Dziś w ofercie 139 504 pozycji
Programowanie języka Przyimek Do i W
Zestaw składa się z 70 kartoników o wymiarach 10 cm x 15 cm, oraz 8 etykietek ze zdaniami. Zestaw ćwiczeń ułatwiających dzieciom posługiwanie się wyrażeniami przyimkowymi. Proponowany materiał umożliwia właściwe opanowanie systemu językowego. Dziecko uczy się zastosowania przyimków i odmiany rzeczowników. Dzięki ćwiczeniom z tym materiałem dziecko przygotowuje się do rozumienia czytanych tekstów.
3% rabatu
37,83
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kocham przedszkole Program wychowania przedszkolnego
Kocham przedszkole to program nauczania, który podkreśla ważną rolę nauczyciela-towarzysza dziecka, nauczyciela, którego zadaniem jest inicjować i stymulować szeroko pojęte procesy rozwojowe podopiecznych. Program opisuje proces wychowania i kształcenia dzieci w wieku 3–6 lat. Program Kocham przedszkole to: Gotowe rozwiązania – poznaj sposoby realizacji celów zawartych w nowej podstawie programowej, Praktyczne informacje – wykorzystaj program do organizowania zajęć, planowania treści i oceny efektów kształcenia dzieci, Nowoczesna koncepcja – zastosuj konstruktywistyczne podejście, zorientowane na dziecko i jego najbliższą strefę rozwoju.
9% rabatu
24,84
27,30 zł
Dodaj
do koszyka
50 zabaw plastycznych z wykorzystaniem płatków kosmetycznych, patyczków higienicznych i papieru
W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi.
25% rabatu
18,00
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
Codzienne gry i zabawy dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
Zawsze można znaleźć czas na zabawę! „To skarbnica pomysłów dla rodzin dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Zamiast sztywnego podręcznika Barbara Sher przygotowała zbiór gier i ćwiczeń, które pomagają poradzić sobie z trudnościami sensorycznymi – a wszystko w formie zabawy”. Lucy Jane Miller, autorka Dzieci w świecie doznań Osoby z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego wykazują podwyższoną lub obniżoną wrażliwość na określone bodźce, co w różny sposób wpływa na ich codzienność. Dla rodziców zapewnienie odpowiedniego wsparcia dzieciom z trudnościami sensorycznymi może stanowić nie lada wyzwanie. Niniejsza publikacja zawiera propozycje sprawdzonych zabaw, które wzmocnią nie tylko układ sensoryczny dziecka, lecz także więzi rodzinne. W książce Czytelnik znajdzie: sto prostych, wesołych i skutecznych zabaw dla dzieci i rodziców; krótkie omówienie zaburzeń przetwarzania sensorycznego w przyjaznej formie; niebanalne pomysły, jak zainteresować dzieci zabawą, wykorzystując materiały, które są łatwo dostępne w każdym domu; jasne wskazówki dotyczące wieku uczestników gier oraz modyfikacje wybranych zabaw dla starszych dzieci.
25% rabatu
28,50
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi
„[...] książka Marioli Jąder porusza ważną problematykę współczesnej edukacji dziecka. Aktualnie zachodzącym przemianom społecznym i edukacyjnym towarzyszy troska o efekty edukacyjne i ich zgodność z warunkami rzeczywistości społecznej i wymaganiami edukacyjnymi. [...] Książka składa się z czterech części. [...] W każdej części, zawierającej przykłady pracy z dziećmi, Autorka przedstawia założenia teoretyczne oraz przykłady praktycznych rozwiązań w pracy z dziećmi z zastosowaniem wybranych metod, technik i form organizacyjnych. Godne podkreślenia jest to, że Mariola Jąder dzieli się z Czytelnikiem wskazówkami i informacjami praktycznymi wynikającymi z własnych doświadczeń, obserwacji i refleksji. [...] Wiedza na temat podjęty przez Autorkę w recenzowanej książce jest potrzebna przede wszystkim nauczycielom, którzy muszą umieć organizować warunki do wspierania rozwoju dziecka. Niniejsza publikacja stanowi dobry przykład dostarczający nauczycielom sposobów stymulowania, inspirowania, pobudzania aktywności dzieci oraz stwarzania możliwości samodzielnego uczenia się. Zamieszczone w książce przykłady zabaw z dziećmi oraz wskazówki metodyczne i organizacyjne ich zastosowania przyczynią się zapewne do kreatywności samych nauczycieli".Z recenzji dr hab., prof. UP Bożeny Muchackiej Książka dostępna w wersji elektronicznej w witrynie
30% rabatu
19,60
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Badanie kinestezji artykulacyjnej
Publikacja stanowi zestaw kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych, oraz części B, dotyczącej głosek ustnych i nosowych, twardych i miękkich, o różnych miejscach artykulacji i odmiennym stopniu zbliżenia narządów mowy. Do każdego kwestionariusza załączono kartę logopedyczną, która jest integralną częścią narzędzia badania kinestezji artykulacyjnej. Materiały adresowane są zarówno do specjalistów (logopedów, psychologów dziecięcych, pedagogów, terapeutów), jak i do rodziców, nauczycieli, wychowawców oraz opiekunów.
25% rabatu
49,50
66,00 zł
Dodaj
do koszyka
Profilaktyka i korygowanie płaskostopia
Czytelnicy odnajdą w tej publikacji fabularyzowane zabawy ruchowe, które można wykorzystać w profilaktyce oraz korygowaniu płaskostopia przedszkolaków i uczniów kilku pierwszych klas szkół podstawowych. Książka adresowana jest do studentów fizjoterapii, wychowania fizycznego oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, którzy zamierzają w przyszłości prowadzić zajęcia korekcyjne dla kilkulatków. Nauczyciele wykonujący ten zawód znajdą w niej przypomnienie znakomicie znanych sobie kanonów metodyki. Zaproponowane zabawy mogą wykorzystać także rodzice ćwiczący w domu z kilkulatkami.
25% rabatu
19,50
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Superoko Litery i cyfry
Publikacja zawiera 50 propozycji zadań polegających na rozpoznaniu i zaznaczeniu konturów liter oraz cyfr. Książka stanowi kompleksowy materiał pomocny w rehabilitacji widzenia, służący do nauki liter i cyfr, usprawniania percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz orientacji przestrzennej. Publikacja skierowana jest do terapeutów pedagogicznych, tyflopedagogów, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego oraz rodziców. Ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla dzieci od 5. roku życia, jak i osób dorosłych.
15% rabatu
10,71
12,60 zł
Dodaj
do koszyka
Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej
Autorki są orędowniczkami i propagatorkami urzeczywistniania nowoczesnych idei dydaktycznych. Kreatywny dobór proponowanych na łamach książki strategii kształcenia stymulujących kompetencje uczniów, korespondujących z ich potrzebami poznawczymi i zainteresowaniami, jest czytelnym i niezwykle ważnym przesłaniem edukacyjnym skierowanym do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem dziecka. Wyłaniający się z lektury publikacji postulat kieruje uwagę odbiorcy na kreowanie zróżnicowanego środowiska uczenia się, w którym uczniowie zyskują możliwość wielozmysłowego sposobu doświadczania otaczającego świata, jego samodzielnego wartościowania i interpretowania, a tym samym – budowania własnych kompetencji poznawczych. Z recenzji wydawniczej dr hab. Katarzyny Borawskiej-Kalbarczyk
18% rabatu
20,66
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Labiogramy
Labiogramy
Wydawca: EI System
wysyłka: 48h
Labiogramy zestaw kart logopedycznych.
8% rabatu
63,48
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wiersze i inscenizacje dla przedszkolaków na cały rok
"Wiersze i inscenizacje dla przedszkolaków na cały rok" to zbiór utworów na każdą okazję, albo i bez okazji. Krótkie, łatwe do zapamiętania, uczą i bawią. Pokazują, omawiają i komentują świat wokół dziecka, jego najbliższe otoczenie i ważne dla niego sprawy. Do wykorzystania w przedszkolu, ale też do czytania i nauki w domu.
25% rabatu
21,26
28,35 zł
Dodaj
do koszyka
Wiedza osobista dziecka w refleksji i praktyce nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Celami opracowania są: po pierwsze, przedstawienie opinii i przekonań badanych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat wiedzy osobistej dziecka na podstawie analizy ich wypowiedzi udzielonych w trakcie indywidualnych wywiadów otwartych; po drugie, próba oglądu praktyki pedagogicznej tychże nauczycieli pod kątem sposobów aktywizowania i wykorzystywania wiedzy osobistej dziecka na zajęciach w klasach początkowych szkoły podstawowej. Podjęto próbę uzyskania odpowiedzi na pytania: Jaki jest sposób rozumienia wiedzy osobistej dziecka i jakie cechy przypisują jej nauczyciele? Czy i jak nauczyciele w praktyce odwołują się do wiedzy osobistej dziecka i ją wykorzystują? Kolejnym celem badań jest ukazanie świadomości nauczycieli w zakresie podejmowanych działań dotyczących aktywizowania i integrowania wiedzy osobistej i szkolnej dziecka w praktyce poprzez zestawienie opinii wyrażonych w wywiadach otwartych z analizą przebiegu przeprowadzonych przez nich zajęć w klasach początkowych szkoły podstawowej. Praca składa się z części teoretycznej i części badawczej. Część teoretyczna obejmuje pięć rozdziałów. W pierwszym omówiono społeczno-kulturowy i ideologiczny kontekst współczesnej edukacji...
20% rabatu
52,00
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
U progu czytelnictwa Zainteresowania książką i przygotowanie czytelnicze dzieci sześcioletnich w uję
Publikacja U progu czytelnictwa. Zainteresowania książką i przygotowanie czytelnicze dzieci sześcioletnich w ujęciu temporalnym autorstwa Małgorzaty Centner-Guz lokuje się w problematyce funkcjonowania dziecka w złożonych przestrzeniach kultury, spotkaniach z książką i kształtowania zainteresowań czytelniczych. Recenzowana książka jest pozycją niezwykle aktualną zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Ponadto podejmowana w publikacji tematyka  ma duże społeczne znaczenie. Z recenzji dr. hab. Jolanty Andrzejewskiej
21% rabatu
29,86
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Naka czytania i pisania
Nauka? Tylko przez zabawę. Zabawa? Tylko z książką Oficyny MM! „Nauka czytania i pisania przez gry i zabawy aktywizujące" to publikacja, dzięki której dzieci mogą poznawać litery i rozpocząć przygodę z nauką czytania i pisania bez większego trudu, jednocześnie dobrze się przy tym bawiąc. Książka przeznaczona jest dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, składa się z 80 scenariuszy gier i zabaw obejmujących aktywności przygotowujące do nauki czytania i pisania. Scenariusze zawierają opisy aktywnych zabaw z literami, sylabami i wyrazami, działań z jednej strony pobudzających przedszkolaki w każdym wieku do samodzielności, z drugiej rozwijających umiejętność współdziałania w zespole. Niezbędnym uzupełnieniem zajęć są karty pracy z bogatego zestawu na CD, gotowe do wydruku oraz autorskie rymowanki zachęcające dzieci do gimnastyki nie tylko języka, a także pomysły na pomoce dydaktyczne do samodzielnego wykonania przez dzieci. „Nauka czytania i pisania przez gry i zabawy aktywizujące" to nowatorka publikacja, stanowiąca inspirację i zachętę do wypracowania własnych rozwiązań w procesie kształcenia, wychowania i prowadzenia grupy przedszkolnej Publikacja dodatkowo zawiera: 80 SCENARIUSZY aktywnych gier i zabaw z literami, sylabami i wyrazami AUTORSKIE RYMOWANKI zachęcające dzieci do gimnastyki nie tylko języka POMYSŁY NA POMOCE DYDAKTYCZNE do samodzielnego wykonania przez dzieci PONAD 50 KART PRACY na CD KOMENTARZE merytoryczne i inspiracje metodyczne dla nauczycieli Autor: Małgorzata Swędrowska Czynny nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego – 19 lat praktyki, wykładowca na UAM Poznań: przedmiot: Kształtowanie kompetencji językowych dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, trener PSPiA KLANZA – warsztaty dla nauczycieli, twórca koncepcji czytania wrażeniowego, czyli sposobu na inicjowanie spotkań czytelniczych w grupie przedszkolnej i wczesnoszkolnej, łączących przeżycie tekstu literackiego z ruchem, rytmem, rymem i emocjami, animator warsztatów literackich i spotkań z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym, popularyzator literatury dziecięcej na licznych warsztatach dla dorosłych - nauczycieli, bibliotekarzy, rodziców (współpraca z ośrodkami doskonalenia nauczycieli w Polsce), w 2016 r. nominacja Polskiej Sekcji Ibby do nagrody za upowszechnianie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży, autor licznych artykułów w Bliżej przedszkola, Niezbędniku dyrektora przedszkola i żłobka, Moj@klanza, Uczyć lepiej, Inspiracje Nauczanki. Szczegółowe informacje: Autor Małgorzata Swędrowska Liczba stron 180 Liczba scenariuszy 80 Liczba kart pracy 50
28% rabatu
92,88
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja małego dziecka Tom 12
Tom 12 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Czas, w jakim dokonują się zmiany, jest okresem szczególnym, który prowadzi do zmiany myślenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji twórczości. Zmiany w edukacji powinny warunkować rozwój dziecka, tzn. takie „odczytanie” jego możliwości znanych i niepoznanych jeszcze, które znajdują się w strefie jego najbliższego rozwoju, jak je określał Lew S. Wygotski. Tematyka opracowań tomu skupia się wokół strony osobowej dziecka, warunków, przestrzeni jego rozwoju twórczego oraz twórczości w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Omówiono obszary aktywności dziecka w zakresie jego twórczości językowej, artystycznej, technologicznej. Zwrócono uwagę na stymulację jego osobowości poprzez właściwy dobór metod, technik, które wyzwalają jego twórcze podejście do rozwiązywania zadań i problemów pojawiających się w różnych sytuacjach, zarówno edukacyjnych, jak i życiowych. Proces kształtowania u dziecka twórczego podejścia do wszelkiego rodzaju działań pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiejącym się zatrzymać i zadawać pytania, poszukiwać rozwiązań i odpowiedzi, które będą wyłamywały się z powszechnie obowiązujących, krępujących swobodę standardów. Bycie twórczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, ponieważ jest ono cały czas obciążone nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu się przestrzeni, aby samo dostrzegło problem i próbowało go rozwiązać. A przecież może samodzielnie i w sposób oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem dorosłego) rozwiązać określony problem, na poziomie swoich możliwości, swojego rozumienia świata. W edukacji powinniśmy stwarzać warunki do wyzwalania twórczości. To pozwoli dzieciom na kształtowanie mądrego i wolnego w ich wyborach życia w przyszłości. Mam nadzieję, że teksty zawarte w tym tomie zainspirują czytelnika do szukania i tworzenia rozwiązań innowacyjnych w pracy z małym artystą – odkrywcą świata – oraz zmuszą do stawiania pytań, które przyczynią się do nowego spojrzenia na dziecko, jego świat i możliwości. Urszula Szuścik
30% rabatu
28,01
40,01 zł
Dodaj
do koszyka
Akademia pomysłów. Zajęcia wyrównawcze
Akademia pomysłów. Zajęcia wyrównawcze to obszerny zbiór gotowych materiałów do prowadzenia zajęć w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Zawartość pakietu: 1. Segregator. 660 stron z kartami pracy • Edukacja polonistyczna • Edukacja matematyczna • Edukacja przyrodnicza • 40 plansz przyrodniczych 2. Teczka. 22 pomoce dydaktyczne • Gry matematyczne • Gry polonistyczne • Historyjki obrazkowe • Przyrodnicza plansz obrotowa • Mapy myśli • Banknoty i monety • Plansze ścieralne • Pisaki suchościeralne, kości do gry, pionki Najważniejsze cechy: • Nauczyciel sprawnie przygotuje indywidualne materiały dla każdego ucznia • Uczniowie dzięki nauce przez zabawę mają szansę na szybkie opanowanie materiału, który sprawia im problem. • Materiały nadają się do wykorzystania zarówno na zajęciach wyrównawczych, jak i w klasie do utrwalania lub sprawdzania opanowania materiału. • Edukacyjnym potyczkom dzieci towarzyszy rodzina Awatarów - postaci stworzone specjalnie na potrzeby tego pakietu.
13% rabatu
622,95
716,04 zł
Dodaj
do koszyka
Kto słucha, nie błądzi. Zadania doskonalące...
Prezentowana publikacja stanowi zbiór atrakcyjnych i przyjaznych dziecku zadań, których celem jest kształcenie uwagi i pamięci słuchowej. Proponowane ćwiczenia dodatkowo: poprawiają koncentrację, doskonalą orientację przestrzenną, kształcą umiejętności matematyczne (w tym kalkulacje dokonywane w umyśle), angażują i rozwijają umysł w zakresie operowania zróżnicowanym zestawem danych (o dwóch i więcej zmiennych), kształcą słuchową pamięć operacyjną. Zadania mają charakter wielowymiarowego doskonalenia szeroko rozumianej sprawności umysłowej, funkcjonalnej i poznawczej dziecka. Mogą być stosowane i na zajęciach terapii pedagogicznej, i w domu przez rodziców lub opiekunów jako forma atrakcyjnej zabawy edukacyjnej. Materiały dla dzieci w wieku 9–15 lat.
24% rabatu
16,72
22,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bajeczki Babeczki. O aniołku ze złamanym... cz.4
Sprawdzian gotowości szkolnej - to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie - czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?
14% rabatu
17,11
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dlaczego to niemożliwe?
Dlaczego to niemożliwe?
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
„Dlaczego to niemożliwe?” to książka ucząca dostrzegać i wskazywać absurdalność i nierealność różnych sytuacji, przedmiotów, elementów przyrody i wyglądu ludzi. Patrząc na fotografie i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, który element zdjęcia jest nierealny i dlaczego. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
24% rabatu
21,66
28,50 zł
Dodaj
do koszyka
Czy tak się może zdarzyć?
„Czy tak się może zdarzyć?” to książka o osobach, zwierzętach, rzeczach, miejscach i zachowaniach wyjątkowych, niecodziennych, występujących rzadko. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko dostrzega niesamowitość tego, co zostało przedstawione na zdjęciach. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
24% rabatu
21,66
28,50 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka