Dziś w ofercie 133 887 pozycji
Trzy filary biznesu w Internecie
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek.Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
31% rabatu
26,72
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawo papierów wartościowych Diagramy. Orzecznictwo. Przepisy. Wzory
Publikacja składa się z siedmiu rozdziałów, ułożonych według podobnego schematu: wprowadzenie, diagramy, orzecznictwo, wyciąg z przepisów. W rozdziale drugim, trzecim, czwartym i piątym znajdują się także wzory papierów wartościowych. Rozdział pierwszy poświęcony jest ogólnym wiadomościom dotyczącym papierów wartościowych, m.in. ich rodzajom. Zawiera także wyszczególnienie źródeł prawa oraz podstawowe pojęcia dotyczące papierów wartościowych. Rozdział drugi prezentuje historycznie najwcześniej ukształtowane papiery wartościowe - weksel i czek, w tym podobieństwa i różnice pomiędzy czekiem a wekslem trasowanym. W rozdziale trzecim znajdują się informacje poświęcone akcjom i obligacjom. Rozdział czwarty omawia papiery wartościowe emitowane przez banki - bankowe papiery wartościowe oraz listy zastawne. Kolejny, piąty rozdział, poświęcony jest towarowym papierom wartościowym: konosamentom, polisom ubezpieczenia morskiego oraz dowodom składowym. Rozdział szósty zawiera informacje poświęcone zdematerializowanym papierom wartościowym, a siódmy - aspektom karnoprawnym.
30% rabatu
20,47
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 2
Wirtualne targowisko Tom 2
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
15% rabatu
21,42
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 3
Wirtualne targowisko Tom 3
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
15% rabatu
24,99
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Spójność ekonomiczno-społeczna krajów Grupy Wyszechradzkiej
Badania zaprezentowane w książce Spójność ekonomiczno-społeczna krajów Grupy Wyszehradzkiej dowiodły, że mimo podjętych wysiłków przez te kraje w obszarze zapewnienia społeczno-ekonomicznej spójności zauważa się ich relatywnie małą skuteczność. Pozwala to na wyciągnięcie pesymistycznego wniosku, że wyznaczone cele unijnej polityki spójności nie zostaną zrealizowane w najbliższej przyszłości. Wyniki tych badań potwierdziły również występowanie przestrzennego zróżnicowania poziomu rozwoju społeczno-ekonomicznego zarówno w ramach Grupy, jak i między nią a krajami „starej” Unii Europejskiej. Chociaż celem polityki spójności jest działanie na rzecz „Europy jednej prędkości”, bez podziału na zasobną większość i marginalizowaną mniejszość, rzeczywistość pokazuje, że jest inaczej. Pogłębiające się różnice w poziomie rozwoju społeczno-gospodarczego między poszczególnymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej, w tym także krajami Grupy Wyszehradzkiej, są istotnym czynnikiem zagrażającym efektywnemu rozwojowi procesów spójności.
19% rabatu
40,42
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Psychologiczne aspekty controllingu
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. „Interesariusze controllingu” od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem interdyscyplinarnym pod względem badawczym oraz wielowymiarowym pod względem aplikacyjnym. Warto zauważyć, że controlling bywa na różne sposoby rozumiany oraz na różne sposoby stosowany. Ponadto łączy on w sobie różnorodne zagadnienia, zawierające zarazem aspekty zarządzania, rachunkowości, finansów i innych dziedzin wiedzy. Dodatkowo controller współpracuje z przedstawicielami każdej z tych sfer, a efekty jego pracy trafiają do wielu różnych grup odbiorców. W związku z tym w controllingu szczególnie istotny jest wymiar, który często kwitowano tyleż ogólnym, co niesprecyzowanym określeniem - „czynnik ludzki”. Wydaje się, że controlling, stosowany w Polsce w sposób coraz szerszy i coraz bardziej wyrafinowany, zasługuje na dokładniejsze opracowanie tego właśnie aspektu. Stąd pomysł na tę książkę. Można więc powiedzieć, że swoje powstanie zawdzięcza ona zarówno samym controllerom postulującym zwiększenie obszaru poznania czynników psychologicznych wpływających na controlling, jak i badaczom controllingu, wskazującym na niszę badawczą w tym zakresie. Najważniejszą wartością dzieła, a jednocześnie wkładem w polską literaturę przedmiotu, jest odniesienie wyników badań zaprezentowanych w literaturze psychologicznej do praktyki w zakresie controllingu. Interdyscyplinarny charakter recenzowanej pozycji jest całkowicie uzasadniony i stanowi o nowatorskim podejściu autorki. dr hab. Ewa Wanda Maruszewska, prof. UE Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Książka stanowi ciekawą propozycję połączenia wiedzy z zakresu controllingu, zarządzania oraz psychologii, co jest rzadkością na polskim rynku wydawniczym. To cenne kompendium wiedzy zarówno dla obecnych, jak i przyszłych controllerów. dr Sabina Kołodziej Akademia Leona Koźmińskiego
35% rabatu
55,25
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Krajowe Standardy Rachunkowości
Krajowe Standardy Rachunkowości
Autor: -
Wydawca: ODDK
wysyłka: 48h
Publikacja niezbędna każdemu księgowemu – pełny zbiór prac Komitetu Standardów Rachunkowości uwzględniający nowe standardy i stanowiska opublikowane w 2017 roku. W książce: 1. najnowsze, pełne wersje Krajowych Standardów Rachunkowości: - KSR nr 1 „Rachunek przepływów pieniężnych” - KSR nr 2 „Podatek dochodowy” - KSR nr 3 „Niezakończone usługi budowlane” - KSR nr 4 „Utrata wartości aktywów” - KSR nr 5 „Leasing, najem i dzierżawa” - KSR nr 6 „Rezerwy, bierne rozliczenia międzyokresowe kosztów, zobowiązania warunkowe” - KSR nr 7 „Zmiany zasad (polityki) rachunkowości, wartości szacunkowych, poprawianie błędów, zdarzenia następujące po dniu bilansowym – ujęcie i prezentacja” (znowelizowany) - KSR nr 8 „Działalność deweloperska” - KSR nr 9 „Sprawozdanie z działalności” - KSR nr 10 „Umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz umowy koncesji na roboty budowlane lub usługi" (nowy) - KSR nr 11 „Środki trwałe" (nowy). 2. Stanowiska Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie: - inwentaryzacji drogą spisu z natury zapasów materiałów, towarów, wyrobów gotowych i półproduktów (nowe) - ujęcia transakcji zamiany składnika aktywów niepieniężnych na inny składnik aktywów niepieniężnych (nowe) - wykazywania przez spółdzielnie mieszkaniowe w sprawozdaniu finansowym funduszów własnych oraz ustalania wyniku finansowego (nowe) - księgowego ujęcia uprawnień do emisji gazów cieplarnianych (znowelizowane) - ustalania kosztu wytworzenia dla celów bilansowej wyceny zapasów - księgowego ujęcia praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia energii wytworzonej w odnawialnych źródłach energii - niektórych zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych. Krajowe Standardy Rachunkowości i stanowiska nie mają charakteru przepisów prawnych – traktuje się je jako wytyczne. Zawierają one jednakże rozwiązania zgodne z postanowieniami ustawy o rachunkowości i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami wykonawczymi. Wskazują one propozycje rozwiązań istotnych, lecz często kontrowersyjnych tematów, w tym: zasady bieżącej i bilansowej wyceny zaprezentowanych operacji gospodarczych, sposób ujmowania ich w księgach rachunkowych oraz ujawniania w sprawozdaniu finansowym. Liczne przykłady liczbowe, tablice i schematy pomogą praktykom w zrozumieniu omawianych zagadnień. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do pracowników służb finansowo-księgowych, biegłych rewidentów, audytorów i przyszłych adeptów tych zawodów. Może ona też być użyteczna dla praktyków gospodarczych, dla doskonalących kwalifikacje zawodowe ekonomistów i menedżerów oraz innych osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z dziedziny rachunkowości. Uzupełnieniem publikacji jest suplement elektroniczny, który zawiera treść wszystkich Krajowych Standardów Rachunkowości oraz stanowisk Komitetu Standardów Rachunkowości w formacie PDF. Plik można pobrać poprzez Internet (szczegółowa instrukcja zamieszczona jest w książce; zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows).
10% rabatu
179,55
199,50 zł
Dodaj
do koszyka
Zachowuj się!
Zachowuj się!
Wydawca: Rea
wysyłka: 48h
O czym rozmawiać podczas kolacji służbowej? Jak składać kondolencje? Jakich kwiatów nie wręczać Japończykowi? Nie daj się zaskoczyć w żadnej sytuacji! Ten praktyczny poradnik savoir-vivre’u pokaże ci, jak właściwie zachować się zarówno w sytuacjach formalnych, takich jak rozmowa kwalifikacyjna, prowadzenie negocjacji, dyskusja na zebraniu, jak i w życiu prywatnym: na randce, na imprezie rodzinnej czy w teatrze. Znajdziesz tu również wiele cennych wskazówek dotyczących nauki dobrych manier u dzieci, bezpiecznych zachowań i dbania o własny wizerunek w świecie wirtualnym. Dowiesz się, jak elegancko korzystać z poczty elektronicznej, dlaczego warto wybrać „poważny” adres e-mail, czy dobre maniery obowiązują na Facebooku. Dla podróżujących polecamy rozdział dotyczący zachowania się w różnych częściach świata, w którym zamieszczamy szczegółowe informacje, jak nie narazić się mieszkańcom poszczególnych krajów. Silke Schneider-Flaig zaliczana jest w Niemczech do najbardziej znanych ekspertów zajmujących się etykietą. Od wielu lat udziela w mediach porad na temat dobrych manier. Warto posłuchać jej rad i zadbać, by nieznajomość reguł nie zrujnowała nam dobrze zapowiadającej się rozmowy o pracę lub randki! Obecne wydanie zostało opracowane przez redakcję specjalnie dla polskiego czytelnika.
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Spółka celowa
Spółka celowa
Wydawca: ODDK
wysyłka: 48h
Jak wykorzystywać spółkę celową do realizacji różnego rodzaju przedsięwzięć? Jak maksymalnie wykorzystywać atrybuty spółki celowej w realizacji projektów inwestycyjnych i operacji gospodarczych? Kompendium wiedzy na temat spółek celowych – ich tworzenia, funkcjonowania , finansowania w realiach prawnych i podatkowych w Polsce – opracowane w oparciu o aktualne przepisy prawa, w kontekście orzecznictwa, praktyki gospodarczej oraz zwyczajów instytucji finansowych. Autor – na podstawie swojej eksperckiej wiedzy i doświadczenia – omawia wszystkie aspekty podejmowania działalności w formie spółki celowej. Komentarz odnosi się do obowiązującego stanu prawnego, specyficznych regulacji bankowych oraz metod analizy finansowej i analizy ryzyka stosowanych przez banki i fundusze inwestycyjne. W publikacji m.in.: - podstawowe pojęcia związane z formułą spółek celowych, - atrybuty spółki celowej, - możliwe formy prawne spółki celowej i zasady tworzenia spółki celowej, - wybrane problemy funkcjonowania spółki celowej w strukturach holdingowych (lub w strukturach funduszy inwestycyjnych), - możliwości optymalizacji podatkowej z udziałem spółek celowych, - spółka celowa w PPP i w innych projektach z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, - spółka celowa w PPP a koncesja na roboty budowlane, - rachunki powiernicze i inne formy wyodrębniania przedsięwzięć inwestycyjnych, - spółka celowa w finansowaniu projektów inwestycyjnych, - finansowanie specjalistyczne i finansowanie project finance, - pozyskiwanie finansowania dla spółki celowej, - ocena projektów inwestycyjnych realizowanych w formule spółki celowej (project finance) przez instytucje finansowe, - spółka celowa w finansowaniu wybranych operacji finansowych (transakcje LBO, MBO, transakcje restrukturyzacyjne, sekurytyzacja aktywów).
10% rabatu
160,65
178,50 zł
Dodaj
do koszyka
infoKalendarz kadrowo-księgowy 2018
KALENDARZ DLA KADROWYCH I KSIĘGOWYCH z sektora prywatnego i publicznego! W części merytorycznej infoKaledarza znajdują się pogrupowane informacje dot.: umów stosowanych w zatrudnieniu urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, dodatkowych, szkoleniowych wypowiedzeń umów o pracę, wysokości odpraw wysokości odpisów na zfśs zwolnień, zasiłków, dokumentów ZUS bezpieczeństwa i higieny pracy diet, ryczałtów i rekompensat podatków Przy każdym miesiącu zebrane zostały najważniejsze informacje kadrowe i księgowe na dany okres. Dodatkowo na pojedynczych, dziennych stronach kalendarium znajduje się przypomnienie najważniejszych zadań i terminów na dany dzień. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 to: stawki podatków, diet, ryczałtów, rekompensat; wysokość odpraw, zasiłków chorobowych i opiekuńczych; wymiary urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, szkoleniowych; częstotliwość badań lekarskich i szkoleń BHP; ważne kontakty. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 idealnie sprawdza się w pracy – oprócz dziennego terminarza zawiera: Szczegółowo rozpisane czynności i terminy z prawa pracy i księgowości dla sektora prywatnego i publicznego. Praktyczne zestawienia danych kadrowych i podatkowych. Daty czynności kadrowych i podatkowych oraz sprawozdań finansowych.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych
W książce, stanowiącej kompendium wiedzy o rachunku związanym z tzw. efektem skali, w przystępny sposób zaprezentowano klasyczne i nowoczesne koncepcje dotyczące zjawiska dźwigni ekonomicznych. Na polskim rynku wydawniczym niewiele jest publikacji, które w tak wszechstronny sposób przedstawiałyby dźwignie: operacyjną, ?nansową oraz całkowitą, a więc książka ta może uzupełnić tę lukę. Rozważania teoretyczne oraz metodyczne zilustrowano licznymi przykładami liczbowymi w celu ukazania praktycznego zastosowania prezentowanych koncepcji rachunku dźwigni ekonomicznych. Publikacja ułatwia znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: - W czym tkwi istota dźwigni ekonomicznych i co one faktycznie „dźwigają”? - Jakie korzyści można uzyskać wykorzystując dźwignie ekonomiczne? - Jaki jest wpływ systemu dźwigni na kreowaną przez ?rmę wartość dodaną? - Jak można wykorzystać rachunek dźwigni w warunkach zarządzania wartością przedsiębiorstwa? Książka dotyczy analizy CVP, a zatem również progu rentowności, dlatego ściśle wiąże się z wcześniejszym opracowaniem autora pt. Nowe podejście do analizy progu rentowności. Produkcja wieloasortymentowa (WN PWN, Warszawa 2015). Publikacja może być cenną pomocą dydaktyczną do wielu przedmiotów akademickich, zwłaszcza związanych z rachunkowością i ?nansami. Powinna także stanowić wartościową lekturę dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz analityków ?nansowych, menedżerów i biegłych rewidentów. O autorze dr Adam Żwirbla jest profesorem Kujawskiej Szkoły Wyższej we Włocławku (dawniej WSHE we Włocławku), gdzie pracuje od 20 lat i pełnił wiele ważnych funkcji, w tym prodziekana Wydziału Ekonomii, a także kierownika Zakładu Finansów, Rachunkowości i Metod Ilościowych. W latach 2001-2004 był członkiem Rady Naukowej Stowarzyszenia Księgowych w Polsce ds. Analizy Ekonomicznej. Jest autorem wielu artykułów naukowych oraz kilku monogra?i poświęconych metodom ilościowym stosowanym w naukach ekonomicznych.
19% rabatu
59,94
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kadry i płace - ujęcie prawne i praktyczne
Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania działu kadrowo-płacowego to jeden z priorytetów kadry zarządzającej w każdej jednostce gospodarczej zatrudniającej pracowników. Prawidłowa polityka kadrowa, pozbawione błędów rozrachunki z pracownikami i związane z nimi prawidłowe rozliczenia publicznoprawne to cele służb kadrowo-płacowych. Osiągnięcie tych celów stanowi wyzwanie głównie ze względu na konieczność poruszania się w skomplikowanej materii przepisów prawnych oraz konieczności ich zastosowania w praktyce. Niezbędna wiedza w tej dziedzinie ma interdyscyplinarny charakter, ponieważ obejmuje aspekty kadrowo-płacowe, zarządcze, a nawet psychologiczne. Książka zawiera: • praktyczne ujęcie zagadnień kadrowo-płacowych w szerokim zakresie, • zagadnienia teoretyczne wzbogacone przykładami, • szeroką tematykę obejmującą m.in. nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, naliczanie listy płac, zarządzanie kadrami, controlling personalny, • omówienie wąskiej i aktualnej tematyki zatrudniania cudzoziemców. Książka jest polecana uczestnikom studiów podyplomowych i szkoleń o tematyce kadrowo-płacowej oraz osobom rozpoczynającym pracę zawodową w działach kadr i płac, a także w działach finansowych. Stanowi kompleksowe opracowanie przydatne także doświadczonym pracownikom.
27% rabatu
65,70
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Społeczna odpowiedzialność instytucji...
Monografia stanowi pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie dotyczące społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych z perspektywy banków, pośredników i doradców finansowych. Autorzy w książce skoncentrowali się na takich zagadnieniach, jak: • CSR instytucji finansowych w ujęciu globalnym. • Reklamacje usług finansowych jako narzędzie ochrony konsumentów. • Edukacja finansowa dzieci a społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych. • Raportowanie społeczne w instytucjach finansowych. • Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w ograniczaniu ryzyka wiktymizacji na rynku usług bankowych. • Społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych, pośredników i doradców finansowych - konflikt interesów. • Plan Finansowy - efekt pracy Licencjonowanego Doradcy Finansowego. • Odpowiedzialna sprzedaż pośredników finansowych a etyka biznesu. Monografia jest adresowana do teoretyków - naukowców, studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, ale także praktyków - pracowników instytucji finansowych, w tym banków, pośredników i doradców finansowych, jako cenne źródło wiedzy o założeniach i praktycznej realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu w tych instytucjach. Książka jest pozycją interesującą, umiejętnie wprowadzającą w trudne interdyscyplinarne problemy, z jakimi stykają się zarówno teoretycy, którzy poszukują właściwej interpretacji wielu zjawisk ekonomicznych, jak i praktycy oraz klienci (...). Z pełnym przekonaniem można rekomendować tę interesującą monografię. Z recenzji prof. dr. hab. Włodzimierza Szpringera
27% rabatu
37,96
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pierwsze oferty publiczne w Polsce i na świecie
ANOMALIE RYNKOWE od lat stanowią wyzwanie zarówno dla praktyków, jak i naukowców. Uwagę tych pierwszych, głównie INWESTORÓW, absorbuje poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o to, czy istnienie anomalii można wykorzystać dla budowy STRATEGII INWESTYCYJNEJ pozwalającej na „pokonanie rynku". Jedni badacze próbują wykazać iluzoryczność anomalii poprzez wskazanie na BŁĘDY ESTYMACJI popełnione w procedurze badawczej, niektórzy szukają w nich zaprzeczenia EFEKTYWNOŚCI RYNKU, jeszcze inni widzą w nich tylko CHWILOWE UŁOMNOŚCI RYNKU w dążeniu do ustalenia prawdziwej WARTOŚCI SPÓŁKI. Ważnym momentem w cyklu życia przedsiębiorstwa jest z całą pewnością DECYZJA O WEJŚCIU SPÓŁKI NA GIEŁDĘ. Niektóre ze zjawisk związanych z PIERWOTNĄ EMISJĄ AKCJI (IPO) przyciągnęły szczególne zainteresowanie badaczy i praktyków. Należą do nich z całą pewnością NATYCHMIASTOWA oraz DŁUGOOKRESOWA REAKCJA CENOWA następująca po dokonaniu transakcji. Obserwowany natychmiastowy WZROST CEN oraz relatywnie NIEKORZYSTNA DŁUGOTERMINOWA REAKCJA CENOWA po debiucie giełdowym wciąż stanowią zagadkę dla uczestników i analityków rynków kapitałowych. Książka stanowi głos w toczącej się dyskusji na temat EFEKTYWNOŚCI RYNKU oraz znaczenia CZYNNIKÓW BEHAWIORALNYCH dla wyceny akcji.
27% rabatu
36,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
15% rabatu
26,78
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Zrozumieć rynki finansowe
Obecnie nie da się nie mieć żadnej styczności z rynkami finansowymi, a przypadku jakichkolwiek działań na nich łatwo o kosztowne błędy. Niestety, błędów nie da się unikać, jeśli sami nie będziemy rozumieli sposobu funkcjonowania tych rynków. Konieczna jest więc świadomość nie tylko ewentualnych korzyści, ale zagrożeń wiążących się z ich wykorzystywaniem. Przeczytanie tej książki może być szybkim, niekosztownym, a nawet przyjemnym sposobem dowiedzenia się, czym są rynki finansowe, jak działają i jak się na nich odnaleźć.
22% rabatu
46,72
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Potencjał dziedzictwa Społeczno-gospodarcze przykłady z Europy Środkowej
Jaką wartość ma dziś dziedzictwo kulturowe? Czy da się je mierzyć wskaźnikami ekonomicznymi? Dlaczego możne być traktowane jako zasób strategiczny XXI wieku? Odpowiedzi na te pytania poszukują autorzy artykułów składających się na pierwszą publikację MCK poświęconą wpływowi dziedzictwa kulturowego na otoczenie społeczno-gospodarcze w Europie Środkowej. Książka obejmuje przekrojową analizę teoretycznego potencjału dziedzictwa. Składa się na nią 9 studiów przypadków, których przedmiotem są obiekty historyczne oraz dziedzictwo niematerialne. W publikacji znalazły się zarówno prezentacje modelowych działań miejscowych władz lub prywatnych inwestorów, jak i przykłady negatywne, pokazujące niewykorzystane szanse.
35% rabatu
32,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Elastyczne zarządzanie czasem
Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć! Ta książka przeprowadzi cię przez strategię 5 kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania. Dzięki lekturze tej książki: nauczysz się wyznaczać priorytety i przestaniesz odkładać zadania na później zaczniesz posługiwać się językiem działania i wcielisz pomysły w życie poznasz sprawdzone sposoby na planowanie dnia, tygodnia i miesiąca dowiesz się, jak radzić sobie z presją innych i jak odmawiać, by chronić swój czas nabierzesz pewności siebie i zaufania do własnych decyzji będziesz kończyć dzień z poczuciem satysfakcji! O autorce: Izabela Krejca-Pawski - szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania czasem, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych dostępny na stronie izakrejcapawski.pl
35% rabatu
22,68
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wolność, rozwój, demokracja
Zbiór najważniejszych tekstów Leszka Balcerowicza z prasy polskiej i zagranicznej. Również tych z szuflady, nigdy nie publikowanych. Do tej pory teksty rozproszone, zebrane teraz w jeden tom, stały się znakomitym obrazem Polski i świata z ostatních lat. A autor nadaje takim pojęciom jak demokracja, kapitalizm, państwo socjalne właściwy sens, walcząc z zakłamywaniem tych określeń.
27% rabatu
25,47
34,89 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka