Okładka książki Usługi teleinformatyczne administracji publicznej
Monografia skierowana jest do środowisk, osób i użytkowników korzystających z nowoczesnych usług teleinformatycznych (e-usług), w tym głównie administracji publicznej (e-administracji) oraz studentów zajmujących się tą problematyką. W rozdz
19% rabatu
30,95
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedawanie jest sztuką
Sprzedawanie jest sztuką
Autor: Artur Dłubak
Wydawca: Poligraf
wysyłka: 48h
Jako trener i coach Artur od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry menedżerskiej, m.in. pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian oraz kształceniu li
40% rabatu
29,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
33% rabatu
45,87
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki No Logo
No Logo
Autor: Naomi Klein
Wydawca: Muza
wysyłka: 48h
No Logo, międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania. Książka została uznana za absolutny fenomen kulturo
37% rabatu
34,83
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
18% rabatu
48,65
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Katechizm dla (nie)śmiertelników cz.1
Książka ""Katechizm dla (nie) śmiertelników"" może zaciekawiać i szokować już swoim tytułem. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto chce pogłębić swoją wiarę w Pana Boga oraz poznać Jego Kościół, którego Założycielem jest Jezus Chrystus.(..
31% rabatu
27,09
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing dla bystrzaków
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe
40% rabatu
29,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
21% rabatu
78,66
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Package Design Book
Package Design Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking
16% rabatu
62,49
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
16% rabatu
63,34
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lepszy pracodawca.
Lepszy pracodawca.
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, ud
40% rabatu
32,94
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
29% rabatu
26,43
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Blitzscaling Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona spra
40% rabatu
29,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wielcy przywódcy nie mają zasad.
Brak prawdziwego przywódcy może pogrążyć dobrze prosperującą firmę, a nawet zrujnować życie rodzinne. Człowiek, który nie potrafi być przywódcą dla siebie samego, bywa sfrustrowany i dryfuje bez celu przez życie. Co gorsza, zasady zarządzan
40% rabatu
23,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Menu Design in America
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of some 800 designs also serves as a history of
15% rabatu
152,15
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The Logo Design Toolbox
The Logo Design Toolbox includes over 900 templates for contemporary graphic and logo design that provide designers with practical groundwork for implementing their own ideas. This book not only depicts the most used, recurring elements, sy
16% rabatu
134,28
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Logo Design, Global Brands
Logo Design, Global Brands
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog compre
14% rabatu
64,84
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego
23% rabatu
30,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The Psychology of Advertising
Advertising is a ubiquitous and powerful force, seducing us into buying wanted and sometimes unwanted products and services, donating to charity (even to causes we have not heard of before), voting for political candidates (even of question
12% rabatu
154,79
175,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
74
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka