie jego struktury podmiotowej, przedmiotowej i czynnościowej. • Wyznaczenie założeń i zasad realizacji procedury audytu logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego poprzez wskazanie celu jego realizacji, etapów, zadań i metody, jak też określenie kryteriów i wskaźników oceny oraz obowiązujących dokumentów. • Opracowanie formularzy realizacji procedury audytu w systemach logistycznych w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego. Przedstawiona i opracowana przez Autora procedura audytu logistyki jest ważnym narzędziem przeglądu oraz oceny poziomu organizacji, a także zarządzania w badanych systemach w celu identyfikowania ich słabych i mocnych stron oraz sposobności do udoskonalenia i (lub) innowacji. Przyjęte kompleksowe rozwiązania zawierają praktyczne wytyczne, umożliwiające przeprowadzenie audytu wewnętrznego. Natomiast zaproponowany schemat postępowania oraz sposób jego aplikacji w systemach logistycznych badanych przedsiębiorstw stwarza możliwości przeniesienia opracowanych rozwiązań na pozostałe systemy gospodarcze. Niniejsza książka skierowana jest zarówno do kadry naukowej i studentów uczelni wyższych, jak też kadry zarządczej/kierowniczej przedsiębiorstw logistycznych, handlu i dystrybucji czy jednostek magazynowych zlokalizowanych w przedsiębiorstwach. Celem książki jest wskazanie atrybutów systemów logistycznych w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego oraz determinantów ich przepływów strumieni logistycznych. Na tej podstawie opracowanie koncepcji realizacji procedury audytu logistyki w zakresie niezbędnym do poprawy wyników ekonomicznych. Przyjęta procedura będzie uwzględniać zarówno wielkości i strukturę zasobów, które znajdują się w dyspozycji danego podmiotu, jak i uwarunkowania otoczenia. Etapy jego realizacji obejmują: • Identyfikację atrybutów systemu logistycznego w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego poprzez wskazanie jego struktury podmiotowej, przedmiotowej i czynnościowej. • Wyznaczenie założeń i zasad realizacji procedury audytu logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego poprzez wskazanie celu jego realizacji, etapów, zadań i metody, jak też określenie kryteriów i wskaźników oceny oraz obowiązujących dokumentów. • Opracowanie formularzy realizacji procedury audytu w systemach logistycznych w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego. Przedstawiona i opracowana przez Autora procedura audytu logistyki jest ważnym narzędziem przeglądu oraz oceny poziomu organizacji, a także zarządzania w badanych systemach w celu identyfikowania ich słabych i mocnych stron oraz sposobności do udoskonalenia i (lub) innowacji. Przyjęte kompleksowe rozwiązania zawierają praktyczne wytyczne, umożliwiające przeprowadzenie audytu wewnętrznego. Natomiast zaproponowany schemat postępowania oraz sposób jego aplikacji w systemach logistycznych badanych przedsiębiorstw stwarza możliwości przeniesienia opracowanych rozwiązań na pozostałe systemy gospodarcze. Niniejsza książka skierowana jest zarówno do kadry naukowej i studentów uczelni wyższych, jak też kadry zarządczej/kierowniczej przedsiębiorstw logistycznych, handlu i dystrybucji czy jednostek magazynowych zlokalizowanych w przedsiębiorstwach.
27% rabatu
36,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka