Dziś w ofercie 139 045 pozycji
Autyzm: więcej niż podstawy. Leczenie zaburzeń...
Świetna książka! Podaje sprawdzone i poparte badaniami sposoby poprawienia funkcjonowania osób z autyzmem. Nie każdy wie, że na przykład niedobór cholesterolu (ogólnie cieszącego się złą sławą) powoduje zaburzenia funkcjonowania mózgu, mogące prowadzić do autyzmu, Zespołu Tourette'a, ADHD, Zespołu Downa, itp. Albo jak leczyć zaburzenia przewodu pokarmowego, powszechne u autystycznych dzieci, co jednocześnie bardzo poprawia ich zachowania (jeśli nas boli brzuch, a ktoś od nas czegoś chce, też zachowujemy się autystycznie). Zamieszczamy spis treści: istne bogactwo tematów do zastosowania natychmiast!
25% rabatu
60,00
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uczeń z zespołem Aspergera
Publikacja ma charakter poradnika zawierającego konkretne, bardzo proste i przejrzyście sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszystkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, ale i integracyjnych lub specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, ale i czasami trudnym dzieckiem. Odbiorcami mogą być również inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje. Odbiorcami mogą być również rodzice dziecka ze zdiagnozowanym zespołem Aspergera, którzy potrzebują konkretnego pokierowania i wsparcia. Oprócz typowej charakterystyki i sposobów funkcjonowania ucznia cierpiącego na zespół Aspergera zaprezentowane są w tej książeczce osiowe objawy tego zaburzenia z kręgi autyzmu oraz metody terapii. Książeczka jest zatem próbą zainteresowania środowisk nauczycielskich problemami tej grupy uczniów. Termin zespołu Aspergera w ciągu ostatnich kilku lat stał się tematem niezmiernie modnym i głośnym. Należy spodziewać się, że dzieci ze diagnozowanym zespołem Aspergera będzie systematyczne przybywać, jeżeli już tak się nie dzieje. Dlatego wiedza nauczycieli i innych specjalistów z tego zakresu musi się poszerzać, ponieważ dobrze funkcjonujące dziecko dotknięte tym zaburzeniem nie musi trafić do szkoły integracyjnej czy specjalnej, ale do zwykłej szkoły masowej, może właśnie, drogi nauczycielu, do twojej klasy.
15% rabatu
15,30
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
W co się ubrać?
W co się ubrać? to propozycja przeznaczona do pracy z dziećmi mającymi trudności w artykulacji głosek syczących i szumiących, dziećmi z autyzmem, niedosłuchem, niepełnosprawnością intelektualną oraz zespołem Downa. Jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby najmłodszych, ale także dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Wprowadza w świat głosek, pozwala je utrwalić w różnych pozycjach w wyrazach i zdaniach. Ponadto uczy rozróżniania kolorów, poszerza słownik czynny, usprawnia analizator wzrokowy oraz ćwiczy motorykę małą.
25% rabatu
22,12
29,50 zł
Dodaj
do koszyka
Autyzm jako zaburzenie metabolizmu
Słowo wstępne (z publikacji)Wersja pierwotna niniejszej publikacji została przygotowana dla APNA (Asociación de Padres de Personas con Autismo, Hiszpania). Autorzy składają podziękowanie APNA za zgodę na przygotowanie publikacji w obecnej postaci.Niniejsza publikacja została podzielona na cztery części. W pierwszej przedstawione zostały dowody na poparcie tezy, że objawy autyzmu są po części konsekwencją zaburzeń fizjologicznych o podłożu metabolicznym. W drugiej omówiono związki pomiędzy nieprawidłowościami metabolicznymi a objawami autyzmu. Trzecia dotyczy niektórych współcześnie wykorzystywanych interwencji biomedycznych oraz ich powiązań z teorią metabolizmu. Czwarta zawiera wskazówki praktyczne dotyczące wdrożenia bezglutenowej i bezkazeinowej interwencji pokarmowej.
18% rabatu
17,71
21,60 zł
Dodaj
do koszyka
Autyzm przełom w podejściu
Jako chłopiec, Raun Kaufman został zdiagnozowany przez ekspertów jako dziecko autystyczne, o IQ poniżej 30 i wymagające specjalistycznej opieki medycznej. Lata później, Raun ukończył studia z zakresu Etyki Biomedycznej na Uniwersytecie Browna, stał się znanym i cenionym ekspertem od zaburzeń ze spektrum autyzmu, a przede wszystkim najlepszym dowodem na to, że z autyzmu da się wyjść. Jak to możliwe? Dzięki programowi Son-Rise, rewolucyjnej metodzie stworzonej przez rodziców Kaufmana. Jego historia została opowiedziana w bestsellerowej książce Przebudzenie naszego syna i poruszającym filmie telewizyjnym Son-Rise: a Miracle of Love. W niniejszej książce Raun, opierając się na swoim doświadczeniu, a także przypadkach rodzin, którym pomógł wyprowadzić dzieci z autyzmu, przedstawia zasady programu, który pomógł mu i tysiącom innych osób. W swojej poruszającej książce Kaufman wyjaśnia, jakie to uczucie być autystycznym dzieckiem i pokazuje, w jaki sposób rodzice dzieci ze spektrum zaburzeń autyzmu mogą na nowo rozbudzić nadzieję i pomóc swoim dzieciom zaadaptować się na nowo w świecie i funkcjonować jak większość społeczeństwa. Autyzm – przełom w podejściu to przede wszystkim zbiór praktycznych strategii, które można stosować od zaraz: czasami rodzice zauważą zmiany w zachowaniu ich dzieci w ciągu zaledwie jednego dnia od wprowadzenia nowej metody w podejściu. Znajdziesz w niej: – Przełomowe informacje i zasady, dzięki którym każdy rodzic ma szansę dotrzeć do swojego zablokowanego dziecka i nawiązać z nim porozumienie; – Wyjątkowe metody, oparte na bezpieczeństwie emocjonalnym, które pomagają stworzyć autystycznemu dziecku przestrzeń, w której może powoli otwierać się na innych i nawiązywać społeczne relacje; – Sposoby pracy, które przystosowują autystyczne dzieci do przebywania wśród ludzi i tworzą grunt pod budowanie w nich pewności siebie; – Proste strategie, dzięki którym zniwelowanie stresu, strachu i poczucia wyobcowania u zablokowanego dziecka staje się proste i dostępne dla rodziców, opiekunów i osób pracujących z osobami ze spektrum zaburzeń autyzmu. Przekonaj się, że z autyzmu można wyjść.
33% rabatu
26,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu
Teoria umysłu (proces czytania w umyśle) to intuicyjna zdolność do rozumienia własnych i cudzych stanów umysłowych. Dzięki tej umiejętności możemy odczytywać intencje innych ludzi w oparciu o akty ich zachowania lub wypowiedzi. Możemy nie tylko wyrazić proste pragnienia, oczekiwania, sądy i przekonania, ale także skomplikowane zależności pomiędzy stanami mentalnymi różnych osób, np. ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem. Zdolność do czytania w umyśle jest konieczna, by rozumieć ironię czy humor, metaforę, sarkazm lub kłamstwo a więc to, co wykracza poza podstawowe znaczenie słów. U prawidłowo rozwijających się dzieci ta umiejętność kształtuje się spontanicznie w trakcie licznych epizodów wzajemnego zaangażowania i kontaktów społecznych, a jej rozwój nie wymaga specjalnej stymulacji. Jednakże dzieci, które nie nabyły jej w sposób naturalny, wymagają zastosowania specjalnych, sformalizowanych metod wspomagania rozwoju.
18% rabatu
36,90
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategia postępowania z dziećmi z autyzmem
Dziecko z autyzmem to po prostu dziecko, nie zwyczajne, lecz niepełnosprawne, które potrzebuje pomocy, Snijders-Oomen (1978).Pomoc osobom z autyzmem musi być ciągła i konsekwentna, ponieważ różnią się one między sobą tak bardzo, że zawsze istnieje potrzeba pomocy indywidualnej, dostosowanej do danego dziecka. Nie istnieją bowiem gotowe recepty, które można zastosować schematycznie.W pracy z osobami z autyzmem bezustannie stawia się wyzwanie czyjejś pomysłowości a często rodzice i specjaliści są bezradni.Wychowanie dziecka autystycznego to poważne zadanie. Każde stadium jego rozwoju niesie z sobą wiele problemów. Normalny sposób wychowania nie wydaje się mieć tu żadnego zastosowania, powiedziała kiedyś pewna matka. Spontaniczny sposób, w jaki wychowywałam moje zwyczajne dzieci rozpadł się całkowicie, gdy miałam go zastosować do Marka. Chciałabym bardzo, aby istniała gdzieś jakaś magiczna skrzynka, w której mogłabym się zanurzyć w momentach rozpaczy.Jak wielu rodziców marzy o tym samym? Z drugiej zaś strony, rodzice często posiadają niesłychaną inwencję, wiele pomysłów, które mogą być użyteczne dla innych.NVA (Nederlandse Vereniging voor Autisme) podejmuje próby upowszechniania tych pomysłów, szukając odpowiedzi na pytania: jak możesz zaradzić problemom ze spaniem, jedzeniem, jak możesz zachęcić do niezależności, stymulować kontakty, itp.? na drodze spotkań rodziców.Przykłady te gromadzi się i konfrontuje z literaturą. Annelie Schenk zebrała te informacje w pracy doktorskiej z pedagogiki (State Uniwersity of Leiden, 1989). Została ona zredagowana i opublikowana w czasopiśmie Engagement (Zaangażowanie) pod tytułem Praktyczny poradnik dla rodziców, SPECIAL 1990. To specjalne wydanie nie jest skrzynką tricków, lecz zbiorem zasad, które mogą pomóc rodzicom w konkretnych problemach. Różne zagadnienia zostały tu zarysowane w odniesieniu do wychowania dziecka z autyzmem i sprzężone z poradami dotyczącymi postępowania. Podkreślamy ponownie, że nie jest to książka ze zbiorem receptur, lecz poradnik na trudnej drodze, którą rodzice przebywają wychowując swoje autystyczne dzieci.
15% rabatu
15,04
17,70 zł
Dodaj
do koszyka
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Ćwicz
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
33% rabatu
19,43
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wysokofunkcjonujące dzieci ze spektrum autyzmu Poradnik dla rodziców
Spośród licznych publikacji na temat autyzmu ta jest jedną z niewielu, które polecam rodzicom od razu po zdiagnozowaniu zaburzeń u ich dzieci. Dr Tony Charman, Instytut Psychiatrii, King’s College, Londyn Czytelnicy znajdą tu ciekawe przykłady i rozwiązania podstawowych problemów. Większość książek o zespole Aspergera i autyzmie osób wysokofunkcjonujących dotyczy jedynie wczesnej terapii i podstawowych umiejętności, ta natomiast oferuje pomoc także starszym dzieciom i dorosłym, co jest niezwykle cenne. Library Journal Książka jest niezbędnym przewodnikiem dla rodziców, którzy poszukują informacji o zaburzeniach ze spektrum autyzmu u dzieci wysokofunkcjonujących. Wybitni eksperci w dziedzinie badań nad autyzmem pokazują w nim, jak sobie radzić z niezwykłą niepełnosprawnością dziecka i jak wykorzystywać jego zdolności. Prawdziwe historie i anegdoty z życia uczą, jak pomóc dzieciom swobodniej porozumiewać się z rówieśnikami, opanować zasady poprawnego zachowania i odnosić sukcesy w szkole. Publikacja wyjaśnia także, na jakiej podstawie diagnozuje się ASD i które rodzaje terapii oraz wsparcia edukacyjnego są naprawdę skuteczne.
19% rabatu
40,14
49,56 zł
Dodaj
do koszyka
Jęz. inter. świata w wypow. osób z zesp. Aspergera
Książka została napisana przede wszystkim z myślą o osobach z zespołem Aspergera, aby pomóc terapeutom, rodzicom i nauczycielom rozpoznawać, leczyć i rozumieć opisane zaburzenia rozwoju. Powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie praktyczne autorki w prowadzeniu diagnozy i terapii dzieci z ZA. Zawiera informacje dotyczące neurobiologicznych przyczyn syndromu Aspergera, jakościowe kryteria diagnozy oraz wskazówki pozwalające programować oddziaływania terapeutyczne.Szczególne miejsce w publikacji zajmuje opis językowych zachowań osób z ZA, uznawanych przez autorkę za wysoce diagnostyczne. Pracę cechuje ""szeroki zakres prezentowanych zagadnień; oryginalny, nieschematyczny, bogaty język [...], aktualność omawianej tematyki"" (z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Kowalskiej).
11% rabatu
50,73
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jeśli nie zespół Aspergera, to co?
Książka powstała jako pokłosie cyklu konferencji pod tym samym tytułem. Pozycja ta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych zagadnieniem autyzmu. Napisana przez praktyków pozycja przedstawia nową klasyfikację zaburzeń autystycznych DSM-V i zwraca uwagę na programy terapeutyczne o udokumentowanej skuteczności. Czytelnik otrzymuje do rąk bardzo interesującą, ale i niezwykle potrzebną książkę adresowaną do szerokiego grona odbiorców. Autorzy rozdziałów to osoby łączące refleksję naukową z praktyką kliniczną. To połączenie daje wyśmienity efekt w postaci treści wiarygodnych, a jednocześnie przydatnych w rozumieniu człowieka innego. Książka pozwala też na lepsze zrozumienie dynamicznych zmian we współczesnych systemach klasyfikacji zaburzeń ze spektrum autyzmu. Cenne jest także wielowymiarowe podejście do tego problemu od propozycji terapeutycznych i potrzebie oceny ich skuteczności, poprzez zagadnienia psychiatryczne, do zagadnień medycznospołecznych, takich jak np. fałszywe przekonania na temat szczepień w kontekście epidemiologicznym. Książka jest godna polecenia Czytelnikowi, którego z racji osobistych, praktycznych czy naukowych interesuje zagadnienie autyzmu i pomoc w rozumieniu i podniesieniu jakości życia mniejszości wśród większości. Prof. dr hab. n. med. Mikołaj Majkowicz, Specjalista psychologii klinicznej Gdański Uniwersytet Medyczny.
25% rabatu
21,75
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dziecko a integracja sensoryczna
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości.
27% rabatu
35,00
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kaktus na walentynki czyli miłość aspergerowca
Wszystko, co wiem, wszystko, co potrafię nigdy nie wystarczy, by odpowiednio kierować ludźmi, bo nie potrafię rozpoznawać emocji. Na uniwersytecie mówiono mi, że wiadomo dokładnie czy jestem motorem, czy oporem w systemie. Mówiłem wtedy, że to zależy od frekwencji. Chciałem przez to powiedzieć, że moja wydajność zależna jest od warunków.Tak o sobie mówi Peter Schmidt, doktor nauk w dziedzinie geofizyki, doskonały matematyk, a z czasem okazało się, że również pisarz i wykładowca, a może raczej mówca. Człowiek z Zespołem Aspergera.A w ten sposób charakteryzują go ci, którzy spotkali go na różnych etapach jego dorosłego życia:Pan Schmidt jest samotnym wilkiem, który potyka się o własną inteligencję. Ale Pan nie może albo nie chce opanować reguł życia w stadzie, panu brakuje zasad, które każde dziecko w szkole podstawowej ma już opanowane.Mimo tych wszystkich ograniczeń Peter Schmidt odnajduje po bardzo dokładnej i wnikliwej analizie kilku kandydatek kobietę, z którą udało mu się zbudować szczęśliwą rodzinę i dom, w którym wszyscy czują się dobrze. O tym, że ma Zespół Aspergera dowiedział się przez przypadek, będąc już dojrzałym, żonatym mężczyzną.I o tym wszystkim jest ta książka, bardzo mądra, głęboko refleksyjna, a zarazem pogodna i pełna humoru. Książka dla każdego.
25% rabatu
29,25
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Każdy ma coś czego nie ma inny ktoś
Zaproponowana przez Autorkę publikacja stanowi atrakcyjną pomoc dla nauczycieli, pedagogów oraz rodziców zainteresowanych problematyką związaną z niepełnosprawnością dziecka z zespołem Downa, w tym jego integracją w środowisku rówieśników. Krótkie opowiadanie, napisane zgrabnym językiem, w niezwykle naturalny i delikatny sposób wprowadza dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w świat, którego nie znają. Olbrzymim atutem książeczki jest zwięzłe przedstawienie w opowiadaniu najczęściej zadawanych pytań dotyczących wyglądu, zachowania i umiejętności dzieci z trisomią. Autorka jako pedagog i mama chłopca z zespołem Downa dzieli się także z czytelnikami niezwykle cennymi uwagami dotyczącymi sposobów wprowadzania zagadnień związanych z integracją dziecka niepełnosprawnego, podaje propozycje zajęć, które mogą być przeprowadzone w przedszkolu lub szkole podstawowej. Jest to bardzo przydatna pozycja ze względu na jej terapeutyczne, wychowawcze i językowe walory.
15% rabatu
6,80
8,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autyzm i AAC
Praca dotyczy bardzo istotnej i doniosłej społecznie problematyki, jaką stanowi prezentacja rozmaitych form wspomagania procesu komunikacji osób z autystycznym spektrum zaburzeń (ASD). Autorzy wykorzystali z jednej strony aktualne dane z literatury sięgając do prac wybitnych badaczy zamieszczonych w publikacjach książkowych oraz czasopismach o znaczeniu i zasięgu międzynarodowym. Obszerna monografia wychodzi na przeciw pilnym potrzebom związanym z udostępnianiem najnowszych informacji w zakresie rozwijania zdolności porozumiewania się, ze szczególnym uwzględnieniem procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży z ASD. Zawarte w przygotowywanej do druku książce rozdziały, odznaczają się wysokim poziomem profesjonalizmu i mogą stanowić niewątpliwie cenne źródło wiedzy oraz inspiracji dla czytelników. Ukazanie się tej książki pozwoli czytelnikom zapoznać się z wieloma różnorodnymi i często wypróbowanymi podejściami i metodami związanymi z diagnozą trudności komunikacyjnych i oddziaływaniami pozwalającymi je zmniejszyć lub im zapobiegać u dzieci z ASD. Lekturę ocenianej publikacji można polecić zarówno profesjonalistom jaki praktykom, a także studentom takich kierunków jak pedagogika specjalna, psychologia, logopedia, audiofonologia. Myślę, że także rodzice tej grupy dzieci będą zainteresowani tymi koncepcjami i propozycjami, jakie stanowią przedmiot rozważań omawianej publikacji. z recenzji Profesora Tadeusza Gałkowskiego Odczytanie i zrozumienie komunikatów dziecka daje szansę na wprowadzenie alternatywnych i wspomagających form terapii. Książka Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem jest dziełem wielu autorów – naukowców i praktyków. Jest ona cennym wkładem do badań nad budowaniem takich form postępowania terapeutycznego, które umożliwią dziecku autystycznemu komunikację społeczną. Prezentowane formy pracy z dzieckiem i jego otoczeniem budzą nadzieję na zbudowanie drogi, która umożliwi dziecku autystycznemu odnalezienie się w środowisku społecznym. Książka winna być podstawowym źródłem wiedzy dla wszystkich terapeutów pracujących z dziećmi z deficytami rozwojowymi. Prof. Hanna Jaklewicz
30% rabatu
30,87
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Dziennik zajęć terapeutycznych i wyrównawczych
Dziennik jest przeznaczony dla terapeutów i nauczycieli prowadzących zajęcia specjalistyczne i dydaktyczno-wyrównawcze, takie jak: – korekcyjno-kompensacyjne / terapii pedagogicznej, – wyrównawcze z poszczególnych przedmiotów, – gimnastyki korekcyjnej, – socjoterapii, – rewalidacji, – logopedyczne, – tyflopedagogiczne, – surdopedagogiczne, – rehabilitacji, – dogoterapii, – arteterapii itp. Może być także wykorzystywany do dokumentowania społecznych godzin nauczyciela. Dziennik może być używany w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych i poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Na kolejne karty dziennika składają się: Tygodniowy plan zajęć Organizacja roku szkolnego Program zajęć Zapisani uczniowie, podstawowe informacje Indywidualne programy terapii , zgoda rodziców na uczęszczanie Informacje dotyczące frekwencji i efektów pracy Wykaz uczęszczanie uczniów na zajęcia Realizacja programu zajęć Zestawienie danych dotyczących prowadzonych zajęć Kontakty z rodzicami, nauczycielami, pedagogiem szkolnym i innymi specjalistami Zadania dodatkowe wykonane przez nauczyciela prowadzącego zajęcia Rozliczenie realizacji godzin zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym Hospitalizacje, przeglądy dokumentacji Notatki Dziennik przewidziano dla 50 osób. Dziennik opracowano na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2014 r. poz. 1170).
15% rabatu
12,50
14,70 zł
Dodaj
do koszyka
Dziecko z zespołem Aspergera
Poradnik dla osób pracujących z dzieckiem z zespołem Aspergera, zawierający kluczowe informacje związane z procesem diagnozy, terapii oraz wsparcia w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Od Autorki: Książka, która powstała jest wypadkową wiedzy zawartej w coraz większej ilości literatury dostępnej na rynku oraz codziennych doświadczeń osobistych i zawodowych. Starłam się przytoczyć w niej przykłady sytuacji, osób i doświadczeń, z którymi zmierzamy się każdego dnia jako specjaliści, terapeuci czy rodzice. Na swojej drodze spotkałam wiele wspaniałych osób, których wkład w tę książkę jest ogromny, chociaż nawet o tym nie wiedzą. Historie społeczne i materiały do pracy są wynikiem doświadczeń nas wszystkich i powstały z potrzeb dzieci i młodzieży, z którymi przyszło nam pracować. Patron medialny: Fundacja Jaś i Małgosia
15% rabatu
32,30
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci
Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci
11% rabatu
66,75
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
ADHD nie istnieje. Cała prawda o zespole ...
Według ostatnich danych u 6,4 mln dzieci w wieku od 4 do 17 lat zdiagnozowano zespół nadpobudliwości psychoruchowej. Podczas gdy wielu sceptyków wierzy, że ADHD jest wymysłem firm farmaceutycznych, objawy deficytu uwagi i nadpobudliwości są zbyt realne dla milionów osób, które często nie mogą funkcjonować bez leczenia. Jeśli ADHD nie istnieje, co jest przyczyną tych zaburzeń W tej przełomowej i kontrowersyjnej książce, neurolog dr Richard Saul, pochyla się nad coraz częściej diagnozowanym u dzieci i dorosłych zaburzeniem, znanym jako ADHD.Autor, opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu w leczeniu pacjentów z symptomami ADHD, stawia szokującą tezę, że nie jest ono chorobą samą w sobie, ale sumą objawów ponad 20 innych zaburzeń psychicznych i fizycznych.
33% rabatu
26,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zespół Aspergera
Krótkie kompendium wiedzy na temat relacji uczeń z Z.A., a środowisko szkolne, napisane przez nauczyciela szkoły podstawowej, który w swojej praktyce zetknął się z wieloma takimi uczniami. Dlaczego aspergerowiec reaguje tak, a nie inaczej na typowe dla środowiska szkolnego sytuacje, jak się zachować w odpowiedzi na jego zachowania, czego na pewno robić nie należy, a co robić należy, aby uczeń z ZA mógł efektywnie uczyć się w normalnej szkole i nie zaburzać nauki innych dzieci.
15% rabatu
13,60
16,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka