Dziś w ofercie 106 788 pozycji
Potężny ponad miarę
Najlepsza autobiografia jaką czytałem. Dlaczego? Bo mowa o Człowieku, który jest jednocześnie niedoścignionym wizjonerem jak i swoiskim partnerem biznesowym. Jeśli inspirują Cię zagraniczne historie sukcesu w stylu Lesa Browna, przeczytaj historie która wydarzyła się w naszym kraju i jest jeszcze mocniejsza! Jakub B.Bączek
35% rabatu
28,40
43,70 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się – wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.
19% rabatu
32,32
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Logistyka w biznesie międzynarodowym
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
17% rabatu
40,67
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Relacje między producentami a detalistami
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
17% rabatu
40,67
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty
Zorganizowanie działalności w formie projektów, zamiast tradycyjnego układu funkcjonalnego powoduje dużą elastyczność i możliwość szybkiego dostosowania się do otoczenia. Aby jednak zarządzanie przez projekty przynosiło satysfakcjonujące efekty, powinno być wspomagane przez odpowiednio dobrane instrumenty. Wykorzystanie instrumentów rachunkowości zarządczej przy realizacji projektów podyktowane jest przede wszystkim koniecznością racjonalizacji kosztów działalności. Innymi słowy dąży się stale do zwiększenia efektywności wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranych instrumentów rachunkowości zarządczej możliwe jest zminimalizowanie zagrożeń wynikających z prowadzenia działalności w formie projektów. Zbiór informacji otrzymanych dzięki rachunkowości zarządczej pozwala na podjęcie racjonalnych decyzji oraz na kontrolę zasobów przedsiębiorstwa. To z kolei może w dalszym horyzoncie czasowym zadecydować o przewadze konkurencyjnej, a nawet przesądzić o dalszym istnieniu organizacji. Celem książki jest wskazanie możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej i controllingu w przedsiębiorstwach, w których realizowane są projekty. Autor koncentruje się przede wszystkim na tych instrumentach, które w sposób kompleksowy ukierunkowane są na wspomaganie zarządzania przez projekty. W pracy przedstawiono m.in. takie zagadnienia, jak: • wyjaśnienie podstawowych pojęć z zakresu zarządzania projektami i przez projekty, • przedstawienie sposobu doboru instrumentów rachunkowości zarządczej, • wskazanie sposobów gromadzenia i przetwarzania danych dotyczących realizacji projektów, • przedstawienie procesu wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie zarządzanym przez projekty, • zaprezentowanie specyfiki i podstawowych problemów budżetowania projektów, • dostosowanie budżetowania do projektów, • zaproponowanie rachunku odpowiedzialności dla projektów, • zaprezentowanie metod oceny efektywności projektów, • wskazanie na zjawisko ryzyka w doborze metod oceny efektywności projektów, • zaprezentowanie mierników finansowych w ocenie projektów, • analizę rachunku kosztów w cyklu życia projektów, • przedstawienie rachunku kosztów docelowych w ocenie efektywności projektów. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków nadzorujących lub realizujących projekty, menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania, controllerów, jak również dla studentów uczelni ekonomicznych i innych osób pragnących poznać tajniki zarządzania projektami oraz zarządzania przez projekty.
22% rabatu
38,22
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec zmian..
Rynek kapitałowy podlega nieustannym zmianom. Zmiany te dają przedsiębiorstwom nowe możliwości pozyskiwania i alokacji kapitału. Jednocześnie są źródłem ryzyka i wymagają podjęcia działań dostosowawczych, w szczególności w obszarze strategii finansowej. Książka „Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec zmian na rynku kapitałowym" to kompleksowe opracowanie analizujące zmiany obserwowane na rynku kapitałowym pod kątem ich znaczenia dla strategii finansowej przedsiębiorstwa (podejmowanych decyzji, stosowanych instrumentów, generowanych przepływów pieniężnych i ryzyka przedsiębiorstwa). W książce przedstawiono: - wpływ zmian obserwowanych na rynku kapitałowym na wybory przedsiębiorstwa, - możliwości zastosowania innowacji finansowych, - kierunki zmiany na rynku akcji i obligacji oraz ich znaczenie dla strategii, finansowania przedsiębiorstwa, - szanse i zagrożenia związane z rozwojem rynku koncentracji kapitału, - nowe metody i instrumenty finansowania ryzyka, 4 konsekwencje zmian na rynku kapitałowym dla przepływów pieniężnych przedsiębiorstwa. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy o aktualnych zmianach na rynku kapitałowym dla osób zajmujących się problematyką kształtowania strategii finansowej przedsiębiorstwa: menedżerów, doradców finansowych, naukowców oraz studentów kierunków ekonomicznych. „Autorzy, opierając się na obszernej literaturze polskiej i zagranicznej, dobrej znajomości teoretycznych i praktycznych podstaw zarządzania finansami przedsiębiorstw, analizy finansowej, rynków kapitałowych, rachunkowości oraz systemów informacji ekonomiczno-finansowej stworzyli opracowanie godne uznania." Prof. zw. dr hab. Grażyna Borys
22% rabatu
50,70
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zatrudnianie pracowników
Zatrudnianie pracowników
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Obserwując rozwijający się rynek prawa pracy, w tym również nowelizacje przepisów wchodzących w życie z zawrotną szybkością, można pokusić się o stwierdzenie, że prawo pracy to skomplikowana, jak i najczęściej modernizowana gałąź prawa. W ostatnich latach Kodeks Pracy - podstawowe źródło prawa pracy - kilkakrotnie ulegało poważnym zmianom. Dynamika tych zmian spowodowała potrzebę wydania niniejszego poradnika, który odpowie na szereg pytań wszystkim tym, którzy stosują prawo pracy na co dzień. Dzięki prostemu zapisowi każdy będzie mógł zrozumieć i prawidłowo zastosować obowiązujące normy prawa. Prezentowana publikacja, poza komentowaniem podstawowych norm zawartych w Kodeksie, skupia swoją uwagę na innych uzupełniających naukę prawa pracy ustawach. Dzięki scharakteryzowaniu przepisów m.in. ustawy o ubezpieczeniach społecznych publikacja zyska odbiorców zarówno w działach kadrowych, jak i w organach kierowniczych małych i dużych przedsiębiorstw. „Zatrudnianie pracowników" wskaże m.in. jak należy prawidłowo przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną, jaką umowę wybrać - cywilnoprawną czy jednak stosunek pracy? co zrobić, aby ustrzec się przed nawiązaniem wadliwego stosunku prawnego, na mocy którego świadczona będzie praca? Poza charakterystyką przepisów w niniejszej publikacji czytelnicy będą mogli nauczyć się, jak w właściwy sposób tworzyć akta prawa pracy, tj. umowy o pracę, regulaminy wynagradzania, a nawet umowy cywilnoprawne.
22% rabatu
66,30
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie zasobami ludzkimi w sytuacjach kryzys.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej. Założeniem autorów jest zatem przekonanie, iż nawet, jeśli człowiek nie jest w stanie przewidzieć i przeciwdziałać wszystkim zagrożeniom (zarówno cywilizacyjnym, jak i naturalnym), to jest w stanie świadomie i bez paniki funkcjonować w obliczu zdiagnozowanych niebezpieczeństw, ratując tym samym nierzadko życie swoje i najbliższych mu osób. Czytelnik zgłębiając treść prezentowanej książki ma szansę nie tylko poznać istotę i skutki sytuacji kryzysowych, lecz także może poznać problematykę zarządzania kryzysowego na poziomach: gminnym, powiatowym, wojewódzkim i państwowym. Autorzy proponują zatem swoistą podróż, zaczynając od obrazu istoty zagrożeń, podstaw prawnych powołujących organy reagowania kryzysowego poprzez zasady organizacji zarządzania kryzysowego, zarówno w perspektywie cywilnej, jak i militarnej. Zainteresowani tematyką odnajdą w opracowaniu także opis specyfiki zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych. Inspiracji może dostarczyć próba odpowiedzi na pytanie: Jak dostępne metody, techniki i narzędzia wpływają na skuteczność kierowania zasobami ludzkimi? Można zatem w prezentowanej monografii zgłębić refleksję na temat motywacji, coachingu, negocjacji oraz jakości w procesie kierowania zasobami ludzkimi. Pozostawiając w rękach Czytelnika dorobek analiz teoretycznych, ale i wieloletniej praktyki popartej przeprowadzonymi badaniami własnymi, Autorzy żywią nadzieję, że monografia zaspokoi ciekawość Odbiorcy i rozbudzi jego aktywność w omawianym obszarze.
22% rabatu
48,36
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Akta osobowe 2017 Jak uniknąć błędów
Inspektorzy PIP nieprzypadkowo sprawdzają akta pracownicze w pierwszej kolejności. Okazuje się, że w każdej kontrolowanej przez PIP firmie łatwo znaleźć niedociągnięcia formalne w dokumentach personalnych. Wielkość firmy ani jej branża nie mają znaczenia. Czy w teczce personalnej pracownika na pewno są wszystkie wymagane dokumenty i czy są przechowywane we właściwej części akt osobowych? Które dokumenty mogą być przechowywane w oryginale, a które tylko jako kopia? Których dokumentów w ogóle nie wolno trzymać w aktach, a które można tam umieścić, choć nie ma takiego obowiązku? Ta publikacja rozwieje takie i podobne wątpliwości.
35% rabatu
44,36
68,25 zł
Dodaj
do koszyka
21 niezaprzeczalnych praw przywództwa - Audiobook
Co by się stało, gdyby ekspert z ponad czterdziestoletnim doświadczeniem przywódczym zechciał zawrzeć całą swoją wiedzę na temat przywództwa w niewielkiej liczbie zasad przeznaczonych specjalnie dla ciebie? Mogłoby to zmienić twoje życie. John C. Maxwell dokonał właśnie tego w nowym wydaniu książki 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa opracowanym w dziesiątą rocznicę jej pierwszego wydania, łącząc wiedzę zdobytą w okresie ponad czterdziestoletniej praktyki przywódczej z obserwacjami świata biznesu, polityki, sportu, religii i konfliktów militarnych. Rezultatem jest unikalne studium problematyki przywództwa, którego autorem może być tylko ktoś taki jak Maxwell. „Rozwój i upadek nierozłącznie wiążą się z przywództwem – pisze Maxwell. – Prawa te są brzemienne w konsekwencje. Obserwowałem ich działanie w ponad dziewięćdziesięciu krajach całego świata. Zastosuj je, a ludzie pójdą za tobą. Jeśli je zlekceważysz lub pogwałcisz, nie uda ci się nikomu przewodzić. Mam dla ciebie jednak dobrą wiadomość – każdy może je poznać i się nimi kierować.” Opisane przez Johna C. Maxwella 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa istnieje i funkcjonuje niezależnie od nas, tak jak prawo grawitacji. Prawa te są inspirujące, motywujące do zmian, zaskakujące, otwierające nowe horyzonty, zmuszające do refleksji, przewartościowujące nasze poglądy, pobudzające do działania. Każdy, kto chce wpływać na otaczającą nas rzeczywistość nie tylko w aspekcie zawodowym, ale także prywatnym, a również chce pracować nad swoim rozwojem, na pewno znajdzie w nich coś dla siebie. Adam Szawłowski prezes zarządu Corex Sp. z o.o. Czyta: Tomasz Kućma
30% rabatu
31,98
45,99 zł
Dodaj
do koszyka
Szef w relacji z zespołem
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku. Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
35% rabatu
38,35
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wielowymiarowa Analiza Zachowań Organizacyjnych (WAZO) w polskich przedsiębiorstwach
Złożoność i niejednorodność problematyki zachowań organizacyjnych sprawia, iż badania tego obszaru wymagają podejścia wielowymiarowego. Z jednej strony należy bowiem uwzględnić specyfikę rozwiązań organizacyjnych i warunkowane nimi zachowania, z drugiej zaś, ich zróżnicowane aspekty. Prezentowane w książce wyniki badań oparte zostały na koncepcji WAZO (Wielowymiarowej Analizy Zachowań Organizacyjnych), której założenia teoretyczne zawarto w monografii: K. Januszkiewicz i zespół, Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2012. W badaniu wykorzystano kwestionariusz WAZO składający się z dwóch części. Część I, Rozwiązania organizacyjne, pozwala na diagnozę rozwiązań organizacyjnych dla organizacji jako całości, jak też dla poszczególnych wymiarów. Część II, Zachowania organizacyjne, umożliwia przedstawienie zachowań organizacyjnych w ujęciu ogólnym dla pracownika oraz na tle poszczególnych wymiarów (K. Januszkiewicz, I. Bednarska-Wnuk, M. Czajkowska, M. Kołodziejczak, M. Michalak, I. Świątek-Barylska, M. Zalewska-Turzyńska, Kwestionariusz WAZO – metodyka i narzędzie badawcze, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016]. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych tematyką zachowań ludzi w organizacji, a w szczególności wpływem rozwiązań organizacyjnych na zachowania pracowników. Wielowymiarowość podejmowanej analizy sprawia, iż ma ona charakter interdyscyplinarny, zatem jej odbiorcami mogą być zarówno teoretycy, jak i praktycy zarządzania, psychologii pracy, czy socjologii organizacji.
19% rabatu
36,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych uznana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń stosowana przez czołowe korporacje finansowe zachęcała do podejmowania ryzykownych decyzji nastawionych na wyniki krótkookresowe, które gwarantowały wysokie premie kadrze zarządzającej. Nie były uwzględniane przy tym perspektywy długookresowe, co często negatywnie wpływało na wartość spółki w dłuższym okresie. Między innymi takie działania zachodzące w sektorze usług finansowych doprowadziły do spadku zaufania inwestorów i destabilizacji rynków finansowych zarówno w wysoko rozwiniętych gospodarkach, jak i w tych rozwijających się. Po wybuchu kryzysu finansowego w Unii Europejskiej wiele uwagi poświęcono polityce wynagradzania kadry kierowniczej najwyższego szczebla w sektorze bankowym. Wynikiem tego były Zalecenia Komisji Europejskiej i Dyrektywy Parlamentu Europejskiego dotyczące tego obszaru nadzoru korporacyjnego. Zmiany regulacji prawnych dotyczących zasad wynagradzania kadry kierowniczej w sektorze bankowym w Polsce miały miejsce dopiero od roku 2012. Istniejące w Polsce standardy, wynikające z tych regulacji, są wciąż mniej rygorystyczne niż te stosowane w większości krajów Unii Europejskiej. Dało to asumpt do podjęcia próby oceny jakości polityki wynagradzania kadry zarządzającej w bankach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
19% rabatu
40,42
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Instytucje i gospodarka
Publikacja obejmuje opracowania powstałe na podstawie referatów wygłoszonych przez naukowców i praktyków na konferencji zorganizowanej przez Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny Uniwersytetu Szczecińskiego w Gorzowie Wielkopolskim w 2015 roku. W monografii zamieszczono również teksty pracowników naukowych pozostałych wydziałów Uniwersytetu Szczecińskiego oraz innych uczelni. Na publikację składa się dwanaście artykułów dotyczących funkcjonowania i form instytucji rządowych i samorządowych oraz zagadnień rozwoju gospodarczego w różnej skali.
20% rabatu
26,88
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Rozwój organizacyjny a problemy wzrostu przedsiębiorstw
Rozważania zawarte w książce dotyczą pytań, na które teoria i praktyka zarządzania nie udzielają wyczerpujących odpowiedzi: - dlaczego jedne przedsiębiorstwa rosną, a inne nie? - dlaczego jedne przedsiębiorstwa przeprowadzają wewnętrzne reformy w odpowiedzi na wyzwania związane z coraz większą skalą prowadzonej działalności, podczas gdy inne nie potrafią dokonać niezbędnych zmian? - w jaki sposób zapewnić wysoką efektywność funkcjonowania rosnącego przedsiębiorstwa?
15% rabatu
49,31
58,01 zł
Dodaj
do koszyka
Pasja wystąpień publicznych
Wystąpienia publiczne - na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, natomiast każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent lecz umiejętność, którą można nabyć. Codziennie występujemy w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy - róbmy to dobrze! Osoby które dobrze się komunikują i przemawiają, mają zdecydowanie prostszą drogę rozwoju swojej kariery. Książka zawiera porady, jak przygotować się profesjonalnie do wystąpień publicznych i minimalizować stres.
35% rabatu
16,25
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Współczesne wyzwania dowodzenia i zarządzania
Współczesne wyzwania dowodzenia i zarządzania - profesor Adam Tomaszewski - dziekan, nauczyciel, człowiek nauki. Księga pamiątkowa.
20% rabatu
44,80
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Problemy transportu i logistyki nr 29 Konkurencja i kooperacja w transporcie samochodowym
W życiu uczelni wyższej przeplatają się jubileusze dotyczące jej samej, jednostek organizacyjnych oraz osób. Rok 2015 jest szczególny pod tym względem. Jest rokiem jubileuszu 30-lecia Uniwersytetu Szczecińskiego oraz 50-lecia pracy naukowej i dydaktycznej prof. dr. hab. inż. Huberta Bronka, rektora tej uczelni w latach 1993–1999 oraz dziekana Wydziału Transportu i Łączności US w latach 1990–1993. W jubileusz profesora Huberta Bronka wpisana jest historia jego aktywności w macierzystej uczelni – Politechnice Szczecińskiej i Uniwersytecie Szczecińskim, a także w Akademii Morskiej oraz dwóch szkołach niepublicznych – Wyższej Szkole Zawodowej „Collegium Balticum” oraz Wyższej Szkole Zawodowej „Stargardinum”, w których sprawował funkcje pierwszego rektora. Prezentowana publikacja przybliża dokonania Profesora Huberta Bronka w okresie minionych 50 lat, zauważone przez Jego przełożonych, współpracowników oraz przyjaciół. Jest też hołdem na cześć Jubilata w zasadniczej swej części, gdyż prezentuje myśl ekonomiczną transportu mieszczącą się w obszarze stałego zainteresowania Profesora – ekonomice transportu samochodowego. Wybrane artykuły zagranicznych i polskich autorów będą prezentowane na okolicznościowym międzynarodowym seminarium naukowym Konkurencja i kooperacja w transporcie samochodowym, które odbędzie się 30 listopada 2015 roku na Wydziale Zarządzania iEkonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Elżbieta Załoga redaktor zeszytu
15% rabatu
42,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Transfer wzorców zarządzania
Okres transformacji ustrojowej, rozpoczętej w 1989 roku, dostarcza wielu przykładów reformowania administracji publicznej i sektora publicznego na wzór rozwiązań stosowanych na świecie. Zmiany te są wprowadzane przy wsparciu - a często przy zachęcie - ze strony międzynarodowych organizacji, które służą za swego rodzaju repozytoria wzorców zarządzania (np.. OECD, Bank Światowy). Proces naśladownictwa rozwiązań światowych pozornie może sprawiać wrażenie racjonalnego - jednak czy jest tak na pewno? Na ile wzorce zarządzania pochodzące z innego kontekstu instytucjonalnego można aplikować w warunkach polskich? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na to pytanie na przykładzie studium zmian zachodzących w jednej z organizacji sektora publicznego.
15% rabatu
28,56
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Style liderów
Style liderów
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Książka jest oparta między innymi na własnych badaniach naukowych i stanowi bardzo rzetelne, dojrzałe, szczególnie od strony teoretycznej, opracowanie stylów liderów i przywództwa. Jej celem jest próba odpowiedzi na kilka ważnych pytań, które zadaje młoda badaczka: Jakie są cechy charakterystyczne lidera? Jakie style liderów występują w świecie polityki, kultury oraz biznesie? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w danej branży? Jakie czynniki wpływają na styl przewodzenia lidera? Kiedy mowa jest o przewodzeniu, a kiedy o zarządzaniu ludźmi? Autorka opisała, jak powinien zachować się lider w sytuacji kryzysowej oraz czy współpraca lidera z innymi ludźmi buduje tożsamość przywódcy. Książka jest w pełni rekomendowana polskim oraz zagranicznym czytelnikom. Angelica Pegani – autorka książki, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group.Karierę dziennikarską rozpoczęła w 2009 roku w międzynarodowej firmie Flava World Company, jako dziennikarka prasowa. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w Homo Homini Foundation oraz Allure Institute jako specjalista oraz menedżer ds. PR oraz reklamy. Jest przewodniczącą rady fundacji i kierownikiem wykonawczym fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektorem generalnym firmy UBC Entertainment and Management Group w Polsce. Udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji PADMA, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W 2016 roku została członkiem Society of Professional Journalists (SPJ) z siedzibą w Indianapolis, USA.
17% rabatu
66,32
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka