Dziś w ofercie 112 905 pozycji
Działalność gospodarcza w aspekcie prawnym, ekonomicznym i społecznym
Od wielu lat toczy się dyskusja nad określeniem cech, przedmiotu, a także podmiotów działalności gospodarczej. Stanowi ona niezwykle ważną formę aktywności człowieka oraz powołanych przez niego instytucji i organizacji. Na działalność tę składają się różnego rodzaju czynności, te zaś realizowane są przez podmioty mające różny status i postaci swego występowania. Działalność gospodarcza postrzegana może być w co najmniej trzech aspektach. Pierwszy - aspekt prawny, to spojrzenie na działalność gospodarczą z perspektywy norm obowiązującego prawa i ustalenie wyznaczonych przez pracodawcę znamion tej działalności. Aspekt drugi - to charakterystyka działalności gospodarczej jako zmaterializowanej formy aktywności ekonomicznej, która jest jedną z najstarszych znanych cywilizacji form działania człowieka. Składają się na nią działania zmierzające do zapewnienia racjonalnego i najbardziej efektywnego wykorzystania zasobów gospodarczych przedsiębiorstwa. Wreszcie - działalność gospodarcza występuje zawsze w kontekście społecznym, który jest od lat przedmiotem wnikliwej analizy socjologicznej. Stąd też część niniejszego opracowania poświęcona jest działalności gospodarczej ujmowanej z tej właśnie, społecznej perspektywy.
31% rabatu
26,08
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Menedżer gastronomii Część 2
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku. Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Szerokie doświadczenie zawodowe autora sprawia, że książka ma charakter niezwykle praktyczny. W poradniku podano wiele przykładów – wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń. „Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora „Ciemna strona Gastronomii – jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników”, zawiera przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki. Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi. Jan Marek Mołoniewicz (MBA) – praktyk gastronomii oraz specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel firmy szkoleniowej, trener oraz autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych „Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii” w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
35% rabatu
48,75
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Menedżer gastronomii Część 1
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku. Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Szerokie doświadczenie zawodowe autora sprawia, że książka ma charakter niezwykle praktyczny. W poradniku podano wiele przykładów – wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń. „Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora „Ciemna strona Gastronomii – jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników”, zawiera przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki. Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi. Jan Marek Mołoniewicz (MBA) – praktyk gastronomii oraz specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel firmy szkoleniowej, trener oraz autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych „Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii” w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
35% rabatu
48,75
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie w przedsiębiorstwie
Skuteczne zarządzanie stanowi wyzwanie dla wielu organizacji. Świadczy o zdolności budowania i urzeczywistniania strategicznych celów organizacji. Wobec powyższego warunkiem przetrwania przedsiębiorstwa jest stałe generowanie zysku w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej, jak i dbałość o jakość zasobów oraz nowoczesność wewnętrznych procesów i systemów zarządzania. Nie ulega wątpliwości, że przedsiębiorstwo funkcjonuje w środowisku. Oddziałuje na nie, jak i samo jest przedmiotem oddziaływania. W publikacji autorzy zwracają szczególną uwagę na te aspekty, które warunkują jego prawidłowe działanie i rozwój. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Nawiązuje do programów kształcenia na kierunkach: zarządzanie, ekonomia i logistyka.
17% rabatu
73,87
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wykrywanie, pomiar i ocena strategicznych, horyzontalnych zachowań niekonkurencyjnych przedsiębiorstw
[...] Analizując metody stosowane obecnie w obrocie prawnym dla potrzeb dowodowych w przedmiotowym obszarze, można poczynić dwie obserwacje: stosowane (i rekomendowane) ekonomiczne metody dowodowe dotyczące weryfikacji istnienia horyzontalnych zachowań antykonkurencyjnych są zasadniczo metodami jakościowymi, opartymi na obserwacji pewnych arbitralnie zestawionych czynników sprzyjających oraz ich interpretacji,precyzyjny katalog metod ilościowych w przedmiotowym zakresie nie jest objęty żadną jednolitą rekomendacją. W związku z tym spostrzeżeniem, głównym celem, jaki starano się zrealizować, było wypełnienie pewnej luki w stanie wiedzy związanej z aplikacją metody naukowej w zakresie ekonomicznych dowodów pośrednich niekonkurencyjnych zachowań horyzontalnych. Miarą realizacji tego celu jest, poddany pod osąd Czytelnika, stopień i jakość scalenia i wskazania związków pomiędzy aktualną wykładnią prawa, teorią ekonomii a integrowanymi w ramach omawianych metod narzędziami analiz ilościowych. To z kolei prowadzi do zarysowania propozycji instrumentarium badawczego horyzontalnych zachowań antykonkurencyjnych, obejmującego zarówno metody detektorowe, modelowanie strukturalne czy testy oparte na pomiarze siły rynkowej, jak i techniczno-aplikacyjną stronę implementacji wymienionych metod. (fragment pracy)
10% rabatu
39,60
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rachunek kosztów działań w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportu drogowego
Tematyka monografii dotyczy zagadnień o dużym znaczeniu dla praktyki gospodarczej. Zwracając uwagę na wykorzystanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwach transportu drogowego, autor znacząco wzbogaca dotychczasową wiedzę w obszarze zarządzania przedsiębiorstwami transportu drogowego zaliczanymi do sektora Transport–Spedycja–Logistyka (TSL). Zarówno rozważania o charakterze teoriopoznawczym, obejmujące kompleksową ocenę metod badania kosztów ABC oraz TDABC, jak i przeprowadzone badania empiryczne w nurcie efektywnościowym, obejmujące systemy informatyczne i telematyczne wykorzystywane przez przedsiębiorstwa transportu drogowego, stanowią istotny wkład w rozwój wiedzy w obszarze zarządzania transportem drogowym. Opracowanie jest aktualną i cenną pozycją na rynku wydawniczym, adresowaną do przedstawicieli nauki i praktyków zajmujących się zarządzaniem transportem w sektorze TSL. dr hab. inż. Adam Sadowski, prof. WAT
10% rabatu
34,20
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie w biznesie i administracji
Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze środowiskiem swego działania. Nie wszyscy menedżerowie mogą zawierzać własnej intuicji, ale jeśli chcą twórczo przewodzić i zarządzać, muszą realizować swoje cele na podstawie racjonalnie uporządkowanej analizy, której podstawę stanowi nowoczesna wiedza, świadomy wysiłek i badania. Książka może być potraktowana jako podręcznik akademicki dla studiujących zarządzanie i nauki pokrewne, a także dla wykładowców i kadry zarządzającej, której podstawowym zadaniem jest realizacja procesu zarządzania i dzięki niemu zapewnienie sprawnego i skutecznego osiągania celów organizacji. Książka jest cennym źródłem wiedzy również dla kierowników różnych szczebli zarówno w administracji, jak i w biznesie.
31% rabatu
27,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji
Co sprawia, że niektórzy ludzie nie tylko rezygnują z realizacji swoich marzeń, ale nawet nie pozwalają sobie na to, aby marzyć? Czy jest to lęk przed porażką, rozczarowaniem sobą lub światem, odkryciem własnej niedoskonałości, czy ryzykiem związanym z opuszczeniem strefy komfortu, a może przed podjęciem wysiłku, jakiego wymaga każda zmiana? W każdym z tych przypadków pierwszym darem, jaki coaching ma do zaoferowania, jest nadzieja. Celem książki Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji jest zebranie wiedzy i narzędzi przydatnych coachom i innym osobom zajmującym się rozwojem ludzkiego potencjału, aby mogli oni wspierać swoich klientów na ich drodze do realizacji marzeń .
35% rabatu
35,68
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania jakością. Książka może znaleźć odbiorców zarówno w środowisku akademickim, jak również gospodarczym. W kontekście uczelni wyższej jej odbiorcami mogą być nauczyciele akademiccy oraz studenci kierunków: ekonomia i zarządzanie oraz kierunków pokrewnych. W przypadku środowiska gospodarczego adresatami książki mogą być kierownicy każdego szczebla, bez względu na specyfikę przedsiębiorstwa i branżę, w której ono działa, zaangażowani i odpowiedzialni za sprawy jakości.
17% rabatu
37,35
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sukces rynkowy organizacji
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością systemowego podejścia do zarządzania organizacją. Obok ogromnej porcji teorii dotyczącej budowania trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na trzech poziomach źródeł sukcesu organizacji czytelnik otrzymuje także propozycję konkretnego sposobu ukształtowania systemu zarządzania organizacją. Autorzy poruszają problemy istotne dla teorii i praktyki zarządzania, a przeprowadzona synteza stanowi dla nich punkt wyjścia budowy autorskiego modelu i weryfikacji poprawności jego konstrukcji. Książka może i powinna być przedmiotem zainteresowania zarówno praktyków zarządzania, którzy otrzymują interesującą koncepcję podejścia do kształtowania trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji, pozwalającą im na pełniejsze zrozumienie natury procesu zarządzania, jak i naukowców, dla których prowadzone w opracowaniu dyskusje mogą być podstawą prowadzenia pogłębionych badań w dziedzinie nauk o zarządzaniu i poszukiwania nowych obszarów badawczych. „Sukces rynkowy organizacji” to wartościowa pozycja, która pozwoli na wypełnienie luki istniejącej na rynku wydawniczym. Problemy poruszane w książce lokują się w głównym nurcie dyskusji w naukach o zarządzaniu, jak również stanowią centralny punkt zainteresowania praktyki gospodarczej. Prof. zw. dr hab. Szymon Cyfert, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
25% rabatu
44,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podstawy zarządzania
Podstawy zarządzania
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności. Publikacja jest skierowana do studentów zarządzania, ekonomii, administracji, logistyki, polityki społecznej. Może stanowić także cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów, dzięki usystematyzowaniu podstawowych pojęć i wyjaśnieniu najważniejszych problemów, z którymi spotykają się podczas realizacji trudnego procesu zarządzania. „Książka została stworzona na podstawie niezwykle bogatej literatury przedmiotu. Pod względem merytorycznym i dydaktycznym napisana jest wzorowo”. prof. zw. dr hab. Kazimierz Zimniewicz Podręcznik zawiera materiały do wykładu w formie prezentacji PowerPoint do pobrania ze strony nieoczywiste.pl. Będą one przydatne studentom w utrwaleniu wiedzy, a nauczycielom akademickim mogą służyć jako pomoc dydaktyczna podczas prowadzenia zajęć.
35% rabatu
44,85
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami. Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi: – prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami – modele formalne I rodzaju, – prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne, – prognozowanie w zarządzaniu finansami, – prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego, – prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi, – prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa. Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
25% rabatu
51,75
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu Odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań
„Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań” to publikacja, która odpowie na wszystkie pytania Czytelnika o zgodne z prawem wykorzystywanie danych osobowych pracowników, stażystów, praktykantów i kandydatów do pracy. Wyjaśni, jak obowiązki te zmienią się, gdy unijne rozporządzenie o ochronie danych zacznie być stosowane.
35% rabatu
44,85
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Idealna prezentacja krok po kroku
Wskazówki merytoryczne bazujące na najnowszych badaniach i sprawdzone ćwiczenia wzmacniające motywację, siłę woli i budowanie nawyków. Dla wszystkich tych, którzy chcą nie tylko odnaleźć iskrę motywacji, ale także podtrzymać dobre nawyki i wytrwać w postanowieniach Praktyczny poradnik, pozwalający w krótkim czasie nauczyć się tworzenia skutecznych prezentacji. Takich, które przekażą to, co chcesz przekazać, i które wywołają reakcję, którą chcesz wywołać. Proste i skuteczne zasady oparte na doświadczeniu autora, który każdego roku tworzy i analizuje ponad 400 prezentacji pomagających polskim i zagranicznym firmom „sprzedawać” swoje idee.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Fiszki Wystąpienia publiczne
Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie sprzedawać pomysły, przekonywać do swoich idei, motywować do nowych projektów i po prostu przemawiać. Sprawdzone rozwiązania, bazujące na psychologii poznawczej i społecznej oraz wieloletniej praktyce autora.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie międzynarodowe
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw. Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym. Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.
19% rabatu
24,22
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla przywódców – także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do lekcji, które zostały umieszczone, w przejrzysty sposób, w każdym rozdziale, oraz materiałów, które Gandalf przekazuje swojemu uczniowi, niczym czarodziej tajemną wiedzę. Gratulacje! – powiedział, wciąż szczerząc się w serdecznym uśmiechu. Uścisnął mi rękę i poklepał po plecach. Coś mi się zdaje, że zaczynamy nową przygodę i będziemy się od tej chwili znowu częściej spotykali. - Fragment książki ***** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają raczej wymiar niepożądany, negatywny, gdyż rodzą asocjacje z brakiem reguł, nieuporządkowaniem, anarchią, nieprzewidywalnością. W szczególności od XIX wieku traktowano tak teorię tłumu. Młodsza od niej teoria chaosu pozostaje z kolei w sprzeczności z klasycznym, synoptycznym, zaplanowanym podejściem do sterowania takimi systemami, jak chociażby organizacje, w sprzeczności z omnipotencją kadr kierowniczych. Okazuje się jednak, że owe inspirujące prądy intelektualne mogą rodzić dla zarządzających organizacjami ważne implikacje, bez których zarządzanie pozostaje mniej efektywne, niż jest to potencjalnie możliwe. Obydwie teorie są użyteczne z tego punktu widzenia dla kadr kierowniczych i zostały omówione w prezentowanej publikacji.
17% rabatu
37,35
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Controlling operacyjny
Controlling operacyjny
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
„Controlling operacyjny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi controllingu operacyjnego. Książka ta powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu controllingu operacyjnego, i jest adresowana przede wszystkim do: – praktyków, zajmujących się zawodowo problematyką controllingu operacyjnego; – menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nienastawionych na zysk; – studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości; – uczestników szkoleń z zakresu controllingu operacyjnego; – wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu controllingu operacyjnego.
35% rabatu
57,85
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Controlling kosztów
Controlling kosztów
Wydawca: Gab
wysyłka: 24h
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi rachunku kosztów. Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu rachunku kosztów, i jest adresowana przede wszystkim do: – praktyków, zajmujących się zawodowo problematyką rachunku kosztów; – menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nie nastawionych na zysk; – studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości; – uczestników szkoleń z zakresu rachunku kosztów; – wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu rachunku kosztów.
29% rabatu
63,19
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka