Okładka książki Gdzie jest twoja nisza?
Co, jeśli pewnego dnia spojrzysz wstecz i zrozumiesz, że zbyt długo czekałeś? Że marzenia o napisaniu książki, podróżach w miejsca, które zawsze chciałeś zobaczyć, czy życiu pełnym spontaniczności i twórczości, pozostały tylko w sferze plan
29% rabatu
62,99
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,55
Okładka książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Ads from the decade that got down with digital Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
35% rabatu
90,75
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,23
Okładka książki How to write a marketing plan. Define your strategy, Plan effectively and reach your marketing goals wer. angielska
A step-by-step guide to creating a successful marketing plan: from carrying out a marketing audit, setting objectives and devising budgets to writing, presenting and implementing the plan. How to Write a Marketing Plan includes advice on p
44% rabatu
39,67
71,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,40
Okładka książki Copywriting w rekrutacji i employer brandingu
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, d
42% rabatu
38,66
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,98
Okładka książki Klucz do public relations
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
25,06
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20
Okładka książki Cyfrowy marketing
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
32% rabatu
67,61
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61
Okładka książki Badania marketingowe
Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie " Badań m
19% rabatu
88,06
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06
Okładka książki Marketing w działalności bibliotecznej
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,93
Okładka książki Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoj
42% rabatu
27,06
46,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,60
Okładka książki Marketing to proste
Marketing to proste
Autor: Donald Miller
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
23% rabatu
46,01
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18
Okładka książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedz
21% rabatu
43,26
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: 48h
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing , fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta
41% rabatu
105,77
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,88
Okładka książki Wpływowy content marketing
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
42% rabatu
45,58
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,79
Okładka książki Marketing doświadczeń.
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
32% rabatu
57,40
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78
Okładka książki SEObook Praktyczne aspekty pozycjonowania
SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynn
19% rabatu
59,78
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes z
52% rabatu
33,46
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46
Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
32% rabatu
54,02
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,02
Okładka książki Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
42% rabatu
28,27
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,79
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
21% rabatu
55,07
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj