![]() Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
41% rabatu
40,47 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,53 zł
![]() Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Autor:
Jarosław Szczepański
Wydawca:
One Press
wysyłka: 24h
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,51 zł
![]()
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
19% rabatu
99,20 zł
123,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,20 zł
![]()
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
33% rabatu
44,48 zł
66,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,48 zł
![]() Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor:
Przybysz-Polakowska Kinga
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
41% rabatu
40,47 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,53 zł
![]() Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
41% rabatu
32,20 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05 zł
![]()
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
27% rabatu
148,84 zł
204,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,65 zł
![]()
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,51 zł
![]()
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
24% rabatu
86,24 zł
114,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,67 zł
![]()
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
21% rabatu
93,59 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,59 zł
![]()
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,51 zł
![]() Projektowanie komunikacji, czyli communication...
Autor:
red. Kamil Olendra
Wydawca:
Libron
wysyłka: 48h
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment W
40% rabatu
29,60 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,60 zł
![]()
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle c
41% rabatu
33,43 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,09 zł
![]() Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Autor:
Adrian Prościak
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,51 zł
![]() Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potraf
41% rabatu
32,20 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05 zł
![]()
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich
41% rabatu
32,20 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05 zł
![]()
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to
41% rabatu
63,93 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,61 zł
![]()
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczn
23% rabatu
57,40 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,40 zł
![]()
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
36% rabatu
28,63 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,11 zł
![]() Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
29% rabatu
59,26 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|