Dziś w ofercie 136 900 pozycji
Gotycyzm
Gotycyzm
wysyłka: 48h
Modernizm miał swoje duchy i potwory. Niekiedy dyskredytował gotycyzm pisany serio, spychał go na margines albo bawił się w pastisze. Gotycyzm jest narracją słabo dostrzegalną i niezbyt cenioną w polskiej kulturze. Przeczytać Ciemności kryją ziemię Andrzejewskiego nie jako alegorię stalinizmu, lecz jako klasyczną powieść gotycką? Uznać Skandal w Wesołych Bagniskach Choromańskiego za bezpośrednią inspirację Opętanych Gombrowicza? Białoszewski wywołujący duchy w PRL-owskiej Warszawie i przebierający się za strzygę w korytarzu mrówkowca? Kobieca potworność jako gnostycka Sophia w Almie Filipiak? Frankensteinowskie wątki w cyklu o Panu Kleksie Brzechwy i masońskie ryty w Kajtusiu czarodzieju Korczaka? Wszystko to brzmi sensacyjnie, a więc w zgodzie z gotycką konwencją. Tło komparatystyczne tworzą angielskie powieści gotyckie i wiktoriańskie. Gnoza i groza. Gnostycyzm i gotycyzm.
29% rabatu
34,79
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Awangarda strajki zakłócenia deformacje
Książka Awangarda. Strajki, zakłócenia, deformacje jest podsumowaniem pewnego etapu poszukiwań niezwykle utalentowanego i twórczego krakowskiego badacza młodego pokolenia (lecz przecież o jakże wyrazistym i ugruntowanym już dorobku). Stanowi istotny głos porządkujący wiele zagadnień ważnych dla współczesnego dyskursu poświęconego awangardzie. Studium Jakuba Kornhausera to interesująca próba restytucji myślenia o awangardowości jako o stałym i potencjalnym napięciu budowanym przez trzy główne wedle Autora (a zaczerpnięte z pism Kästnera i Bretona), postawione w podtytule pracy, pojęcia. Mogą one być tyleż zjawiskami porządkującymi materiał literatury powstającej w kręgach awangardy, ileż swoiście pojmowanymi kluczami do rozumienia różnorakich odmian współczesnej twórczości eksperymentalnej. Autor podzielił książkę na dwa czytelne działy, w których dominuje inny rodzaj monograficznego ujęcia. Raz śledzimy diachroniczny obraz ewolucji kluczowych dla awangardyzmu pojęć (np. motyw miasta, zjawisko eksperymentu czy problem hiperksięgi), aby w kolejnej części oglądać z bliska, w ujęciu synchronicznym, punktowym, momenty krystalizowania się idei i tematów surrealizmu czy dadaizmu u istotnych autorów związanych z kręgiem awangard. Analizy dotyczą zarówno prekursorów (Witkacy), koryfeuszy (m.in. Tzara, Kolář czy Todorović), jak i tych twórców, u których w przekonujący sposób dowodzi Kornhauser istnienia wielu inspiracji awangardowych – jak dzieje się to u Zbigniewa Herberta. Jestem przekonany, że Autor dostarczy satysfakcji lekturowej nie tylko specjalistom, lecz także szerszemu gronu czytelników interesujących się problemem ewolucji i transformacji zjawisk literackich powiązanych awangardowymi tropami. Z recenzji dr. hab. Adriana Glenia Zakłócenia, deformacje i strajki ukazują w syntetyczny sposób proces, jaki przebiega w awangardowym – czyli: eksperymentalnym i autonomicznym – tekście kultury. Stan strajku jest przy tym permanentny, co wynika bezpośrednio z natury zakłóceń i deformacji. W konsekwencji dany tekst nie przestaje być awangardowy z tej czy innej przyczyny; jego status awangardowości przesuwa się jedynie między kategoriami, zgodnie z mechanizmem namnażania się kolejnych eksperymentów formalnych i semantycznych. Poddany zakłóceniom i deformacjom tekst strajkuje nie tylko przeciw spetryfikowanym modelom pisania i interpretowania, nieprzystającym do jego awangardowej proweniencji. Strajkuje również przeciwko antropocentrycznej perspektywie, w jakiej zwykło się przedstawiać literaturę. Podwójny status niniejszej książki, by wrócić do tego zagadnienia raz jeszcze, próbuje zatrzeć – albo inaczej: nagiąć nieco – granicę między tym, co przedmiotowe, i tym, co podmiotowe. Z tej perspektywy obie części książki, na pozór dopełniające tę relację („Problemy" i „Portrety"), są raczej jej splątaniem w nierozwiązywalny supeł. Tytułowe kategorie natomiast tracą ostrość i zamiast stać się narzędziami analitycznymi, niemo towarzyszą kolejnym zbuntowanym rozdziałom-przedmiotom. Fragment książki
13% rabatu
34,71
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Praktykowanie autobiografii Przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki
"Usiłuję wytłumaczyć zwłaszcza trzy szeroko dzisiaj przyjmowane znaczenia autobiografii: gatunkowe, modalne oraz performatywne. Te trzy określenia oddają historyczne zróżnicowanie autobiografii. Dawniej pojmowano ją raczej gatunkowo. W teoriach dwudziestowiecznych pojawił się autobiografizm (czyli kategoria). W wieku XXI upowszechniło się performatywne ujęcie autobiografii i praktyk autobiograficznych. W całym tomie nawiązuję do tych różnych wariantów autobiografii, bo są one dzisiaj obecne w literaturze i piśmiennictwie naukowym" Ze wstępu
15% rabatu
40,80
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fiszki Jak pisać żeby czytali
To NIE jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe. Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.
25% rabatu
18,73
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
O czytaniu i pisaniu /W podwórku
Mario Vargas Llosa, laureat literackiej Nagrody Nobla w 2010 roku, znany jest w Polsce głównie jako prozaik. To jednak tylko jeden obszar jego twórczości pisarskiej. Drugi, pod względem liczby zadrukowanych stron prawdopodobnie obszerniejszy, stanowią teksty niebeletrystyczne, czyli eseje, publicystyka, artykuły prasowe, szkice literaturoznawcze czy przedmowy do cudzych książek. Niniejszy tom zawiera wybór eseistyki Vargasa Llosy dotąd po polsku niepublikowanej. Autor skupia się tu przede wszystkim na temacie literatury (chociaż nieustannie dryfuje w stronę polityki czy socjologii) i dowodzi, że jest nie tylko świetnym powieściopisarzem – równie znakomicie potrafi opowiadać o czytaniu i pisaniu. W prezentowanych w tym tomie tekstach odnaleźć można odpowiedź na trzy zasadnicze pytania: jak się czyta, jak się pisze i dlaczego.
26% rabatu
31,08
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Baśń niepodległa
Wykłady profesora Bohdana Cywińskiego o literaturze polskiej czasu zaborów (1795-1914) ukazują ogromne znaczenie, jakie ma literatura, właśnie „niepodległa baśń”, w życiu narodu pozbawionego swobody i własnego, suwerennego państwa. Subiektywnie wybrana przez autora lista lektur z literatury tego okresu, zestawiona z wybranymi zjawiskami z historii politycznej ma tu pełnić przede wszystkim rolę przykładu dla analizy ogólniejszego zagadnienia funkcji politycznej.
33% rabatu
56,95
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Światowa republika literatury
Niezależnie od tego, co głosi złota legenda literatury, istnieje niewidzialna i potężna struktura literackiej uniwersalności. Owa światowa republika literatury ma swój południk Greenwich, względem którego mierzy się skalę nowatorstwa i nowoczesności dzieł. Niniejsza książka odtwarza dzieje i opisuje strukturę tej literackiej republiki. Jednakże kraina literatury nie jest zaczarowaną wyspą czystych form. To uniwersum, w którym panuje nierówność; terytorium, gdzie literacko najubożsi doświadczają wpływu niewidzialnej przemocy. Zaproponowana tutaj wersja historii opowiada o literackich rewoltach i rewolucjonistach, którym dzięki stworzeniu nowych form udało się wynaleźć własną pisarską wolność. Teksty Franza Kafki, Jamesa Joyce’a, Williama Faulknera i Samuela Becketta – a także Arno Schmidta, Mario de Andrade, Henrika Ibsena, Kateba Yacine’a, Charlesa-Ferdinanda Ramuza, Henriego Michaux, Emila Ciorana, V.S. Naipaula, Juana Beneta, Danilo Kiša, Ngugi wa Thiong’o i wielu innych „eks-centrycznych” pisarzy – odczytane ponownie i zreinterpretowane jako stawka specyficznych walk – mogą jednocześnie dostarczyć narzędzi krytycznych tym, którzy odrzucają oczywistości i nakazy wynikające ze światowego porządku literackiego.
13% rabatu
34,71
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Laboratorium Reportażu Metoda praktyka wizja
Publikacja dokumentuje podstawy teoretyczne i koncepcyjne założonego przez wybitnego reportażystę Marka Millera Laboratorium Reportażu, działającego przy Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Omówiono w niej status reportażu jako praktyki i formy dziennikarskiej oraz dziennikarsko-literackiej, metodykę pracy reportażysty, a także uczestnika warsztatów twórczych i badawczych. Podkreślono związki dziennikarstwa z literaturą beletrystyczną, filmem i teatrem oraz badaniami z zakresu nauk społecznych i humanistycznych.
15% rabatu
29,75
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Teksty drugie 3/2017
„Teksty Drugie. Teoria literatury, krytyka, interpretacja” to dwumiesięcznik literaturoznawczy wydawany od 1990 przez Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk we współpracy ze Stowarzyszeniem Pro Cultura Litteraria. Pismo należy do najlepiej punktowanych na liście MNiSW i w European Reference Index for the Humanities (ERIH). Znajduje się także na liście filadelfijskiej ISI Master Journal List (Arts & Humanities Citation Index). Artykuły z poszczególnych numerów są dostępne on-line w Central and Eastern European Online Library.
15% rabatu
14,45
17,00 zł
Dodaj
do koszyka
Magia pisania Jak tworzyć porywające historie
Gail Carson Levine, amerykańska autorka pisząca dla dzieci i młodzieży, postanowiła podzielić się ze swoimi czytelnikami sekretami własnego warsztatu. Magia pisania to poradnik dla początkujących pisarzy – nie tylko tych najmłodszych. Można się z niego dowiedzieć, jak wymyślać wciągające historie, jak je zaczynać, żeby czytelnik nie mógł się od nich oderwać, i jak je kończyć, tak by pozostały mu na długo w pamięci. Są tu również rady dotyczące tworzenia wyrazistych postaci i pisania naturalnie brzmiących dialogów, a także – gdy zachodzi taka potrzeba – wzruszania lub rozbawiania czytelnika. Każdy z krótkich rozdziałów kończy się praktycznymi ćwiczeniami, które zachęcają przyszłych autorów do wytężenia wyobraźni i do praktycznej nauki pisarskiego rzemiosła. Amerykańscy recenzenci stwierdzili, że z książki tej mogą się uczyć pisania ludzie w każdym wieku. I to nie tylko początkujący literaci – ze wskazówek autorki skorzysta każdy, komu zdarza się pisać mejle, blogi, listy miłosne, a nawet kartki z życzeniami.
33% rabatu
24,12
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zeszyty literackie 139/3/2017
Na 80. urodziny Tomasa Venclovy Tomas Venclova o Żydach i Litwinach, zapiski z podróży do Polski, rozmowa o Sowietach na Litwie, wiersze Ponadto m.in.: Ewa Łętowska i Adam Zagajewski o konstytucji i poezji, John Berger o Krakowie, Jarosław Iwaszkiewicz o „Sławie i chwale”, Julia Hartwig o malarstwie i muzyce, Roberto Salvadori o van Goghu, Wojciech Karpiński o Bohdanie Paczowskim, Michał Bristiger o Zygmuncie Mycielskim, Marek Zagańczyk o lecie w Toskanii, Paweł Muratow o Rosji i Europie
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tresura pióra
Tresura pióra
Autor: Rafał Witek
Wydawca: Zielona Mila
wysyłka: 48h
Kurs kreatywnego pisania, wymyślania i fantazjowania! Tresura pióra to nauka bawienia się językiem, budzenie wyobraźni, przyswajanie zasad tworzenia tekstów i ich analizowanie, dobieranie włściwych form i poszerzanie zasobu słownictwa. Ćwicz swój warsztat pisarski od najmłodszych lat!
15% rabatu
14,44
16,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wolność i wyobraźnia w literaturze dziecięcej
Wyobraźnia potrzebuje wolności. Wolność potrzebuje wyobraźni. Literatura dziecięca, podobnie jak samo dziecko, potrzebuje – w bezpiecznych granicach – zarazem wolności i wyobraźni. Zapraszamy do lektury zbioru studiów autorstwa badaczy reprezentujących różne generacje, metody literaturoznawcze i ośrodki naukowe. Artykuły poświęcone rozmaitym aspektom dwóch tytułowych kategorii w literaturze przeznaczonej dla najmłodszego odbiorcy składają się na wielogłosową i wielowątkową całość, która może zainspirować wszystkich zainteresowanych książkami dla dzieci. Przynajmniej mamy taką nadzieję. Autorzy prac zamieszczonych w książce analizują zagadnienie centralne dla dociekań nad twórczością literacką dla dzieci i młodzieży: problem obszarów wspólnych wolności i wyobraźni – dwóch nierozerwalnych biegunów dzieciństwa, zespalających się i łączących w niezliczonych realizacjach literackich. Diachroniczne spojrzenie na ten problem ujawnia charakterystyczne napięcia w obrębie światów przedstawionych i ewolucję w strategiach kreowania rzeczywistości; sztukę zorientowaną na dziecięcego odbiorcę można rozumieć jako świadectwo zmagań dorosłego, pragnącego opresyjnie ograniczyć dziecięcą wolność i nieposkromioną skłonność do imaginacji, i podszytego lękiem artysty, który nigdy nie wyrzekła się dążenia do wewnętrznej wolności, także wolności wyobraźni. Z recenzji profesora Grzegorza Leszczyńskiego
20% rabatu
31,92
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Archiwa i bruliony pisarzy
Z pieczołowitej typologii materiału rękopiśmiennego oraz dokonywanych na nim autorskich operacji wynika kilka wniosków praktycznych, ale jeden zdaje się dla współczesnej tekstologii – a w efekcie i praktyki edytorskiej – najistotniejszy. Otóż świat rękopisu posiada swoją specyfikę i swoją autonomię, a co za tym idzie, nie jest to świat, który można sprowadzić do odmiany świata tekstu – ten bowiem swój początek ma dopiero w druku. Cezura, którą wyznacza publikacja, moment przejścia artystycznego bytu tworzonego w sferze prywatnej do sfery publicznej, jest w tym ujęciu fundamentalna.
13% rabatu
30,45
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
W kręgu baśni i fantastyki
Książka Weroniki Kosteckiej i Macieja Skowery jest taką propozycją lektury, która ma charakter bardziej pytań niż odpowiedzi, bardziej refleksji niż zamkniętych, niepodważalnych konstatacji i wniosków. Autorzy sięgają zarówno do utworów ikonicznych, będących znakami kultury, poddawanych wielokrotnym, niekiedy wzajemnie wykluczającym się interpretacjom (Leśmian, Korczak, Ende, Rowling), jak i do tytułów zapomnianych, niedostrzeżonych i niesłusznie pominiętych (jak seria Johna Bellairsa i Brada Stricklanda o Luisie Barnavelcie) lub w ogóle nieznanych polskiemu czytelnikowi (jak nietłumaczony utwór Faulknera, jedyny tekst tego pisarza adresowany do odbiorcy dziecięcego). [...] To eseistyczne, erudycyjne, napisane z zaraźliwą fascynacją studia, układające się, niczym puzzle, w obraz, którego panoramę nosiliśmy w indywidualnej i zbiorowej wyobraźni, ale który zyskuje w szczegółach i zbliżeniach. Prof. Grzegorz Leszczyński Uniwersytet Warszawski
3% rabatu
34,92
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Inna komparatystyka
Zbiór badań, który tu prezentujemy, jest owocem umysłowej i ludzkiej wspólnej drogi twórczej, na którą wkroczyliśmy dziesięć lat temu wraz z profesor Hanną Dziechcińską. To ona przedstawiła niektórym włoskim przyjaciołom, tym, którzy brali udział w stworzeniu tej książki, pomysł konferencji poświęconej swojej koncepcji komparatystyki: komparatystyki – jak chętnie powtarzała – która nie byłaby wyłącznie samym poszukiwaniem źródeł czy wpływu pewnego autora na drugiego, pewnej epoki na drugą czy pewnego kraju na drugi, lecz raczej stanowiłaby system idei, motywów, impulsów literackich i kulturalnych, które pokazałyby relacje między różniącymi się od siebie systemami literackimi, a jednocześnie swoistość ich funkcji w różnych obszarach kulturalnych i okresach.
13% rabatu
25,23
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Literatura na świecie 7-8/2017
Spis treści: Heinrich Heine: Doktor Faust. Poemat taneczny wraz z osobliwościami na temat diabłów, czarownic i sztuki poetyckiej, przeł. Andrzej Kopacki, s. 005-047. Jürgen Habermas: Heine, nasz współczesny. "Dziś w Europie nie ma już narodów", przeł. Adam Romaniuk, s. 048-060. Ján Johanides: Ogłoszenia dla wieczności, przeł. Izabela Zając, s. 063-095. Andrzej Kopacki: Hiob, drozdy i zła baronówna, s. 096-099. Dusan Dusek: Opowiadania, przeł. Krzysztof Rejmer, Andrzej S. Jagodziński, s. 101-132. Peter Zajac: Topografia "Topografii", przeł. Andrzej S. Jagodziński, s. 133-138. Dusan Dusek / Tina Čorná: Czajka biega po brzegu morza i zostawia ślady (rozmowa), przeł. Andrzej S. Jagodziński, s. 139-145. Peter Balko: Wtedy w Loszoncu, przeł. Miłosz Waligórski, s. 149-193. Peter Balko / Terézia Klasová: Niewinna kartka papieru (rozmowa), przeł. Miłosz Waligórski, s. 149-193. Ursul'a Kovalyk: Woltyżerka, przeł. Krzysztof Rejmer, s. 199-228. Josef Skvorecký: Cud, przeł. Andrzej S. Jagodziński, s. 231-302. Josef Škvorecký: Autosztambuch, przeł. Jan Stachowski, s. 303-333. Josef Škvorecký: Red Music, przeł. Elżbieta Lederer, s. 336-353. Josef Skvorecký: Franz Kafka, wypisy antysemickie i inne marginalia, przeł. Jacek Brzeziński, s. 354-373. Josef Skvorecký / Andrzej S. Jagodziński: Do saksofonu trzeba mieć potężne płuca (rozmowa), s. 374-382. Katarzyna Osińska: Objaśnianie Bułhakowa, s. 384-400. Adam Lipszyc: Czarne języki, s. 401-413. Łukasz Żebrowski: Kłopot z Hertmansem, s. 423-430. Mikaël Gómez Guthart: Lin Shu, autor Don Kichota, przeł. Aleksandra Drzymała, s. 431-432.
15% rabatu
15,30
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Semeiotike Studia z zakresu semanalizy
W połowie lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku we Francji rozpoczyna się nie tylko rewolucja społeczna i obyczajowa, której kulminacją jest maj 1968 roku, ale również prawdziwa rewolucja w dziedzinie badań humanistycznych, przebiegająca pod znakiem strukturalizmu i semiotyki. Niepoślednią rolę odgrywa w tej rewolucji młoda Bułgarka, która kilka lat wcześniej przybyła do Paryża, aby pracować nad doktoratem. Séméiotike to jej pierwsza książka, opublikowana w roku 1969. Kristeva wnosi w posagu do francuskiej myśli koncepcję dialogowości i polifoniczności tekstu literackiego Michaiła Bachtina. Przeciwstawia się strukturalistycznej koncepcji dzieła jako obiektu zamkniętego, skończonego, samowystarczalnego, rozpatrując je jako obszar wzajemnego oddziaływania wielu kodów, języków i podmiotów wypowiedzi. W tym kontekście wprowadza termin „intertekstualność”, który zrobi niebywałą karierę w całym świecie i stanie się zaczynem dla wielu kierunków i szkół badawczych. Kristeva od początku była odbierana jako autorka niełatwa w lekturze, posługująca się hermetycznym niekiedy językiem, zaskakująca zbijającymi z tropu odwołaniami do rozmaitych dziedzin wiedzy i teorii naukowych – marksizmu, filozofii, językoznawstwa czy wyższej matematyki. Z jednej strony budziło to respekt dla jej wszechstronnego wykształcenia, z drugiej – zniechęcało do dokładnej lektury jej tekstów, a także ograniczało liczbę przekładów na języki obce. Zawsze jednak towarzyszyło jej przekonanie, że jest to książka historycznie ważna, prawdziwie klasyczna, która wywarła na badania literackie bardzo istotny wpływ.
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nuż w uhu
Książka prezentuje poezję polskiego futuryzmu na tle europejskiej twórczości awangardowej i polskiej tradycji literackiej, koncentrując się na zagadnieniach historycznej poetyki dźwięku. Jasieński, Czyżewski, Wat, Stern i Młodożeniec uruchomili prawdziwą „fabrykę” brzmień – nigdy wcześniej w literaturze polskiej nie podejmowano na tak wielką skalę działań waloryzujących tkankę dźwiękową wierszy. Ogląd i „odsłuch” awangardowej sztuki słowa autorka podporządkowuje zagadnieniom wiążącym się z różnymi kontekstami teoretyczno- i historycznoliterackimi. Bada zabiegi brzmieniowe, tropi konceptyzm foniczno-semantyczny, opisuje wariacje na temat „muzyczności” dzieła, analizując jednocześnie związki polskiej twórczości futurystycznej z poezją przełomu XIX i XX wieku, liryką i koncepcją sztuki W. Chlebnikowa, teorią „onomatopei” i ideą „słów na wolności” F.T. Marinettiego, fonostylistyką folkloru oraz niemal nieobecną w polskiej refleksji literaturoznawczej i praktyce przekładowej literaturą dadaizmu.
8% rabatu
44,16
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kultura w świecie luster
Kultura w świecie luster
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Tom Kultura w świecie luster. Niepowtarzalność i multiplikacje w literaturze XX i XXI wieku jest próbą przyjrzenia się kategorii oryginalności, ale i przeciwnie: odbicia, multiplikacji w wielu różnych znaczeniach, na odmiennych płaszczyznach. Zbiór składa się z dwóch części: pierwszej, poświęconej poezji, drugiej – znacznie obszerniejszej – prozie. Teksty reprezentują bardzo różnorodną tematykę, zarówno w obrębie bloku poświęconego liryce (od artykułów o poetach klasycyzujących, jak Adam Zagajewski, po cyberpoezję Brombosza), jak i epice (od analiz wysokiej prozy Hanny Malewskiej, poprzez współczesne kryminały, po interpretacje budzących kontrowersje powieści Michała Witkowskiego, określanego jako enfant terrible współczesnej prozy). Artykuły pisane są z bardzo różnych metodologicznie perspektyw badawczych (znajdziemy tu tradycyjne analizy i interpretacje liryki, lekturę poezji jako „dzieła otwartego” w ujęciu Eco, w wielu pracach ważnym narzędziem interpretacyjnym okazał się klucz intertekstualny czy (auto)intertekstualny, nie brakło również przywołań klasycznej poetyki Arystotelesa i rozważań w duchu psychoanalizy Lacanowskiej). Niektóre teksty więcej miejsca poświęcają kwestiom teoretycznym, inne skupiają się na eksplikacji znaczeń. Całość stanowi punkt wyjścia do inspirującej dyskusji o korzyściach i zagrożeniach, wynikających z Bloomowskiego „lęku przed wpływem”. [z recenzji dr hab. Marzeny Woźniak-Łabieniec profesor nadzwyczajnej Uniwersytetu Łódzkiego]
21% rabatu
28,20
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka