Dziś w ofercie 126 930 pozycji
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy prezentowanej Czytelnikom książki Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze pod redakcją Łukasza Wróblewskiego. Ta książka jest jednak nie tylko monografią poszczególnych zjawisk kultury w kraju o „młodej” gospodarce rynkowej. Jest przede wszystkim ilustracją funkcjonowania mechanizmu rynkowego w tej części instytucji kultury, których usługi mogą być przedmiotem sprzedaży na specyficznym rynku usług społecznych. Prof. dr hab. Józefa Kramer Książka Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze stanowi bardzo wartościowy zbiór opracowań obejmujący wiele ważnych problemów, z którymi wcześniej czy później osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury będzie musiała się zmierzyć. Dotyczy to zarówno twórców, jak i menedżerów kultury, dyrektorów instytucji czy osób stojących na początku swej drogi zawodowej w kulturze. Książka powinna stanowić bardzo interesującą lekturę nie tylko dla osób zarządzających instytucjami kultury, ale również dla wszystkich zainteresowanych tą bardzo aktualną problematyką. Andrzej Łyżbicki Dyrektor Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie Monografia stanowi znakomite uzupełnienie istniejącej dotychczas literatury naukowej poświęconej zagadnieniom zarządzania w kulturze, przy czym jest elementem serii wydawniczej o tej tematyce powstałej na gruncie działalności naukowej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Istotną wartością publikacji jest wyodrębnienie trzech poziomów debaty: ogólnozarządczego, marketingowego oraz społecznego i uchwycenie kluczowych problemów, z jakimi musi się mierzyć współczesne zarządzanie w kulturze w Polsce. Warto zauważyć, iż w aspekcie problematyki relacji społecznych instytucji kultury publikowane teksty stanowią całkowite novum w polskiej literaturze. Trudno sobie wyobrazić, aby niniejszy tom mógł zostać pominięty w jakiejkolwiek poważnej debacie o tematyce zarządzania w kulturze lub aby miało go zabraknąć w zbiorach osób lub instytucji zajmujących się tą tematyką. Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk
20% rabatu
31,36
39,20 zł
Dodaj
do koszyka
Polsko-niemiecki słownik biznesu
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
23% rabatu
60,83
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategie produktowe w. II
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wyni­kami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowa­dzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie kon­kurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymental­ne.
22% rabatu
49,92
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing w elektroenergetyce
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.
15% rabatu
46,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z książki dowiesz się: Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy? Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę? Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce? Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)? Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski. Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi. Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów? Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej. Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast. Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
31% rabatu
37,26
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Badanie i projektowanie komunikacji 6
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
32% rabatu
27,37
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Barbara Skrzydło-Radomańska
Książka pt. „Wybrane algorytmy postępowania w chorobach układu trawiennego” pod redakcją prof. Barbary Skrzydło-Radomańskiej to długo wyczekiwana pozycja na rynku publikacji medycznych. Skierowana jest do lekarzy różnych specjalności: gastroenterologów, lekarzy rodzinnych, internistów oraz wszystkich specjalistów zajmujących się terapią i diagnostyką tych chorób. Dolegliwości ze strony układu trawiennego są dla pacjentów często bardzo kłopotliwe i w znaczący sposób przyczyniają się do obniżenia jakości życia. Poszczególne rozdziały zostały poświęcone wybranym jednostkom chorobowym, takim jak: zespół jelita nadwrażliwego, choroba refluksowa przełyku, choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, uchyłki jelita grubego, alkoholowa choroba wątroby, hemochromatoza, choroba Wilsona, ostre i przewlekłe zapalenie trzustki. Przedstawiono w nich nie tylko diagnostykę i terapię tych schorzeń, zgodną z aktualną wiedzą medyczną, lecz także aspekty psychologiczne. Autorami są uznani eksperci, klinicyści z ośrodków zlokalizowanych w całej Polsce.
22% rabatu
77,22
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-marketing terytorialny
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]
22% rabatu
32,76
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY
Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom, zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami, wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem budowania marki osobistej. Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją. Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą. Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek”. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz. Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy „Odkryjmy diament w każdym z nas”
31% rabatu
25,28
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing w 3 tygodnie
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze Cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest między wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m. in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, ze nie używasz zwrotu "i co jeszcze", które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Psychologia sprzedaży
Psychologia sprzedaży
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody do osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z Twoją sprzedażą. *** Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nieświadome wybory
Nieświadome wybory
Autor: Berger Jonah
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie inny zawód, ponieważ akurat ta praca wydawała ci się interesująca. Wydaje nam się dość oczywiste, że różne życiowe decyzje podejmujemy na podstawie własnych przemyśleń oraz opinii. Jak się jednak okazuje, to wcale nie jest prawda. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wielki wpływ inni ludzie mają na to, co się dzieje w każdej chwili naszego życia – i na nasze różne decyzje, od tych zupełnie błahych po te najbardziej doniosłe. Nawet zupełnie obcy ludzie mogą w zaskakująco dużym stopniu oddziaływać na nasze opinie i wybory. Okazuje się, że nasz stosunek do polityki społecznej może się zmienić w zależności od tego, czy zostanie nam ona przedstawiona jako pomysł obozu demokratów, czy republikanów (nawet jeśli jej założenia będą w obu przypadkach takie same). Pod wpływem bodźców o charakterze społecznym robimy często to samo, co inni. W niektórych przypadkach dostosowujemy się do większości albo zaczynami naśladować ludzi wokół nas. Zdarzają się jednak również i takie sytuacje, w których staramy się odróżnić i wręcz unikamy pewnych rozwiązań czy zachowań, ponieważ obserwujemy je u innych. Ktoś może na przykład przestać słuchać jakiegoś zespołu, gdy ten zacznie zyskiwać zbyt dużą popularność. Ktoś inny może się nie zdecydować na zakup minivana, żeby nie wyglądać jak matka, która całymi dniami wozi dzieci z jednych zajęć dodatkowych na drugie. W swojej zaskakującej i przemawiającej do przekonania książce Nieświadome wybory Jonah Berger zestawia ze sobą wnioski z badań naukowych prowadzonych w dziedzinie biznesu, psychologii oraz nauk społecznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć subtelne i niewidzialne siły kształtujące nasze indywidualne wybory. Uzmysłowienie sobie istnienia takich sił pomaga nam przytomnie decydować, kiedy chcemy ulec ich oddziaływaniu, a kiedy należy im się oprzeć. Dzięki tej wiedzy możemy dokonywać bardziej świadomych rozstrzygnięć i w większym stopniu kontrolować własne zachowania. *** „Jonah Berger napisał kolejną fascynującą książkę, pełną pomysłów i narzędzi, które pomogą nam odnaleźć się we współczesnym świecie”. – Charles Duhigg, autor książek Siła nawyku oraz Mądrzej, szybciej, lepiej *** „Ta książka podpowiada, jak skutecznie oddziaływać na innych ludzi i jak podejmować lepsze decyzje. Pomaga też lepiej zrozumieć tajemnicę ludzkich zachowań. To niesamowita lektura pełna ciekawych spostrzeżeń”. – Tony Hsieh, dyrektor generalny firmy Zappos *** „Podobnie jak w przypadku książki Efekt wirusowy w biznesie Jonah Berger proponuje nam bardzo wnikliwą analizę poruszanych zagadnień. Nieświadome wybory to książka, które może zmienić nasze postrzeganie samych siebie i naszego miejsca w świecie” – Arianna Huffington, autorka książki Spełnienie *** „Jeśli chcesz wiedzieć, skąd się tak naprawdę biorą twoje zachowania, przeczytaj najnowszą, odkrywczą książkę Jonah Bergera. Znajdziesz w niej wyniki badań, które skłaniają do myślenia, i historie, które zapadają w pamięć, a także liczne przekonujące spostrzeżenia. To świetna lektura! – William Ury, autor książki Dochodząc do tak ze sobą *** „Jonah Berger z właściwą sobie przenikliwością demaskuje potężne czynniki kształtujące nasze postępowanie i odkrywa fascynujące tajemnice ludzkich zachowań”. – Robert Cialdini, autor książki Wywieranie wpływu na ludzi
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Magia sprzedaży
Magia sprzedaży
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną. W książce jest blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia. Zarówno tych pozytywnych, które warto naśladować, jak i tych negatywnych, których należy unikać. Autor uczy, jak sprzedawać etycznie, ale jednocześnie część miejsca w książce poświęca na otwarcie nam oczu i naukę samoobrony przed naciągaczami i oszustami. Są tu perełki, na przykład autor wyjaśnia sekret popularności prezerwatyw w Polsce oraz kpi z różnych współczesnych mód, choćby z takich jak grywalizacja. Co najważniejsze – z książki naprawdę można się wiele nauczyć, i to niezależnie od tego, czy przez telefon umawiasz spotkania, czy też sprzedajesz skomplikowane projekty, wymagające poważnych inwestycji i zaangażowania sporych zasobów. Dodatkową wartość wnosi księga poświęcona ćwiczeniom i przypadkom negocjacyjnym. Na wstawieniu tej książki do kanonu podręcznych lektur zyskają sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży oraz wszyscy ci, którzy w swojej pracy korzystają z metod perswazji. Dla trenerów sprzedaży i negocjacji inspiracją mogą być liczne ćwiczenia do wykorzystania w scenkach. Metoda, której uczy autor, jest trochę jak pierścień z powieści Tolkiena – ten jedyny, który rządzi innymi. *** Robert Grzybek jest partnerem oraz współzałożycielem GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem zdobywał m.in. w Procter & Gamble oraz Orange. Od 15 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami i coachingiem. Pracował m.in. dla następujących firm: Castrol, Citibank, Danone, Heinz, Media Markt, Nestlé Waters, Samsung. Przez sześć edycji kierował studiami „Zarządzanie zespołem sprzedaży” w Akademii Leona Koźmińskiego. Należy do grona wykładowców American Management Association oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest członkiem Global Sales Science Institute. Publikuje m.in. w magazynie „Szef Sprzedaży”. Jego pierwsza książka o sprzedaży i zarządzaniu zajęła II miejsce w konkursie Economicus 2016.
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy
Mistrz finalizacji w popisowej akcji! Na świecie żyje mnóstwo ludzi trudniących się sprzedażą. Spróbuj wyobrazić go sobie bez agentów nieruchomości, właścicieli sklepów i warsztatów, antykwariuszy, ubezpieczycieli, konsultantów i miliona innych zawodów, w których sprzedaż jest niezbędnym elementem codziennej pracy. Nie sposób to zrobić, prawda? Trudno jednak spotkać kogoś, kto umie bez większego wysiłku szybko zamykać kolejne transakcje, a jednocześnie zamieniać swoich klientów w zagorzałych fanów, wszem wobec opowiadających, jak bardzo są zadowoleni z zakupu i kontaktu ze sprzedawcą. Ale czasem się zdarza, czyż nie? Czy nie uważasz, że najwyższy czas poznać tajemnice takich osób i dołączyć do ich grona? To świetna perspektywa, osobista i finansowa. Sam się przekonaj! Ta książka pomoże Ci zyskać wiernych klientów, ponieważ mówi o sprzedaży, w której liczą się szczerość, szacunek, zrozumienie potrzeb kupującego i odpowiednie do niego nastawienie. Sprawdź, jak przeprowadzić sprzedaż marzeń, po której każda ze stron ma poczucie satysfakcji i spełnienia. Poznaj osiem szczegółowych etapów sprzedaży i realizuj je poprawnie, a zamkniesz nieskończenie wiele transakcji. Odkryj prawdziwy cel prezentacji oraz niezwykle ważny, a często ignorowany etap transakcji, który musisz zrealizować na samym początku. Jeśli za każdym razem popełniasz ten drobny błąd, jeden rozdział wystarczy, by podwoić Twoją sprzedaż. Zacznij orientować się, którym klientom konkretna oferta naprawdę odpowiada i czy będą w stanie za nią zapłacić. Czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Jeśli go marnujesz, tracisz pieniądze. Dowiedz się, jak z łatwością tworzyć mnóstwo okazji do finalizacji transakcji i natychmiast z nich korzystać. Oto największy atut każdego mistrza finalizacji. Opanuj tę umiejętność, a Twoje zyski poszybują w górę. Zrozum, dlaczego znajomość wielu technik zamykania transakcji nie jest wcale konieczna. Opanuj opisaną tu jedną jedyną, prostą technikę, a będziesz w stanie zamknąć wszystkie transakcje. Sprawdź proste techniki zamieniania zastrzeżeń klienta w okazje do finalizacji. Korzystaj z tej wiedzy i przestań się bać obiekcji ze strony dowolnego rozmówcy. Dla początkujących, jeśli chcą szybko zacząć działać z zyskiem! Dla zaawansowanych, jeśli chcą zysk podwoić!
31% rabatu
25,35
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy. Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kocia sprzedaż
Kocia sprzedaż
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika! Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę... kota. Tak, tak! Do napisania tej książki skłoniły go dwie przygarnięte kotki: Lusia i Tosia. Obserwacja ich zachowań pomogła mu uporządkować posiadaną wiedzę i nauczyła go wielu dotąd nieznanych, prostych i skutecznych strategii, które przydadzą się także Tobie – handlowcu, sprzedawco, przedstawicielu handlowy! Czego zatem możesz nauczyć się od sprytnego kota? Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwarte, że kota zamiast psa oraz e-zakupy zamiast wycieczki do marketu wybieramy z powodu wygody. Po piąte, że na zbudowanie efektywnych relacji potrzeba czasu. Po szóste, że odrzucenie to nic strasznego — zarówno w życiu kota, jak i sprzedawcy. Zamiast się obrażać, trzeba uparcie robić swoje. Po siódme, że aby coś osiągnąć, trzeba mieć nie tylko wiedzę, lecz także motywację. I wreszcie — aby móc kiedyś spojrzeć na swoje życie z najwyższej możliwej półki, trzeba ją najpierw dostrzec, potem obrać za cel i na koniec – wspinać się, wspinać i wspinać. Do skutku.
31% rabatu
26,72
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing internetowy w turystyce
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): - tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, - pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, - zarządzanie swą reputacją w sieci, - maksymalizacja zysku metodą revenue management.
27% rabatu
58,40
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa? Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
22% rabatu
23,32
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka