Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań.. Egzamin
Książka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy stanowi cenną pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z kwalifikacji HAN.02. Jest przeznaczona dla: uczniów techników (zawód: technik handlowiec); słuchacz
39% rabatu
24,51
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań... Odp.
Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy. Odpowiedzi - Karolina Tomaszewska
39% rabatu
10,33
16,80 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze
39% rabatu
23,93
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
42% rabatu
34,01
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dekada polskiego e-commerce
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżow
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
38% rabatu
42,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w k
40% rabatu
35,55
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! * Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem * Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach * Niech żyj
42% rabatu
51,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej w4
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
34% rabatu
40,71
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
42% rabatu
28,25
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
34% rabatu
36,11
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż przez internet
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
28% rabatu
49,99
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ryzyko kredytowe i walutowe eksportera
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa. • Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
34% rabatu
55,80
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
28% rabatu
50,18
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bankowość w gospodarce cyfrowej
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
22% rabatu
50,91
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Asymetryczna współzależność
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
21% rabatu
45,89
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią...
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
12% rabatu
22,80
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalnoś
37% rabatu
22,13
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
22% rabatu
47,00
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj