Okładka książki Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375615869
EAN: 9788375615869
oprawa: Miękka
format: 14.0x22.0cm
język: polski
liczba stron: 160
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
27,66 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66

Opis produktu

SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.

SEO w Polsce nazywane jest często również pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.

Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, która przez zdecydowaną większość internautów nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawców tej metody.

Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.

W książce znajdziesz informację między innymi o tym:

- jak działają wyszukiwarki,

- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,

- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,

- jak dostosować swoją witrynę do standardów wyszukiwarki,

- jak przygotować odpowiednią strategię,

- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,

- jak analizować efekty swoich działań

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj