Dziś w ofercie 136 900 pozycji
Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wysokiej wartości monografii pragnę odwołać się do kilku kwestii. Monografię oceniam wysoko w kontekście jej oryginalności. Autorzy odnoszą się do problemów, które są w zasadzie nierozpoznane na naszym rynku, a jed-nocześnie ich nasilająca się skala powoduje, że stanowią one centralny punkt zainteresowania przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku i to w różnych, jak dowodzą Autorzy, branżach. Autorzy bardzo dobrze osadzają prowadzone rozważania teoretyczne, ale również prezentowane wyniki badań, w teorii konsumpcji, ekonomii, socjologii oraz psychologii. Monografia ma charakter teoriotwórczy. Szczególnie należy docenić wkład Autorów w rozwój nauk ekonomicznych dzięki m.in. opracowaniu typologii konsumentów w świetle postaw wobec zachowań patologicznych na rynku. Na uznanie zasługuje bardzo dobre wykorzystanie literatury przedmiotu, co znalazło przełożenie na niezwykle wysoki poziom merytoryczny prowadzonych rozważań. Wreszcie, na wyróżnienie zasługuje postępowanie badawcze, które zostało wzorcowo przeprowadzone i przed-stawione zarówno w warstwie metodycznej, jak i analitycznej, a wyprowadzone przez Autorów wnioski niewątpliwie można uznać za istotne z punktu widzenia rozwoju nauk ekonomicznych. Z recenzji prof. US dr hab. Edyty Rudawskiej
24% rabatu
39,90
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Handel o wysokiej częstotliwości na rynku walutowym
Monografia stanowi całkowicie nową pozycję bibliograficzną na polskim rynku. Autor omawia nowoczesne cechy rynku walutowego (które rzadko kiedy występują w polskiej literaturze), jak również istotę handlu o wysokiej częstotliwości (HFT) będącej częścią handlu algorytmicznego. Handel HFT polegający na składania zleceń w milisekundach, czy też nanosekundach wymaga całkowicie nowych metod oceny efektywności i ryzyka stosowanych strategii.Dostosowane muszą być również same strategie, ponieważ często są one bardzo agresywne, wymagające dostępu do informacji znacznie wcześniej, niż każdy inny podmiot występujący na rynku. Podobnie są stosowane strategie drapieżne, które mają na celu odkrywać potencjalne zlecenia składane przez innych uczestników rynku. Ostatecznie oznacza to, że podstawy do zawierania transakcji HFT są inne, niż te występujące w tradycyjnym handlu. Z jednej strony, znacznie mniej istotne są na przykład teorie makroekonomiczne, które mogą się sprawdzać w inwestycjach długoterminowych, natomiast nie mają większego zastosowania w transakcjach przeprowadzonych w milisekundach. Z drugiej strony, istotne stają się takie czynniki jak prędkość składania zleceń, odpowiedni dostęp do informacji oraz bardzo istotny wpływ jaki można wywierać na cenę w wyniku przeprowadzonych transakcji, ze względu na ich duże wartości nominalne. W związku z powyższym, monografia omawia również takie zagadnienia jak teoria mikrostruktury rynku, asymetria informacji, metody oceny efektywności rynku, rodzaje strategii podmiotów HFT, optymalizacja składanie zleceń, ocena efektywności strategii HFT, czy też ocena ryzyka tych strategii. W książce są także zaproponowane innowatorskie wskaźniki efektywności transakcyjnej i ryzyka transakcji handlu o wysokiej częstotliwości.
13% rabatu
73,95
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawo transportowe morze ląd powietrze
Monografia pokonferencyjna pt. Prawo transportowe: Morze, Ląd, Powietrze stanowi zbiór referatów z zakresu transportu morskiego, transportu lądowego, w tym drogowego i kolejowego oraz transportu lotniczego wygłoszonych podczas II Konferencji Naukowej Pomorskiej Izby Adwokackiej w Gdańsku. Coroczna organizacja konferencji naukowych o różnej tematyce prawnej związana jest z potrzebą tworzenia wysoko wykwalifikowanych kadr prawników służących fachową wiedzą w wielu dziedzinach prawa. Celem organizatorów jest zapewnienie członkom palestry możliwości doskonalenia zawodowego z różnych dyscyplin prawnych. Jest on realizowany również poprzez publikowanie wygłoszonych referatów zebranych w ramach jednej publikacji. Mając na uwadze zakres tematyczny II Konferencji Naukowej, zawarte w niniejszej publikacji rozważania mają charakter interdyscyplinarny w ramach szeroko pojętego prawa transportowego. Niniejsza monografia stanowi kolejną już publikację treści pokonferencyjnych prezentowanych w ramach konferencji naukowych organizowanych przez Pomorską Izbę Adwokacką w Gdańsku.
3% rabatu
105,73
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mistrz sprzedaży /Giełda. Podstawy inwestowania
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami. Arkadiusz Bednarski - jeden z czołowych polskich autorytetów w zakresie sprzedaży, a także trener rozwoju osobistego. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia w kraju i za granicą. Ze sprzedażą związany od 20 lat. Twórca Wzorca Pytań Prowadzących, jednej z najbardziej skutecznych metod sprzedaży. Założyciel i pierwszy właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Top Training. Autor jedenastu książek, w tym bestsellerów: Mistrz sprzedaży i Arcymistrz sprzedaży.
35% rabatu
31,85
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
NLP dla bystrzaków / Perswazja nie do odrzucenia
NLP dla bystrzaków. Wydanie II+Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć TAK Mały podręcznik zmieniania życia NLP to genialna, naukowa forma olśnienia. Dzięki niemu nauczysz się rozpoznawać wzory zachowań, modele myślenia oraz ukryte przyczyny własnych decyzji. Nawet jeśli do tej pory wydawało Ci się, że doskonale znasz siebie, nagle zdobędziesz wiedzę, która nada Twojemu życiu, Twojej pracy i zabawie całkiem nowy, głębszy i bardziej ekscytujący wymiar. Z tą książką NLP staje się przyjazne, przystępne i użyteczne. Gdy tylko zagłębisz się w lekturę, znajdziesz praktyczne sposoby wykorzystywania NLP do rozwiązywania własnych problemów lub wprowadzania różnych zmian w swoim życiu. Co więcej, druga edycja została rozszerzona o dwa rozdziały. Jeden z nich jest poświęcony modelowaniu, czyli technice pozwalającej rozwijać nowe umiejętności, drugi skupia się na metodach zarządzania zmianami zachodzącymi w naszym życiu. Odkryj siebie od nowa! Poznaj podstawy - odkryj możliwości oferowane przez techniki NLP i sprawdź, które z nich najbardziej Ci odpowiadają. Zdobywaj przyjaciół i wpływaj na ludzi - dowiedz się, jak kierować zachowaniem innych oraz budować relacje. Otwórz skrzynkę z narzędziami NLP - poznaj swoją podświadomość i przeprogramuj szkodliwe nawyki. Hipnotyzuj słowem - użyj potęgi języka, aby zdobyć uwagę i serca swoich słuchaczy. Przekuj wiedzę w życie - poznaj metody wprowadzania istotnych zmian w swoim otoczeniu. W książce znajdziesz: dwanaście założeń NLP i informacje, jak możesz ich użyć; metody tworzenia formuły sukcesu; wskazówki pomagające przy występach publicznych i prezentacjach; techniki nawiązywania i zrywania relacji z innymi ludźmi; wskazówki na temat efektywnego uczenia się na własnych doświadczeniach; opis działań pozwalających obrócić osobiste nawyki na Twoją korzyść; metody zadawania właściwych pytań we właściwych momentach; źródła zapewniające dodatkowe informacje na temat NLP. Romilla Ready jest Mistrzem Praktykiem NLP oraz twórczynią programu szkoleniowego Relationship Wizardry® in Business, przeznaczonego dla dyrektorów dużych firm. Kate Burton jest znaną na całym świecie trenerką biznesową, z bogatym doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej, zwłaszcza w branży IT. Pracuje z takimi klientami, jak HP, KPMG i Microsoft. Romilla i Kate są również autorkami bestsellerowego podręcznika NLP dla bystrzaków. Ćwiczenia.
35% rabatu
25,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Czego dowiesz się z książki: W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny? Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece? Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy? Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją? Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom? Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe? Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele? Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje? Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek? Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać? Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą. Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym? Dla kogo jest ta książka: Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych Pracowników hurtowni farmaceutycznych Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek. Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości. Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość. Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.
3% rabatu
69,84
72,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
OPOWIEŚĆ O NIEZWYKŁYM SUKCESIE McDONALD’S PIÓRA JEGO ZAŁOŻYCIELA RAYA KROCA! Niewielu przedsiębiorców może poszczycić się tym, że radykalnie zmieniło styl życia ludzi, a Ray Kroc właśnie do nich należy. Jego rewolucja w funkcjonowaniu restauracji szybkiej obsługi, systemie franczyz, pomysły na ujednolicone szkolenia dla personelu i reklamę stawiają go w czołówce nawet wśród twórców biznesowych imperiów. Kroc nie był jednak typowym rekinem biznesu, swoją pierwszą franczyzę McDonald’s otworzył dopiero w wieku 52 lat. W Prawdziwej historii zaś spotykamy nie tylko Raya Kroca sprawnego biznesmena, lecz przede wszystkim Kroca człowieka kryjącego się za światowym gigantem w branży fast foodów. Nieodparcie entuzjastyczny, wizjonerski, urodzony gawędziarz – Kroc fascynuje i inspiruje na każdej stronie swej Prawdziwej historii. Na podstawie tej jego autobiograficznej opowieści powstał film McImperium w reżyserii Johna Lee Hancocka z Michaelem Keatonem w głównej roli. Myszkuje w śmietnikach konkurencji, zachwyca lub zniechęca do siebie każdą nowo napotkaną osobę. Lecz nawet jego wrogowie zgadzają się, że w trzech kwestiach Ray Kroc nie ma sobie równych: w sprzedawaniu hamburgerów, zarabianiu pieniędzy i opowiadaniu historii. z Prawdziwej historii McDonald’s. Każda strona tej szczerej, zabawnej opowieści od zera do milionera jest pełna niespodzianek. The Boston Globe
33% rabatu
23,38
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mała księga zamykania sprzedaży
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży. Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży! Dzięki tej książce: poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży nauczysz się budowania relacji z klientem poznasz pytania naprowadzające i finalizujące nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
30% rabatu
20,93
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczny trening sprzedaży
BIZNES / SPRZEDAŻ Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży dla ludzi sprzedaży i nie tylko. Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży. Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii przez menedżera zespołowi ekspertów. Dlatego też autor przedstawia pogłębiony opis wieloletnich doświadczeń własnych wraz z przeglądem literatury przedmiotu, efektami własnych badań oraz innych badań z rynku. W książce możemy znaleźć perspektywę autora – doktora nauk ekonomicznych, a jednocześnie wieloletniego praktyka - właściciela Instytutu zajmującego się doradztwem w obszarze wydajności działów sprzedaży i działów operacyjnych, menedżera odpowiedzialnego w kilku korporacjach za dział szkoleń i rozwoju sprzedaży, trenera biznesu, coach'a i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania zespołami sprzedaży. Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży. Tym, którzy nie pracują w sprzedaży, pozwala poznać ten świat, który każdego dnia napędza gospodarkę. Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom – o tym właśnie jest ta książka. dr Grzegorz Radłowski - Po pierwsze człowiek... Przez 17 lat kariery zawodowej pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich, brytyjskich na stanowiskach menedżerskich odpowiadając za standardy w zakresie zarządzania. Pracował również jako Ekspert i Trener dla pierwszej trójki czołowych firm doradczych i szkoleniowych w Polsce. W swojej karierze zrealizował ponad 1300 dni szkoleniowych i doradczych, gdzie w obszarze operacji, jak również sprzedaży pośrednio i bezpośrednio podniósł wyniki od 5 do 22% w skali Regionu, jak również rynku dla którego pracował. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uczy w Center of Excellence. Pasjonat i praktyk sprzedaży oraz zarządzania. Przebył ścieżkę zawodową od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Konsultanta, Trenera przez Learning & Development Managera na teren Polski do właściciela marki Radwells Institute. Obecnie Training & Development Manager w Avivie –czołowej firmie ubezpieczeniowej w Polsce, gdzie odpowiada za Sekcję Szkoleń i E-learningu. Kieruje zespołem pracowników, trenerów i konsultantów, kształcących agentów ubezpieczeniowych, kierowników grup i dyrektorów oddziałów Avivy w całej Polsce. Pracuje również w języku angielskim. Autor książki "Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży" wydanej przez CeDeWu (2015) nominowanej do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w kategorii "książka dla Trenera". Prywatnie szczęśliwy mąż Agnieszki i ojciec Mai Krystyny.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jedna kampania do wolności Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? A może chcesz wykorzystać wolny czas i stworzyć produkt, który zapewni Ci pasywny dochód? Według prognoz rynkowych platformy VoD (wideo na żądanie, z ang. video on demand) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie będą rozwijać się w zawrotnym tempie – liczba ich użytkowników wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już teraz ponad 34% mieszkańców średnich miast wykupuje takie usługi. Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz do sprzedania kurs internetowy? Wiesz, jak ułożyć dla siebie kampanię marketingową, aby go sprzedać? Wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej Rodzinie. W dodatku na Twoich własnych warunkach! Na wewnętrznej okładce sprawdź przygotowany dla Ciebie BONUS – podręcznik z ćwiczeniami do pobrania z sieci! Dzięki niemu niniejszy poradnik będzie jeszcze bardziej praktyczny, co ułatwi Ci realizację tej jednej kampanii, która dzieli Cię od wolności!
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bazary
Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów, strategie manipulowania klientami, liczne taktyki i racjonalizacje kupców wobec siebie, a także kategoryzacje towarów i klientów. Dzięki temu czytelnik uzyskuje obraz społeczności kupieckiej z jej skomplikowanymi podziałami wewnętrznymi i wielowymiarowymi nierównościami. Publikacja jest kierowana zarówno do socjologów, antropologów, ekonomistów zorientowanych społecznie, jak również działaczy i urzędników samorządowych zajmujących się sprawami targowisk. Jej lektura może być pomocna w zarządzaniu targowiskami i przeciwdziałaniu konfliktom ze środowiskami kupców.
18% rabatu
32,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski
12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach. Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools? Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność. Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży. Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe. Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem. Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji. Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta. Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie. Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu. Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system. Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku. Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych. Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 3
Wirtualne targowisko Tom 3
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
13% rabatu
25,58
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 2
Wirtualne targowisko Tom 2
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
13% rabatu
21,92
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
13% rabatu
27,40
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Nieograniczony sukces w sprzedaży
20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa. Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi: - siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta, - ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania, - jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną, - jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi, - praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż, - skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów, - co mówić, gdy klient narzeka na cenę, - dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów, - 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji, - jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji”, - prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu, - strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności, - jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści, - i dużo, dużo więcej! Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt. *** Książka Nieograniczony sukces w sprzedaży zawiera wszelkie wskazówki, narzędzia i techniki niezbędne do tego, aby przenieść swoje wyniki sprzedaży na wyższy poziom. Jeśli tylko z nich skorzystasz, gwarantuję, że odniesiesz sukces. – Todd Duncan, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, autor książki Pułapki czasu. Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców *** BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
32% rabatu
29,85
43,90 zł
Dodaj
do koszyka
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sokół pustyni - Audiobook
Bezdroża Sahary przemierza tajemniczy jeździec. Pustynne wichry szarpią jego czarny burnus, a śmigły rumak – biały jak śnieg – pewnie stąpa po niewidocznych szlakach. Nie jest on jednak ani Tuaregiem, ani Berberem. Kimże więc jest? Skąd pochodzi? Nomadzi zwą go Sokołem Pustyni i imię to wypowiadają z wielkim szacunkiem. Znany jest m.in. jako obrońca kobiet porywanych dla okupu lub sprzedawanych do haremów. Pewnego dnia spotka na swej drodze wyjątkową dziewczynę, Polkę, nieświadomą tego, jak wielkie czyha na nią niebezpieczeństwo wśród starożytnych ruin…
25% rabatu
17,24
23,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szkarłatny kwiat kamelii - Audiobook
Zbiór opowiadań Ferdynanda Ossendowskiego będący – obok prozy Sieroszewskiego – jednym z najwcześniejszych świadectw fascynacji Krajem Kwitnącej Wiśni. Wesołe i smutne, pisane czasami serio, a czasami z przymrużeniem oka historie przedstawiają japońskie obyczaje, historię i mentalność. Można w nich odnaleźć to, co i dziś fascynuje i wpływa na niezwykłe zainteresowanie tą odległą krainą – honorowych samurajów, tajemnicze gejsze, cesarzy-bogów i znamienitych szogunów – wszystko zaś ukazane jest z perspektywy o niemal sto lat wcześniejszej, przez pryzmat sposobu myślenia i poznawania obcej kultury ludzi początków XX wieku, dzięki czemu Szkarłatny kwiat kamelii jest oknem na dwa egzotyczne dla nas światy.
25% rabatu
17,24
23,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bitwa o handel
Bitwa o handel
Wydawca: Edipresse Polska
wysyłka: 48h
W tomach naszej kolekcji chcielibyśmy niektórym przypomnieć, a niektórym pokazać po raz pierwszy różnorodność epoki błędów i wypaczeń we wszystkich jej aspektach. Dla większości czytelników będzie to zapewne sentymentalna podróż do okresu dzieciństwa lub młodości, jesteśmy jednak pewni, że zyskamy też czytelników młodszych, którzy z tej serii poznają wszystkie plusy i minusy PRL, przy czym – cytując Ryszarda Ochódzkiego z niezapomnianego „Misia” Stanisława Barei – „rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie przesłoniły Wam minusów”. Cała seria jest bogato ilustrowana fotografiami z największych polskich agencji fotograficznych (PAP/CAF, East News), Narodowego Archiwum Cyfrowego. W każdej części będziemy prezentować również najlepsze polskie plakaty ze zbiorów Muzeum Plakatu w Wilanowie. Autorką większości tomów kolekcji jest znana popularyzatorka wiedzy historycznej – Iwona Kienzler.
25% rabatu
18,73
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka