Dziś w ofercie 126 930 pozycji
Substytucje nazwisk Polaków w języku chińskim
Przedmiotem opracowania są funkcjonujące we współczesnym języku chińskim substytucje nazwisk noszonych przez Polaków, przedstawione na szerokim tle różnic kulturowych i językowych pomiędzy Polską a Chinami. Na polskim rynku książek wciąż brakuje pracy przystępnie, obszernie i ciekawie opisującej różne zagadnienia związane z adaptacją nazw polskich w języku chińskim, chociaż coraz liczniejsza staje się grupa osób zainteresowanych tą tematyką. Monografia jest pionierska, bardzo interesująca i potrzebna, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, charakteryzujących się intensywnymi kontaktami pomiędzy polskim i chińskim społeczeństwem. Książka zawiera bogaty materiał faktograficzny, wyprowadza interesujące wnioski, zarówno o znaczeniu teoretycznym, jak i praktycznym. Uzupełnienie pracy stanowi lista przykładowych nazwisk wraz z adaptacjami. Wyszczególniono w niej wszystkie przywołane w tekście jako przykłady adaptacje chińskie. Przyporządkowano je ułożonym alfabetycznie nazwiskom Polaków, które posłużyły za ich podstawę Przydatność monografii dla polskich Czytelników, sinologów, onomastów, a także po prostu osób zainteresowanych innymi językami, kulturami czy narodami nie budzi wątpliwości.
15% rabatu
32,13
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Wihajster do godki. Lekcje śląskiego
Alicja Knast - dyrektor Muzeum Śląskiego w Katowicach o książce: Zbiór opowieści Wihajster do godki Barbary Szmatloch pięknie pokazuje, że niektórych zjawisk ze świata Górnego Śląska nie da się przekonująco opowiedzieć w języku polskim. Bo jak wytłumaczyć komuś, co to są fizymatenta czy wihajster… Psycholingwiści spierają się, jak akwizycja języka i aparat pojęciowy wpływają na nasze działania, ale my na Górnym Śląsku wiemy jedno: fenomenu godki śląskiej nie da się sprowadzić do skodyfikowanego systemu znaków graficznych czy fonemów. Jest to fascynujący świat, którego poznanie możliwe jest przez zanurzenie się w nim. Pomiędzy sylabami czy głoskami zawarte są zapachy, dźwięki, dwuznaczności, mrugnięcia okiem, duża doza ironii i autoironii, a także coś, co na Wyspach Brytyjskich nazywane jest understatement, a w godce śląskiej jest wszechobecne i nie ma nazwy. Moim zdaniem nie jest prawdą, że oznacza to brak przebojowości Ślązaków – jak powszechnie się uważa – ale coś dokładnie odwrotnego: dumę i radość ze zrozumienia tego świata, a książka Barbary Szmatloch jest tego dobitnym przykładem. Mam również nadzieję, że jest wyzwaniem i zachętą dla tych, którzy do tej pory uważali, że godki śląskiej nie da się poznać czy nauczyć. Terozki bydymy wszyjscy godać po ślonsku na cołki karpyntel!
31% rabatu
24,01
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Logopedyczne pszczółki
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap automatyzacji prawidłowej artykulacji jest dość trudny, dlatego też należy poświęcić mu szczególną uwagę. Publikacja ma pomóc logopedom, nauczycielom oraz rodzicom uatrakcyjnić ćwiczenia. Zanim dziecko rozpocznie proponowane przez nas zabawy, należy upewnić się, że potrafi prawidłowo artykułować głoski z zakresu trzech szeregów. Publikacja doskonale sprawdzi się również podczas ćwiczeń słuchu fonemowego, wzbogaci słownik bierny i czynny oraz pozwoli na rozwijanie pamięci, spostrzegawczości, koncentracji uwagi oraz logicznego myślenia. Pomoc można wykorzystać także podczas doskonalenia techniki czytania i pisania.
22% rabatu
22,62
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwiczenia logopedyczne z głoską S
Książeczka edukacyjna Ćwiczenia logopedyczne z głoską S skierowana jest do logopedów lub rodziców pracujących z dzieckiem z wadą wymowy seplenienie. Zadania ułożone zostały według zasad terapii logopedycznej: ćwiczenia głoski w izolacji, sylabach, grupach spółgłoskowych, wyrazach, wyrażeniach, zdaniach oraz w wierszu. Do książeczki dołączone zostały naklejki, które mogą być nagrodą za poprawnie wykonane zadanie.
15% rabatu
5,87
6,91 zł
Dodaj
do koszyka
Mutyzm wybiórczy
Mutyzm wybiórczy
Wydawca: Impuls
wysyłka: 48h
Książka w przystępny sposób przybliża Czytelnikom problem mutyzmu wybiórczego. W kolejnych rozdziałach omawia istotę zaburzenia, proces diagnostyczny i terapeutyczny [...]. […] wszystkie refleksje Autorki wypływają wprost z jej doświadczeń, a właściwa narracja wzbogacona jest przykładami różnych przypadków terapeutycznych, fragmentami wypowiedzi pacjentów i ich rodziców, tekstami z blogów. Wiele wniosków i spostrzeżeń Maria Bystrzanowska popiera badaniami sondażowymi (np. zrealizowanymi wśród 100 rodziców dzieci z mutyzmem). Ważną część stanowi obszerny aneks, zawierający: narzędzia diagnostyczne (np. arkusze obserwacji dla rodziców i nauczycieli, kwestionariusz wywiadu z rodzicami) i terapeutyczne (mapa mowy, drabina z zadaniami), opisy procedur diagnostycznych, wskazówki dla dzieci z mutyzmem wybiórczym oraz różnych grup osób, z którymi dziecko z mutyzmem wybiórczym może się zetknąć: nauczycieli, rehabilitantów, lekarzy [...]. Rodzice i nauczyciele otrzymują do ręki poradnik, z którego dowiedzą się, jak rozpoznać mutyzm, jak postępować z dzieckiem z tą przypadłością, gdzie szukać pomocy, jak wygląda diagnostyka i proces terapii. Specjaliści zaś mogą skonfrontować własne doświadczenia z doświadczeniami Autorki […]. Z recenzji dr hab. Agnieszki Myszki Książkę przeznaczono głównie dla rodziców dzieci z mutyzmem wybiórczym, a także dla ich nauczycieli i specjalistów. W Polsce jest dostępnych niewiele pozycji, w których czytelnik znajdzie nowoczesne podejście do mutyzmu wybiórczego (MW). Angielska i amerykańska literatura nie jest dostępna dla wszystkich, dlatego też wielu rodziców, nauczycieli czy specjalistów wciąż uważa, że skoro dziecko rozmawia w domu, w szkole na przerwie czy w gabinecie, to na pewno nie ma żadnego zaburzenia. Dlaczego książka ta jest przeznaczona dla rodziców? To właśnie oni często zadają sobie pytanie, dlaczego moje dziecko, które w domu rozmawia i świetnie się bawi, po przekroczeniu progu przedszkola/szkoły milknie. Na początku trudno im to zaakceptować. Czasem słyszą uwagi typu: pewnie dziecko nie mówi, bo rodzice mu nie pozwalają, manipuluje otoczeniem, wybiera sobie osoby do rozmowy, nie lubi tej cioci czy nauczycielki. Rodzice z takimi komentarzami muszą się zmagać nie tylko w przedszkolu, szkole, u lekarza, ale i w rodzinie. Niestety, nawet rodzina nie rozumie problemów dziecka, uważa, że dziecko ma taką fanaberię. Wszyscy muszą zrozumieć istotę tego zaburzenia, żeby na co dzień nie szkodzić dziecku swoim zachowaniem, tylko go wspierać i pomagać. Dlaczego książka ta jest przeznaczona dla nauczycieli i specjalistów? Otóż jako osoby pracujące z dziećmi i młodzieżą powinni znać niepokojące objawy, które sugerują nieprawidłowości w rozwoju. Muszą także zwracać uwagę na wszelkie zachowania, które nie są typowe. Z doświadczenia wiemy, że termin „mutyzm wybiórczy” jest czymś nowym nawet dla wielu specjalistów (psychiatrów, psychologów, logopedów, pedagogów), którzy do tej pory nie spotkali dziecka z taką diagnozą bądź nie potrafili właściwie sklasyfikować występujących u niego objawów. Diagnozując dziecko z MW, specjaliści powinni mieć wystarczającą wiedzę na temat istoty zaburzenia i samego przebiegu terapii. Ponadto niektórzy nauczyciele nie mogą zrozumieć, dlaczego uczeń na lekcji nie odpowiada na pytania, nie rozmawia z nauczycielami, z rówieśnikami, a czasem na przerwie buzia mu się nie zamyka. Twierdzą, że uczeń ten manipuluje otoczeniem i mówi tylko wtedy, kiedy chce lub gdy ma coś do przekazania, np.: „jakby wiedział, to by odpowiedział”.
22% rabatu
23,40
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
Dzięki podejmowaniu przez coraz większe grono specjalistów problemów komunikacji, mowy i języka, jak również praktycznego działania zmierzającego do wsparcia osób do niedawna określanych jako niekomunikujące/niekomunikatywne następuje zmiana w spojrzeniu na niepełnosprawność, która wcale nie musi oznaczać marginalizacji i depersonizacji. Prezentowany tom, poruszający zagadnienie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji, powstał dzięki ogromnemu zaangażowaniu wybitnych specjalistów, praktyków i teoretyków takich dziedzin, jak komunikacja interpersonalna, neuropsychologia, logopedia oraz komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC). Ważnym przesłaniem publikacji jest przekazanie skutecznego instrumentu rehabilitacji psychologicznej. Bez komunikowania się z dziećmi i młodzieżą w normie trudno mówić o ich rozwoju intelektualnym, poczuciu własnej wartości, a także rozwoju emocjonalnym. W przypadku niepełnosprawności komunikowanie się jest podstawowym warunkiem pozyskiwanych zmian rozwojowych. Tę tezę uzasadniono w prezentowanej pracy. Problematyka komunikacji alternatywnej już od wielu lat znajduje się w centrum zainteresowania teoretyków i praktyków zajmujących się zagadnieniami edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych, dodatkowo obarczonych trudnościami w sferze porozumiewania się. Do pedagogiki specjalnej wprowadzane są nowe rozwiązania dotyczące pomocy człowiekowi niepełnosprawnemu w nawiązywaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu interakcji komunikacyjnych w sposób alternatywny, tj. wykorzystujący gest, obraz i piktogram. Książka będzie pomocna wszystkim, którzy podejmą trud łamania barier w porozumiewaniu się. Przede wszystkim skierowana jest do logopedów, psychologów, nauczycieli i terapeutów dokształcających się na podyplomowych studiach, do studentów i wszystkich zainteresowanych problematyką alternatywną i wspomaganą komunikacją.
29% rabatu
35,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dźwięki mowy. Program kształtowania świadomości fo
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. Polecany jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Materiał słowny podręcznika sprzyja koncentrowaniu uwagi dzieci na formie dźwiękowej słów. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów, uczą rozpoznawania rymów oraz ich tworzenia.
31% rabatu
33,19
48,10 zł
Dodaj
do koszyka
Nikt za nas tego nie zrobi
Książka przedstawia portret młodych ludzi angażujących się na rzecz mniejszości językowych Europy: Kaszubów (w Polsce), Górnołużyczan (w Niemczech), Bretończyków (we Francji) i Walijczyków. Odgrywają oni rolę przewodników po swoich kulturach, wskazują na problemy, trudności i wyzwania, z jakimi się spotykają w codziennym życiu i działaniu. Ich słowa ukazują sytuację socjolingwistyczną mniejszości, panujące ideologie językowe, rolę edukacji mniejszościowej oraz typy młodych użytkowników języków mniejszościowych. Analizie zostały poddane także praktyki kulturowe i tożsamościowe młodych w kontekście różnych form życia wspólnotowego oraz ich drogi do działania na rzecz mniejszości, wiodące od aktywnego uczestnictwa w kulturze, przez stopniowe angażowanie się w działania, a ż po aktywizm językowy.
10% rabatu
36,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ortografia z wesołymi potworami klasa 3
Dostosowany do poziomu ucznia klasy III zestaw ćwiczeń ortograficznych wraz z zasadami pisowni. Wśród zadań: zabawne wierszyki z trudnościami ortograficznymi, rebusy, krzyżówki. Książka znakomicie sprawdza się podczas samodzielnej pracy ucznia.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ortografia z wesołymi potworami klasa 2
Książka ćwiczeniowa, dzięki której uczeń nie będzie miał już kłopotów z ortografią. Zasady pisowni, ćwiczenia i dyktanda w jednym. Ortograficzne rebusy, uzupełnianie liter, zabawy słowne – do wykorzystania na lekcji lub podczas pracy w domu.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór dyktand z wesołymi potworkami dla klas 1-3
Teksty do dyktowania dla uczniów klas I-III. Solidne ćwiczenia ortograficzne, pozwalające zapamiętać poprawną pisownię. Humor krótkich tekstów sprawia, że dyktanda nie nużą, ale bawiąc, jednocześnie uczą.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ortografia z wesołymi potworami klasa 1
Ćwiczenie zasad ortograficznych w praktyce. Świetna pomoc dla każdego, kto chce pisać bezbłędnie. Zadania dostosowane do poziomu ucznia - krzyżówki, rebusy, łączenia punktów – pomagają sprawdzić nabytą wiedzę i zapamiętać nowe wiadomości.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Słownictwo botaniczne w polskim tłumaczeniu "Ksiąg o gospodarstwie"
Celem niniejszej dysertacji jest przedstawienie na tle epoki wyekscerpowanych z całego dzieła pojedynczych i złożonych nazw roślin6 (576), wykorzystanych w pierwszym polskim poradniku gospodarczym, próba ich identyfikacji oraz charakterystyka językowa – szczególnie interpretacja genetyczna i strukturalna. Przeprowadzone badania dobitnie ukazały, jak ważny w językowej charakterystyce tej warstwy słownictwa jest trudny proces identyfikacji desygnatu. Kilka wyekscerpowanych nazw jest tego dobrym przykładem. Dopiero bowiem odniesienie nazwy pozwala na formalną analizę, opis genezy i etymologii. Ujawniło się to dobrze w przypadku łączonych z roślinami nazw nieznanych dawnej i obecnej polszczyźnie, którym w zabytku nie poświęcono też wiele uwagi i oddzielnych opisów (np. fangrety, káwicya). Specyficzny charakter analizowanego tekstu determinuje nie tylko jego treść, ale i pewne zjawiska obecne w warstwie językowej, również w interesującej nas grupie nazw. Ujawnione w trakcie badania materiału cechy swoiste mogą stać się przyczynkiem do ustalenia pierwowzoru polskiego tłumaczenia poradnika, a także jego autorstwa.
10% rabatu
34,20
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pejzaż językowy Kaszub jako wykładnik tożsamości etnicznej.
Książka skupia się na zjawiskach językowo-społecznych zachodzących na terenie Kaszub. Przyjęto, iż języki mniejszościowe znajdują odzwierciedlenie w przestrzeni publicznej, co w konsekwencji służy wyrażaniu i kreowaniu tożsamości etnicznej. Celem rozprawy jest ukazanie, gdzie oraz w jaki sposób język kaszubski jest widoczny w przestrzeni publicznej oraz relacji, jakie zachodzą między pejzażem językowym a społecznością zamieszkującą Kaszuby. Pierwsza część rozprawy przedstawia założenia stosunkowo nowej problematyki badawczej jaką jest pejzaż językowy. Na kształtowanie się postaw w stosunku do języka, a w konsekwencji wytworzenie się tożsamości etnicznej, ma wpływ przede wszystkim kontekst socjolingwistyczny, w jakim funkcjonuje język oraz status danego języka. Stąd w rozprawie poświęcono również uwagę sytuacji socjolingwistycznej na Kaszubach oraz problematyce polityki językowej. Ostatnią, czwartą część pracy stanowią rezultaty badań empirycznych przeprowadzonych przez autorkę na terenie Kaszub. Rozprawa zwraca uwagę na funkcję symboliczną języka kaszubskiego widocznego w przestrzeni publicznej i rolę, jaką pełni w kreowaniu tożsamości etnicznej.
13% rabatu
15,66
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mówienie w języku obcym - skuteczne uczenie się, nauczanie i ocenianie
Rozwijanie sprawności mówienia w języka obcym to zdaniem nauczycieli-lektorów bardzo trudne zadanie, szczególnie wtedy, gdy uczący się mają na co dzień ograniczony kontakt z tym językiem. Zamieszczone w niniejszej monografii artykuły zawierają szereg cennych propozycji dotyczących rozwijania sprawności mówienia, często w oparciu o ważne modele teoretyczne i wyniki prowadzonych badań empirycznych. Powinny więc, przynajmniej w jakimś zakresie, przyczynić się do zmiany tego stanu rzeczy pisze we Wstępie Mirosław Pawlak, redaktor naukowy publikacji. Jej pierwsza część poświęcona jest rozwijaniu sprawności mówienia, druga czynnikom indywidualnym w kontekście sprawności mówienia, a trzecia ocenianiu tej sprawności.
35% rabatu
37,39
57,53 zł
Dodaj
do koszyka
Teksty z ćwiczeniami wspomagającymi rozwój mowy i języka dziecka
„Teksty z ćwiczeniami...” to zeszyt zawierający krótkie teksty narracyjne i ćwiczenia. Treść utworów odpowiada zainteresowaniom młodszych dzieci szkolnych (chociaż mogą też być wykorzystywane w pracy terapeutycznej z dziećmi starszymi 4-6 kl.). Teksty są opowieściami o dzieciach, zwierzętach, przedmiotach, które mają ludzkie uczucia. Pod każdym tekstem znajdują się propozycje ćwiczeń – frazy, zadania, ćwiczenia słownikowe oraz pytania do opowiadań. Zaletą tej książki jest to, że zadania są zawsze związane z prezentowaną historią oraz znajdują się w niej ćwiczenia i zadania dodatkowo wyjaśniające problemy, zjawiska. Materiał może być wykorzystany w sposób pisemny, ustny (w zależności od celu zajęć i predyspozycji uczniów, pacjentów). Opowieści i ćwiczenia mają motywować dzieci do wypowiedzi o samym sobie i świecie; rozwijają myślenie; język, bogacą słownictwo; zachęcają do opowiadania; mobilizują do koncentracji na zadaniu; skłaniają dziecko do rozmowy z dorosłym. Opowieści, teksty będą szczególnie przydatne logopedom do utrwalania głosek: s, z, c, ? , š, ž, č, ? , ś, ź, ć, ?', r . W zeszycie znajdują się polecenia zapraszające dziecko do rysowania. Może ono skorzystać też z gotowej malowanki. Książka może być wykorzystana podczas zajęć grupowych, indywidualnych, przez logopedów, nauczycieli ( oraz samych rodziców chcących rozwijać umiejętności językowe i narracyjne dzieci).
22% rabatu
21,84
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uczymy się mówić Materiały do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji (AAC)
Pomoc terapeutyczna Uczymy się mówić została przygotowana w oparciu o doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami w komunikacji językowej. Publikację można wykorzystać do kształtowania wielu umiejętności z zakresu komunikacji, czyli rozumienia i nadawania mowy. Pomoc wykorzystuje wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się (AAC). Tablice wchodzące w skład publikacji zawierają m.in.: kolory, kategorie (środki transportu, zwierzęta, zabawki itd.), symbole oznaczające wielkość.
27% rabatu
23,36
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Słownik nazw geograficznych z odmianą i wyrazami pochodnymi
Książka obejmuje 4500 polskich i obcych nazw geograficznych, podaje ich pisownię (z uwzględnieniem wariantów) i wymowę, określa cechy gramatyczne (rodzaj, odmianę) i pochodzenie, ponadto wymienia wyrazy pochodne (przymiotniki, nazwy mieszkańców) i pochodne nazwy geograficzne. Prócz części zasadniczej obejmuje aneksy tematyczne oraz indeks alfabetyczny.
18% rabatu
19,68
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mówię płynnie Ćwiczenia do terapii jąkania
Publikacja to zbiór ćwiczeń adresowanych do pacjentów ze zdiagnozowaną niepłynnością mowy. Autorka – logopeda praktyk oddaje w ręce czytelników ćwiczenia i zadania logopedyczne sprawdzone podczas codziennej pracy terapeutycznej. Logoterapeuci dzięki tej książce wzbogacą swój warsztat pracy, rodzice – oprócz motywacji do codziennej, systematycznej pracy – znajdą w niej inspirujące pomysły.
15% rabatu
14,88
17,50 zł
Dodaj
do koszyka
Spór o podstawy teorii czynności mowy
Celem niniejszej pracy jest rozwiązanie wyżej przedstawionej sytuacji problemowej. W proponowanych rozważaniach zmierzamy do skonstruowania teorii, na gruncie której można by rozstrzygnąć zarówno kwestię natury czynności mowy, jak i spór o relację między semantyką a pragmatyką. W pierwszym rozdziale omawiamy stanowiska dotyczące naturyczynności mowy. Rozdział drugi poświęcony jest prezentacji koncepcji literalistycznych i kontekstualistycznych, które oferują odmienne ujęcia relacji między semantyką a pragmatyką. Warto zaznaczyć, że naszym zadaniem nie jest przedstawienie historii obydwu sporów. Pisząc więc o pierwszej i drugiej odsłonie każdego z nich mamy na myśli rozwój odpowiadających im sytuacji problemowych, a nie ewolucję poglądów myślicieli, którzy w sporach tych uczestniczą. Interesuje nas to, co dzieje się w trzecim, a nie drugim z popperowskich światów. W rozdziale trzecim proponujemy alternatywne spojrzenie na kwestię natury czynności mowy oraz zagadnienie relacji między semantyką a pragmatyką. Przedstawiamy też Ruth G. Millikan biologiczny model języka. Stanowi on punkt wyjścia konstrukcji teorii zupełnych znaków językowych. Ujęcie czynności mowy, które z tej teorii wynika, nie jest ani griceowskie, ani austinowskie, przy czym pozwala na wyjaśnienie lokalnej adekwatności stanowisk pierwszego i drugiego typu. Teoria zupełnych znaków językowych godzi też pewną oryginalną odmianę kontekstualizmu z literalizmem, umieszczając każde z tych stanowisk na odrębnej płaszczyźnie opisu rzeczywistości językowej: ontologicznej oraz kognitywistycznej. Ze wstępu
17% rabatu
32,37
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka