Dziś w ofercie 127 626 pozycji
Marketing 4.0
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
35% rabatu
29,18
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 3
Wirtualne targowisko Tom 3
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
13% rabatu
25,58
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 2
Wirtualne targowisko Tom 2
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
13% rabatu
21,92
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
13% rabatu
27,40
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
AMERYKAŃSKI MARZYCIEL. MÓJ ŚWIAT MODY I BIZNESU
Tommy Hilfiger – gwiazda biznesu i ikona mody – po raz pierwszy ujawnia fascynującą historię swego życia, opowiadając o wzlotach i upadkach, porażkach i sukcesach. Nie jest to tylko autobiografia celebryty. To także znakomity poradnik kreowania marki. Tommy ujawnia kulisy podejmowanych decyzji i popełnionych błędów – dzieli się nabytym przez lata doświadczeniem w biznesie. Przedstawia też imponującą galerię postaci, z którymi się spotykał i współpracował – od Micka Jaggera i Davida Bowie po Ralpha Laurena i Calvina Kleina. To historia Amerykanina z krwi i kości, opowiedziana szczerze i z humorem. Hilfiger zaraża nienasyconym apetytem na życie i przekonaniem, że aby osiągnąć coś wielkiego, trzeba mieć równie wielkie marzenia.
35% rabatu
38,94
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
9% rabatu
39,13
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczne Social Media. Prowadź działania...
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych. Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline? Mimo wszystko — warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych — także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: • jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, • jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, • jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, • jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, • jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
35% rabatu
22,10
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski! Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki. Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów! Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia. Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży. Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski. Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników. Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie. Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin. W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną. Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna. Z książki dowiesz się również m.in.: Czym jest city placement? *Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego? *Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać? *Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu? *Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe? *Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?
30% rabatu
20,30
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Personal Branding
Personal Branding
Wydawca: Roster
wysyłka: 48h
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narzędzia, które pozwolą Ci się wybić. Pamiętaj, że markę osobistą ma każdy. Nie każdy tylko świadomie nią zarządza i komunikuje. Dzięki tej książce poznasz najważniejsze etapy budowania marki osobistej w polskich realiach. Dowiesz się, które internetowe oraz offlinowe narzędzia pomogą Ci ją komunikować, budując przy tym Twoją ekspercką markę. Sprawdzone i praktyczne porady z wieloma przykładami zaczerpniętymi z życia. Silna, spójna i rozpoznawalna marka osobista może Ci pomóc w: znalezieniu nowej pracy, osiągnięciu lepszych zarobków, awansie zawodowym i zdobyciu prestiżu. Książka została oparta na najnowszych trendach oraz danych dotyczących rynku internetowego (w tym mediów społecznościowych) oraz mediów tradycyjnych. Nauczysz się: - wyrabiać w sobie nowe nawyki, - wyznaczać sobie realne cele i dążyć do ich osiągnięcia, - mówić/pisać językiem korzyści, - wykorzystywać swoje „20 sekund”. Nie jest to jednak tylko książka dla profesjonalistów. Przystępny język i praktyczne porady, sprawiają, że jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą popracować nad tym, jak są lub mogliby być postrzegani przez: pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i media w świecie wirtualnym, jak i realnym.
26% rabatu
25,83
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
17% rabatu
65,57
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing doświadczeń w internecie
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu, przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem. Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku. Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
13% rabatu
77,43
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fanatyczne poszukiwania klientów.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży! Poznasz: siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów powszechne prawo potrzeby pięć elementów sprzedaży społecznościowej pięciostopniowy model gwiaździsty piramidę poszukiwawczą „Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”. Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi: - na czym polega specyfika usług prawniczych, - co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej, - zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego. Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
13% rabatu
112,23
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy prezentowanej Czytelnikom książki Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze pod redakcją Łukasza Wróblewskiego. Ta książka jest jednak nie tylko monografią poszczególnych zjawisk kultury w kraju o „młodej” gospodarce rynkowej. Jest przede wszystkim ilustracją funkcjonowania mechanizmu rynkowego w tej części instytucji kultury, których usługi mogą być przedmiotem sprzedaży na specyficznym rynku usług społecznych. Prof. dr hab. Józefa Kramer Książka Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze stanowi bardzo wartościowy zbiór opracowań obejmujący wiele ważnych problemów, z którymi wcześniej czy później osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury będzie musiała się zmierzyć. Dotyczy to zarówno twórców, jak i menedżerów kultury, dyrektorów instytucji czy osób stojących na początku swej drogi zawodowej w kulturze. Książka powinna stanowić bardzo interesującą lekturę nie tylko dla osób zarządzających instytucjami kultury, ale również dla wszystkich zainteresowanych tą bardzo aktualną problematyką. Andrzej Łyżbicki Dyrektor Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie Monografia stanowi znakomite uzupełnienie istniejącej dotychczas literatury naukowej poświęconej zagadnieniom zarządzania w kulturze, przy czym jest elementem serii wydawniczej o tej tematyce powstałej na gruncie działalności naukowej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Istotną wartością publikacji jest wyodrębnienie trzech poziomów debaty: ogólnozarządczego, marketingowego oraz społecznego i uchwycenie kluczowych problemów, z jakimi musi się mierzyć współczesne zarządzanie w kulturze w Polsce. Warto zauważyć, iż w aspekcie problematyki relacji społecznych instytucji kultury publikowane teksty stanowią całkowite novum w polskiej literaturze. Trudno sobie wyobrazić, aby niniejszy tom mógł zostać pominięty w jakiejkolwiek poważnej debacie o tematyce zarządzania w kulturze lub aby miało go zabraknąć w zbiorach osób lub instytucji zajmujących się tą tematyką. Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk
18% rabatu
32,14
39,20 zł
Dodaj
do koszyka
Polsko-niemiecki słownik biznesu
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
33% rabatu
52,93
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategie produktowe w. II
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wyni­kami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowa­dzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie kon­kurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymental­ne.
20% rabatu
51,20
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
17% rabatu
65,57
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing w elektroenergetyce
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.
13% rabatu
47,85
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka