Okładka książki Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
32% rabatu
60,92
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczne zarządzanie zespołem
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
43% rabatu
45,39
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich
25% rabatu
37,19
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zarządzać ludźmi. Proste i efektywne strategie menedżerskie
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania,
45% rabatu
19,20
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Neuromarketing w Internecie
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
26% rabatu
44,18
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
24% rabatu
41,98
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,51
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
43% rabatu
33,90
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nostalgia w zarządzaniu marką
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do pro
20% rabatu
79,45
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Employer branding po polsku
Employer branding po polsku
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
43% rabatu
28,15
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,21
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,73
42,90 zł
niedostępny
Okładka książki Populismo y propaganda: entre el presente y el pasado
Los conceptos de populismo y de propaganda han estado presentes en el espacio público durante siglos. Como es bien conocido los partidos populistas suelen utilizar no solo métodos antiguos y probados de propaganda masiva, copiando algunos m
20% rabatu
40,15
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki The Campaign Manager
The Campaign Manager
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-
16% rabatu
125,92
150,00 zł
niedostępny
Okładka książki Crisis Communications
Crisis Communications
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
Crisis Communications: A Casebook Approach presents case studies of organizational, corporate, and individual crises, and analyzes the communication responses to these situations. Demonstrating how professionals prepare for and respond to c
36% rabatu
186,41
289,23 zł
niedostępny
Okładka książki Strategic Planning for Public Relations
Strategic Planning for Public Relations is in its fifth edition of offering an innovative and clear approach for students looking to learn how to develop public relations campaigns. It is a text intended for those serious about entering the
36% rabatu
189,62
294,21 zł
niedostępny
Okładka książki Strategic Writing
In its fourth edition, Strategic Writing emphasizes the goal-oriented mission of high-quality public relations and media writing with clear, concise instructions for more than 40 types of documents. This multidisciplinary text covers writin
20% rabatu
147,67
183,56 zł
niedostępny
Okładka książki Międzynarodowe public relations
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego
20% rabatu
34,67
43,08 zł
niedostępny
Okładka książki Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
45% rabatu
52,64
95,71 zł
niedostępny
Okładka książki Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
35% rabatu
22,25
34,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj