Okładka książki Marketing doświadczeń.
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
57,28
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,28
Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes z
36% rabatu
44,55
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,55
Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,91
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,91
Okładka książki Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
38% rabatu
30,16
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,44
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,57
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57
Okładka książki Projektanci emocji. O budowaniu marki..
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
38% rabatu
37,35
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,71
Okładka książki Opakowania, czyli perfumowanie śledzia
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
42% rabatu
51,74
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,74
Okładka książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
29% rabatu
49,38
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,58
Okładka książki Mentalna gra na giełdzie
Mentalna gra na giełdzie
Autor: Jared Tendler
Wydawca: Linia
wysyłka: 48h
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
40% rabatu
66,33
110,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,33
Okładka książki Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w biznesie i poza nim
Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede
27% rabatu
36,32
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,32
Okładka książki Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
35% rabatu
71,14
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04
Okładka książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
38% rabatu
36,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,24
Okładka książki 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
38% rabatu
36,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,96
Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
38% rabatu
42,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,05
Okładka książki Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
38% rabatu
36,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,24
Okładka książki Traffic Secrets
Traffic Secrets
Wydawca: HAY HOUSE
wysyłka: 48h
Master the evergreen traffic strategies to fill your website and funnels with your dream customers in this timeless book from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels. Russell Brunson, CEO and co-founder o
19% rabatu
63,71
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71
Okładka książki Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
33% rabatu
44,48
66,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,48
Okładka książki Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
38% rabatu
42,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,05
Okładka książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
38% rabatu
33,79
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,86
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj