![]() Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
36% rabatu
35,00 zł
54,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł
![]() Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Autor:
Michał Rogatko
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
23% rabatu
49,75 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04 zł
![]() Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Autor:
Woźniakowski Mariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich
25% rabatu
37,29 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,29 zł
![]() Jak zarządzać ludźmi. Proste i efektywne strategie menedżerskie
Autor:
Michael Armstrong
Wydawca:
Lingea
wysyłka: niedostępny
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania,
45% rabatu
19,20 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł
![]() Neuromarketing w Internecie
Autor:
Pispers Ralf
Fischer Benjamin
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
26% rabatu
44,30 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,30 zł
![]() Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,02 zł
![]() Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
wysyłka: niedostępny
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,59 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,59 zł
![]() Tworzenie doświadczeń klientów
Autor:
Urbański Artur
Lucyna Dziewa
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
36% rabatu
37,55 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,55 zł
![]() Nostalgia w zarządzaniu marką
Autor:
Grębosz-Krawczyk Magdalena
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.
Ludzie chętnie wracają do pro
20% rabatu
79,65 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,65 zł
![]()
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
36% rabatu
31,19 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,19 zł
![]() Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł
![]() Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,81 zł
![]() Populismo y propaganda: entre el presente y el pasado
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Los conceptos de populismo y de propaganda han estado presentes en el espacio público durante siglos. Como es bien conocido los partidos populistas suelen utilizar no solo métodos antiguos y probados de propaganda masiva, copiando algunos m
19% rabatu
40,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,25 zł
![]()
Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-
16% rabatu
126,22 zł
150,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,22 zł
![]()
Crisis Communications: A Casebook Approach presents case studies of organizational, corporate, and individual crises, and analyzes the communication responses to these situations. Demonstrating how professionals prepare for and respond to c
35% rabatu
186,99 zł
289,23 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 186,99 zł
![]() Strategic Planning for Public Relations
Autor:
Smith Ronald D.
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
Strategic Planning for Public Relations is in its fifth edition of offering an innovative and clear approach for students looking to learn how to develop public relations campaigns. It is a text intended for those serious about entering the
35% rabatu
190,21 zł
294,21 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 190,21 zł
![]()
In its fourth edition, Strategic Writing emphasizes the goal-oriented mission of high-quality public relations and media writing with clear, concise instructions for more than 40 types of documents. This multidisciplinary text covers writin
19% rabatu
148,04 zł
183,56 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,04 zł
![]()
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego
19% rabatu
34,75 zł
43,08 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,75 zł
![]() KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
Autor:
GRZEGORZ KLEIN
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
39% rabatu
45,48 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,48 zł
![]() Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Autor:
Stareva Iliyana
Wydawca:
Wiley
wysyłka: niedostępny
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
45% rabatu
52,64 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,64 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|