Dziś w ofercie 136 246 pozycji
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
32% rabatu
30,53
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Badanie i projektowanie komunikacji 6
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
33% rabatu
26,81
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikowanie polityczne
Komunikowanie polityczne
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związanych z trybem przekazu treści ideowych. Truizmem jest przypominanie, że zmiana technicznych uwarunkowań komunikacyjnych sprzyja przyspieszeniu procedury transferu komunikatów, poszerzeniu audytorium, pogłębieniu możliwości oddziaływania masowego. Istnieje cały zestaw przedmiotów materialnych, które pozwalają zbierać, przetwarzać i wymieniać dane za pomocą sieci komputerowej. (…) Prezentowane w tomie teksty w głównej mierze mają charakter case studies. Ich twórcy wykazali się zróżnicowanym podejściem badawczym, co znalazło odzwierciedlenie w wielości i zróżnicowaniu metod i technik badawczych należnych odpowiednim dyscyplinom bądź subdyscyplinom, jak historia, komunikologia, nauki prawne, politologia, socjologia. Pozostając w pragmatyce nadmienionego wyżej kanonu, poradzili sobie z eksploracją wielu aspektów procedury komunikacyjnej na poziomie ogólnego komunikowania politycznego wraz z komponentami przekazu uszczegółowionego.
13% rabatu
36,54
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Droga do gwiazd
Droga do gwiazd
Autor: Stasiak Alina
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej. Ta książka to marketingowo-PRowy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów. Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
33% rabatu
26,13
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nowe wyzwania archiwów
Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności archiwów i powszechnym do nich dostępem. „Książka dr Marleny Jabłońskiej jest szerokim spojrzeniem na działalność archiwów. Komunikacja społeczna i public relations ukazane zostały w całokształcie działań składających się na obraz danej instytucji. Autorka spogląda na archiwa w wieloaspektowym wymiarze, opowiada o demokratyzacji archiwów, przemianach w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, o konieczności marketingowego spojrzenia i wykorzystaniu nowych narzędzi w procesie zarządzania archiwami”. Z recenzji dr hab. Hanny Krajewskiej
8% rabatu
33,12
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Manipulacja informacją
Manipulacja informacją
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi między innymi, jak poradzić sobie z trudnymi zadaniami, sytuacjami stresowymi, gniewem, depresją, poirytowaniem i innymi emocjami, z którymi stykamy się na co dzień, w życiu rodzinnym i w pracy. Odpowiedzi te oparte są na wieloletnich doświadczeniach wyniesionych z seminariów i wykładów prowadzonych przez Autorkę dla pracowników firm liczących się na rynku światowym. Porady przedstawione w tej książce zostały sprawdzone w praktyce i pomogły wielu ludziom w porozumieniu się z samym sobą i z otoczeniem.
28% rabatu
32,40
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Badanie i projektowanie komunikacji 4
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom Badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
33% rabatu
22,78
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Public Relations
Public Relations
Wydawca: AFM
wysyłka: 48h
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.
33% rabatu
30,08
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dziennikarstwo a public relations
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty związane z public relations.W XXI wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój. Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup zawodowych.Książka zawiera artykuły specjalistów mających doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków, jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych form działalności w tych dziedzinach.Dlatego tematyka jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach, poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki.Autorzy są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach jako praktycy.
15% rabatu
34,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
28% rabatu
25,19
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
13% rabatu
50,46
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z niewielu pozycji na rynku polskim,która w sposób skondensowany zajmuje się tematem wizualizacji w biznesie.
28% rabatu
20,88
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
SOCIALIZED!
SOCIALIZED!
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
SOCIALIZED! Mar­ka Fi­del­ma­na to książ­ka, któ­ra wpro­wa­dzi fir­my w świat me­diów spo­łecz­no­ścio­wych. Au­tor wy­ja­śnia, na czym po­le­ga sku­tecz­ność tej me­to­dy pro­mo­cji i po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób fir­my mo­gą ją wy­ko­rzy­sty­wać nie­za­leż­nie od te­go, jak du­ży­mi czy ma­ły­mi są podmio­ta­mi na ryn­ku. Pod­czas gdy wie­le or­ga­ni­za­cji za­trud­nia oso­by uży­wa­ją­ce na co dzień Twit­te­ra bądź Fa­ce­bo­oka, nie­wie­le z nich sko­rzy­sta­ło z do­świad­czeń swo­ich pra­cow­ni­ków, aby stwo­rzyć wszech­stron­ną kam­pa­nię spo­łecz­ną dla swo­ich firm. SOCIALIZED! jest po­rad­ni­kiem, któ­ry po­mo­że fir­mom zmie­nić się w pręż­nie dzia­ła­ją­ce struk­tu­ry spo­łecz­ne.Obec­nie więk­szość firm zda­je so­bie spra­wę z ko­niecz­no­ści do­cie­ra­nia do lu­dzi przez ta­kie tech­no­lo­gie spo­łecz­ne, jak Fa­ce­bo­ok, Twit­ter, Go­ogle++ czy Yo­uTu­be, ale naj­więk­sze wy­zwa­nie wciąż jest przed ni­mi. Pod­czas gdy or­ga­ni­za­cje do tej po­ry sku­pia­ły się na spo­so­bie, w ja­ki wy­ko­rzy­stać so­cial me­dia, stra­ci­ły z po­la wi­dze­nia po­trze­bę wy­kształ­ce­nia za­so­bów, któ­re by­ły­by w sta­nie za­rzą­dzać no­wy­mi ro­dza­ja­mi tech­no­lo­gii. Jak za­tem bu­do­wać pro­gra­my i ze­spo­ły, któ­re zaj­mą się sfe­rą so­cial me­dia? Au­tor książ­ki od­po­wia­da, że ko­niecz­ne jest prze­su­nię­cie na­ci­sku z ob­słu­gi kom­pu­te­rów na roz­wój umie­jęt­no­ści ko­rzy­sta­nia z no­wych roz­wią­zań tech­no­lo­gicz­nych. Książ­ka, któ­rą trzy­ma­cie Pań­stwo w rę­kach, peł­na jest przy­dat­nych stra­te­gii oraz praw­dzi­wych hi­sto­rii opo­wia­da­nych przez wi­zjo­ne­rów i pio­nie­rów zmian. Dzię­ki te­mu SOCIALIZED! mo­że wspo­móc li­de­rów za­rzą­dza­ją­cych w wy­kształ­ce­niu u nich sa­mych oraz ich pra­cow­ni­ków zmy­słu spo­łecz­ne­go mo­gą­ce­go za­pew­nić im suk­ces w star­ciu z kon­ku­ren­cją.
13% rabatu
42,63
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikowanie polityczne 2.0
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a jednocześnie konkurentów w walce o władzę. Autor słusznie zwraca uwagę na fakt, iż współcześnie skuteczne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów. Bardzo interesująco został omówiony efekt nowych mediów w procesie komunikacji politycznej. Autor przedstawił także najbardziej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej." prof. dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski "Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej. Podejmuje ważny i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski. Zwraca autor uwagę na potencjał nowych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations. Nowatorsko łączy elementy polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje interesujące wnioski i pewne sugestie praktyczne." prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński
13% rabatu
42,63
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia ""etosu zawodowego"" - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości. Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm? Autor: Kiedy zaczynałam zgłębiać tajniki public relations, zadziwiła mnie duża ilość negatywnych opinii o specjalistach PR - a i pośrednio - o samej dziedzinie w mediach, wśród menedżerów i pracowników uczelni. Nie zniechęciło to mnie do dalszych eksploracji, ale dało do myślenia. Skąd taka fatalna opinia o PR-owcach, dlaczego tyle w świadomości społecznej niedobrych skojarzeń, błędnych opinii, fałszywych wyobrażeń o tym, czym zajmują się specjaliści public relations?
15% rabatu
36,55
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Badanie i projektowanie komunikacji 2
Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
33% rabatu
26,13
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Public relations w Internecie
Public relations w Internecie
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Czym jest e-PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations? Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje. Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe. Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.
28% rabatu
25,20
35,00 zł
niedostępny
Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsultantów politycznych i fachowego zaplecza aktorów politycznych. Szeroko omówiono także rolę mediów w procesach politycznych, w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa obywatelskiego. Książka zawiera jasne definicje kluczowych terminów i pojęć, liczne przykłady, ilustracje, podsumowania, pytania kontrolne oraz bogatą bibliografię.
15% rabatu
45,90
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Społeczny wizerunek partii politycznych
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym – z perspektywy partii i kandydatów.
18% rabatu
28,70
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażkom w tym obszarze życia. W przystępny sposób opisuje, jak można wykorzystać proste narzędzia z obszaru public relations dla osiągania własnych celów zawodowych, jak planować karierę, jak wdrażać te plany w życie i jak je weryfikować.
15% rabatu
33,15
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka