How to write a marketing plan. Define your strategy, Plan effectively and reach your marketing goals wer. angielska
Autor:
John Westwood
Wydawca:
Kogan Page
wysyłka: 48h
A step-by-step guide to creating a successful marketing plan: from carrying out a marketing audit, setting objectives and devising budgets to writing, presenting and implementing the plan.
How to Write a Marketing Plan includes advice on p
32% rabatu
48,13 zł
71,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,55 zł
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, d
43% rabatu
37,98 zł
67,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,98 zł
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
25,20 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
32% rabatu
67,61 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61 zł
Badania marketingowe
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie " Badań m
19% rabatu
88,06 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06 zł
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,93 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,93 zł
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Autor:
Dagmara Kokoszka-Lassota
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoj
43% rabatu
26,60 zł
46,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,60 zł
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
28% rabatu
43,18 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu n
43% rabatu
50,45 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,45 zł
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedz
23% rabatu
42,17 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17 zł
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing , fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta
41% rabatu
104,88 zł
179,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,88 zł
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
43% rabatu
44,79 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,79 zł
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
32% rabatu
57,40 zł
85,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,40 zł
SEObook Praktyczne aspekty pozycjonowania
Autor:
Krzysztof Marzec
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynn
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Autor:
Raja Rajamannar
Wydawca:
LITERANOVA
wysyłka: 48h
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes z
42% rabatu
40,46 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,65 zł
Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Autor:
Smolska Małgorzata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
32% rabatu
54,02 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,02 zł
Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Autor:
Angelika Wielgus-Lach
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
43% rabatu
27,79 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,79 zł
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,67 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
80% rabatu
12,00 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|