Okładka książki Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Wydawca: SGGW
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375833812
EAN: 9788375833812
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17,6x25 cm
liczba stron: 154
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
20,11 zł
Cena detaliczna: 
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,11

Opis produktu

Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj