Dziś w ofercie 139 504 pozycji
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Czyta Marcin Fugiel
29% rabatu
28,33
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nie licz na szczęście!
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania. Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku. Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji. *** Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach „Harvard Business Review”. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej. Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor. Karen Dillon pracowała jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie. David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.
35% rabatu
34,38
52,90 zł
Dodaj
do koszyka
Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko
W książce analizie poddano funkcjonowanie w międzynarodowym obrocie prawnym instrumentów, które nakierowane są na ograniczanie wpływu handlu na środowisko naturalne. Instrumenty takie są możliwe do zidentyfikowania poprzez ich cel, jakim jest ochrona środowiska oraz obszar regulacji, jakim jest handel międzynarodowy. Cel ochrony środowiska umożliwia szczególne traktowanie instrumentów ograniczania wpływu handlu na środowisko i wyróżnienie ich spośród pozostałych instrumentów oddziaływania na handel międzynarodowy. Istotnym wyzwaniem zarówno na poziomie stanowienia prawa krajowego, jak i regionalnego i międzynarodowego, jest koordynacja polityki ochrony środowiska i polityki handlowej. W tym zakresie obserwować można pewne przejawy synergii pomiędzy normami międzynarodowego prawa środowiska wprowadzającymi instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko a normami międzynarodowego prawa gospodarczego publicznego.
13% rabatu
73,95
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zawód handlowiec Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
Mocno stań na obu handlowych nogach! Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety. Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie. Andrzej Niemczyk — menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce”, „Brief”. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl. Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów.
30% rabatu
38,43
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja… Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji ciśnieniomierza, który „za każdym razem pokazuje inne ciśnienie”, czy rozpatrywanie reklamacji przesłanych do mnie pocztą majtek męskich, z załączoną karteczką „używane ale wyprane”. Ocierałem się wręcz o filozofię. Fantazja klientów dyskontów nie zna żadnych granic. A przekroju wieku i charakteru nie da się ująć w żadnym szablonie. Tekst demaskuje ukryte w nas twarze konsumenckich potworów i piętnuje konsumpcyjny styl życia. Jeśli oczekujecie pomocy (…), nie zaczynajcie pisania maila od „żądam”, „pozwę was”, „wy idioci” etc. (…). Gdy jednak zaczniecie maila od hałasu i draki w biały dzień, mimo że to dopiero wasza pierwsza informacja w tej sprawie, a traficie na kogoś, kto chce wam normalnie, życzliwie pomóc, awansujecie w jego myślach na przeciętnie tępego kretyna. A on i tak wam pomoże. Bez wszczynania draki. Więc nie owijając w bawełnę, poczekajcie z pretensjami na rozwój sytuacji, może nie będzie potrzeby pokazywania światu waszego Mr. Hyde. Rafał Świerzy Niektórzy mnie będą za to szukać, wielu znienawidzi. Ale ja musiałem to z siebie wyrzucić i opowiedzieć Wam całą prawdę. Jak przeczytacie, to mnie zrozumiecie. Oni są wśród nas, ale nie da się ich rozpoznać. Ciekawe, czy pamiętają, jak krzyczeli na mnie przez telefon, kiedy musiałem zachowywać pozory dyplomacji. Reprezentowałem przecież dużą, poważną firmę. Taki grzeczny Pan, to mu łatwiej dołożyć. Na szczęście wróciłem. I już nie muszę niczego udawać. Gotowi?
34% rabatu
19,28
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kodeksowe umowy handlowe
W książce omówiono umowy handlowe wyodrębnione normatywnie, mające swoje źródło w przepisach kodeksu cywilnego. Analizie zostały poddane następujące typy umów: - sprzedaży na raty, - rachunku bankowego, - leasingu, - agencji, - komisu, - spedycji, - składu, - ubezpieczenia, - przewozu, - o roboty budowlane, - dostawy, - kontraktacji. Niniejszy tom jest uzupełnieniem publikacji Pozakodeksowe umowy handlowe oraz Umowy w obrocie gospodarczym. Wzory. Komentarze. Orzecznictwo, które wyczerpująco przedstawiają charakterystyki wszystkich najważniejszych umów handlowych wraz ze wskazaniem konkretnych podstaw prawnych. W nowym wydaniu zaktualizowano nie tylko jego treść merytoryczną, lecz także cytowane orzecznictwo. Autorami opracowania są pracownicy naukowi Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
15% rabatu
203,15
239,00 zł
Dodaj
do koszyka
Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law
Ta angielskojęzyczna monografia stanowi krótkie omówienie najważniejszych zagadnień związanych z ochroną praw konsumenta w prawie polskim oraz unijnym. Autorzy opisują oraz komentują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa z dwóch punktów widzenia: prawa polskiego i prawa unijnego (w szczególności implementacji dyrektywy 2001/83/EU). Dodatkowo każdy z artykułów przybliża zagadnienia prawa konsumenckiego charakterystyczne dla wybranych rynków: np. reklamy, usług finansowych, turystycznych, rynku żywieniowego czy też ochrony danych osobowych. Tym samym, książka stanowi kompleksowe i bardzo pomocne opracowanie wybranych, najważniejszych zagadnień z dziedziny polskiego prawa konsumenckiego i jest interesującą pozycją dla wszystkich obcojęzycznych prawników oraz studentów, którzy chcieliby zapoznać się z sytuacją prawną konsumenta na polskim rynku. The monograph focuses on current issues and refers to the latest EU directives and Polish law on consumer protection. The Authors provide legal analyses not only of system-wide issues, but also examine specific legal acts and regulatory approaches currently in force in markets of foremost concern to consumers, i.e. foodstuffs, tourism services, and financial services. As a result, the reader has an opportunity to gain valuable insight into both private law and public law system of consumer protection in Poland as compared to the European Union law.
3% rabatu
144,53
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Keeping the cash flowing
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows. Trade credit is the life-blood of competitive economies. Trade credit involves taking calculated credit risks. In return, selling firms boost sales and profitability. Buying firms get access to credit. But trade credit has to be carefully managed. To generate cash, accounts receivable need to be collected. In the meantime, working capital must be managed so that cash flow is sufficient to pay the firm's bills. The price of error is financial distress and even bankruptcy. The book explores the topic from many angles and is anchored in the hard realities of Poland's marketplace. Particular attention is paid to the dynamics of trade credit in small to medium enterprises, firms which often have special needs. The focus of this book is threefold: • the analysis of the role of TCM from inside and outside of the firm; • a detailed investigation of best practice in TCM collection processes; • the presentation of issues concerning working capital management.
20% rabatu
72,00
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję - i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej. Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku pomogą ci: • pokonać "paraliż w zakresie sprzedaży" - i to na dobre! • poznać i stosować szybkie "zajawki dźwiękowe", które przykuwają uwagę potencjalnych klientów. • zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów. • nawigować wokół przeszkód i "stróżów dostępu", aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu! • poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej - sprzedawanie - i wyeliminować żmudne, nieprzynoszące zysków czynności. • przekształcić frustrację w sukces - i sprzedaż! Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet i podbij świat sprzedaży! Telesprzedawcy wykonują tygodniowo średnio dwieście wychodzących rozmów telefonicznych i e-maili, w każdej chwili ryzykując odrzucenie. Będąc telesprzedawcą w labiryncie boksów, z telefonem jako jedynym towarzyszem, możesz się czuć odizolowany i pozbawiony motywacji. Ta książka będzie twoim prawdziwym przyjacielem i kompanem, towarzysząc ci w twoim boksie i pomagając wprowadzić kilka prostych zmian - takich jak opracowanie nowego zdania otwierającego, przygotowanie oryginalnego szablonu poczty elektronicznej czy ułożenie świeżych pytań które pozwolą powstrzymać odkładanie słuchawek i spotykanie się z odmową oraz przekształcić kontakty w nowych potencjalnych klientów i sfnalizowane sprzedaże. [fragment]
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Prognozowanie sprzedaży
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonałym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, od jakich metod prognozowania rozpocząć oraz jak i kiedy stosować bardziej zaawansowane metody. To także przydatna pozycja dla osób, którym powierzono odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem prognozowania i planowania sprzedaży. Natomiast osoby, które są w firmie kompleksowo odpowiedzialne za wdrożenie i zarządzanie procesem prognozowania sprzedaży oraz powiązanie go z kluczowymi obszarami organizacji, będą w stanie szybko i samodzielnie przygotować, a następnie sprawnie wdrożyć taki proces, optymalnie łącząc go z innymi ważnymi obszarami firmy (tj. sprzedaż, marketing, finanse, operacje, zarządzanie strategiczne), dzięki zawartym w książce praktycznym wskazówkom. Publikacja ta jest zbiorem dobrych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii, wyniesionych z doświadczenia pracy w międzynarodowych organizacjach, które jako pierwsze dostrzegły i doceniły istotność tego procesu. Autor jest doświadczonym menedżerem, który zdobywał wiedzę i praktykę w obszarach prognozowania i planowania operacyjnego w międzynarodowych koncernach (Reemtsma, Imperial Tobacco, NIVEA Polska, Beiersdorf), biorąc udział we wdrożeniach procesów prognozowania sprzedaży i SOP oraz systemów wspierających te procesy. Obecnie jest konsultantem doradzającym lokalnym firmom.
25% rabatu
37,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pozakodeksowe umowy handlowe
Książka stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące umów zawieranych w obrocie gospodarczym, a nieuregulowanych w przepisach kodeksu cywilnego, w tym zarówno pozakodeksowych umów nazwanych, jak i umów nienazwanych. W drugim wydaniu autorzy dokonali niezbędnych korekt związanych ze zmianą stanu prawnego, m.in. omówili szerzej zagadnienie umowy maklerskiej w zakresie instrumentów finansowych, odnosząc się również do instrumentów pochodnych (derywatów). Uwzględniono też najnowsze orzecznictwo i literaturę przedmiotu. Treść pogrupowano tematycznie, wyróżniając umowy dotyczące: - działalności i obrotu przedsiębiorstwem, - pośrednictwa handlowego, - promocji i reklamy, - działalności bankowej i inwestycyjnej, - inwestycji budowlanych, - kompensacji, - własności intelektualnej, - sportu i turystyki, - obrotu konsumenckiego. W obrębie każdego z tych działów przedstawiono wnikliwą charakterystykę poszczególnych umów ze wskazaniem konkretnych podstaw prawnych. Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowych Katedry Prawa Gospodarczego i Handlowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
15% rabatu
203,15
239,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rynek biur podróży w Polsce
Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży. Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania rynku biur podróży. Czytelnik dowie się z niej między innymi o: • sytuacji finansowej biur podróży, • instrumentach ustawowych redukujących ryzyko upadłości biur podróży, • instytucjach kontrolno-wspomagających na rynku biur podróży, • ubezpieczeniach zabezpieczających klientów biur podróży przed problemami finansowymi, • kosztach leczenia za granicą.
25% rabatu
37,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem, lecz cechuje się wysokim stopniem dezintegracji pomiędzy poszczególnymi elementami agrobiznesu. Dlatego zagadnienia związane z analizą pionowej koordynacji transakcji pomiędzy tymi ogniwami, a także pomiędzy poszczególnymi podmiotami, nabierają istotnego znaczenia zarówno na poziomie teoretycznym, jak i empirycznym. Warto podkreślić, że jest to pierwsze na polskim rynku wydawniczym opracowanie wykorzystujące teorię kontraktów do analizy powiązań umownych między podmiotami agrobiznesu.
15% rabatu
51,00
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wysokiej wartości monografii pragnę odwołać się do kilku kwestii. Monografię oceniam wysoko w kontekście jej oryginalności. Autorzy odnoszą się do problemów, które są w zasadzie nierozpoznane na naszym rynku, a jed-nocześnie ich nasilająca się skala powoduje, że stanowią one centralny punkt zainteresowania przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku i to w różnych, jak dowodzą Autorzy, branżach. Autorzy bardzo dobrze osadzają prowadzone rozważania teoretyczne, ale również prezentowane wyniki badań, w teorii konsumpcji, ekonomii, socjologii oraz psychologii. Monografia ma charakter teoriotwórczy. Szczególnie należy docenić wkład Autorów w rozwój nauk ekonomicznych dzięki m.in. opracowaniu typologii konsumentów w świetle postaw wobec zachowań patologicznych na rynku. Na uznanie zasługuje bardzo dobre wykorzystanie literatury przedmiotu, co znalazło przełożenie na niezwykle wysoki poziom merytoryczny prowadzonych rozważań. Wreszcie, na wyróżnienie zasługuje postępowanie badawcze, które zostało wzorcowo przeprowadzone i przed-stawione zarówno w warstwie metodycznej, jak i analitycznej, a wyprowadzone przez Autorów wnioski niewątpliwie można uznać za istotne z punktu widzenia rozwoju nauk ekonomicznych. Z recenzji prof. US dr hab. Edyty Rudawskiej
24% rabatu
39,90
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. - Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności - Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw - Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej - Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta - Typologie klientów i zasady ich obsługi - Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach - Wskazówki dla menedżerów sali - Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny - Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
20% rabatu
41,60
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Handel o wysokiej częstotliwości na rynku walutowym
Monografia stanowi całkowicie nową pozycję bibliograficzną na polskim rynku. Autor omawia nowoczesne cechy rynku walutowego (które rzadko kiedy występują w polskiej literaturze), jak również istotę handlu o wysokiej częstotliwości (HFT) będącej częścią handlu algorytmicznego. Handel HFT polegający na składania zleceń w milisekundach, czy też nanosekundach wymaga całkowicie nowych metod oceny efektywności i ryzyka stosowanych strategii.Dostosowane muszą być również same strategie, ponieważ często są one bardzo agresywne, wymagające dostępu do informacji znacznie wcześniej, niż każdy inny podmiot występujący na rynku. Podobnie są stosowane strategie drapieżne, które mają na celu odkrywać potencjalne zlecenia składane przez innych uczestników rynku. Ostatecznie oznacza to, że podstawy do zawierania transakcji HFT są inne, niż te występujące w tradycyjnym handlu. Z jednej strony, znacznie mniej istotne są na przykład teorie makroekonomiczne, które mogą się sprawdzać w inwestycjach długoterminowych, natomiast nie mają większego zastosowania w transakcjach przeprowadzonych w milisekundach. Z drugiej strony, istotne stają się takie czynniki jak prędkość składania zleceń, odpowiedni dostęp do informacji oraz bardzo istotny wpływ jaki można wywierać na cenę w wyniku przeprowadzonych transakcji, ze względu na ich duże wartości nominalne. W związku z powyższym, monografia omawia również takie zagadnienia jak teoria mikrostruktury rynku, asymetria informacji, metody oceny efektywności rynku, rodzaje strategii podmiotów HFT, optymalizacja składanie zleceń, ocena efektywności strategii HFT, czy też ocena ryzyka tych strategii. W książce są także zaproponowane innowatorskie wskaźniki efektywności transakcyjnej i ryzyka transakcji handlu o wysokiej częstotliwości.
15% rabatu
72,25
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawo transportowe morze ląd powietrze
Monografia pokonferencyjna pt. Prawo transportowe: Morze, Ląd, Powietrze stanowi zbiór referatów z zakresu transportu morskiego, transportu lądowego, w tym drogowego i kolejowego oraz transportu lotniczego wygłoszonych podczas II Konferencji Naukowej Pomorskiej Izby Adwokackiej w Gdańsku. Coroczna organizacja konferencji naukowych o różnej tematyce prawnej związana jest z potrzebą tworzenia wysoko wykwalifikowanych kadr prawników służących fachową wiedzą w wielu dziedzinach prawa. Celem organizatorów jest zapewnienie członkom palestry możliwości doskonalenia zawodowego z różnych dyscyplin prawnych. Jest on realizowany również poprzez publikowanie wygłoszonych referatów zebranych w ramach jednej publikacji. Mając na uwadze zakres tematyczny II Konferencji Naukowej, zawarte w niniejszej publikacji rozważania mają charakter interdyscyplinarny w ramach szeroko pojętego prawa transportowego. Niniejsza monografia stanowi kolejną już publikację treści pokonferencyjnych prezentowanych w ramach konferencji naukowych organizowanych przez Pomorską Izbę Adwokacką w Gdańsku.
3% rabatu
105,73
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mistrz sprzedaży /Giełda. Podstawy inwestowania
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami. Arkadiusz Bednarski - jeden z czołowych polskich autorytetów w zakresie sprzedaży, a także trener rozwoju osobistego. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia w kraju i za granicą. Ze sprzedażą związany od 20 lat. Twórca Wzorca Pytań Prowadzących, jednej z najbardziej skutecznych metod sprzedaży. Założyciel i pierwszy właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Top Training. Autor jedenastu książek, w tym bestsellerów: Mistrz sprzedaży i Arcymistrz sprzedaży.
34% rabatu
32,58
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Czego dowiesz się z książki: W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny? Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece? Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy? Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją? Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom? Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe? Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele? Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje? Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek? Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać? Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą. Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym? Dla kogo jest ta książka: Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych Pracowników hurtowni farmaceutycznych Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek. Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości. Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość. Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.
3% rabatu
69,84
72,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
OPOWIEŚĆ O NIEZWYKŁYM SUKCESIE McDONALD’S PIÓRA JEGO ZAŁOŻYCIELA RAYA KROCA! Niewielu przedsiębiorców może poszczycić się tym, że radykalnie zmieniło styl życia ludzi, a Ray Kroc właśnie do nich należy. Jego rewolucja w funkcjonowaniu restauracji szybkiej obsługi, systemie franczyz, pomysły na ujednolicone szkolenia dla personelu i reklamę stawiają go w czołówce nawet wśród twórców biznesowych imperiów. Kroc nie był jednak typowym rekinem biznesu, swoją pierwszą franczyzę McDonald’s otworzył dopiero w wieku 52 lat. W Prawdziwej historii zaś spotykamy nie tylko Raya Kroca sprawnego biznesmena, lecz przede wszystkim Kroca człowieka kryjącego się za światowym gigantem w branży fast foodów. Nieodparcie entuzjastyczny, wizjonerski, urodzony gawędziarz – Kroc fascynuje i inspiruje na każdej stronie swej Prawdziwej historii. Na podstawie tej jego autobiograficznej opowieści powstał film McImperium w reżyserii Johna Lee Hancocka z Michaelem Keatonem w głównej roli. Myszkuje w śmietnikach konkurencji, zachwyca lub zniechęca do siebie każdą nowo napotkaną osobę. Lecz nawet jego wrogowie zgadzają się, że w trzech kwestiach Ray Kroc nie ma sobie równych: w sprzedawaniu hamburgerów, zarabianiu pieniędzy i opowiadaniu historii. z Prawdziwej historii McDonald’s. Każda strona tej szczerej, zabawnej opowieści od zera do milionera jest pełna niespodzianek. The Boston Globe
33% rabatu
23,38
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka