Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor:
Przybysz-Polakowska Kinga
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
39% rabatu
41,85 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
39% rabatu
33,30 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
22% rabatu
155,52 zł
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
39% rabatu
35,77 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
23% rabatu
91,20 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
39% rabatu
35,77 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Projektowanie komunikacji, czyli communication...
Autor:
red. Kamil Olendra
Wydawca:
Libron
wysyłka: 48h
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment W
29% rabatu
34,96 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle c
39% rabatu
34,57 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Autor:
Adrian Prościak
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
39% rabatu
35,77 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potraf
39% rabatu
33,30 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich
38% rabatu
33,79 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to
39% rabatu
66,12 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczn
23% rabatu
57,40 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
36% rabatu
28,63 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
Autor:
Kawszyn Roman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
23% rabatu
37,57 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Autor:
Edwards Jim
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
22% rabatu
69,56 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Autor:
Ewelina Podrez-Siama
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbio
39% rabatu
41,85 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego wyd. 2 wznowienie
Autor:
Makowska Marta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
33% rabatu
50,54 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|