Okładka książki Pracownik call center EKONOMIK

Pracownik call center EKONOMIK

Wydawca: EKONOMIK
wysyłka: 48h
ISBN: 9788377350065
EAN: 9788377350065
oprawa: oprawa broszurowa
format: B5
język: polski
Seria: ZAWODOWCY
liczba stron: 76
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
10% rabatu
17,09 zł
Cena detaliczna: 
18,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,34

Opis produktu

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj