Skuteczne zarządzanie zespołem
Autor:
Stefano Mastrogiacomo
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
38% rabatu
48,62 zł
79,00 zł
niedostępny
Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
35% rabatu
35,59 zł
54,99 zł
niedostępny
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Autor:
Woźniakowski Mariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich
25% rabatu
37,29 zł
49,90 zł
niedostępny
Jak zarządzać ludźmi. Proste i efektywne strategie menedżerskie
Autor:
Michael Armstrong
Wydawca:
Lingea
wysyłka: niedostępny
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania,
45% rabatu
19,20 zł
34,90 zł
niedostępny
Neuromarketing w Internecie
Autor:
Pispers Ralf
Fischer Benjamin
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
26% rabatu
44,30 zł
59,90 zł
niedostępny
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Autor:
Jacek Barlik
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
23% rabatu
42,09 zł
54,90 zł
niedostępny
Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
wysyłka: niedostępny
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,59 zł
40,00 zł
niedostępny
Tworzenie doświadczeń klientów
Autor:
Urbański Artur
Lucyna Dziewa
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
33% rabatu
39,32 zł
59,00 zł
niedostępny
Nostalgia w zarządzaniu marką
Autor:
Grębosz-Krawczyk Magdalena
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.
Ludzie chętnie wracają do pro
20% rabatu
79,65 zł
99,00 zł
niedostępny
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
39% rabatu
29,72 zł
49,00 zł
niedostępny
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81 zł
42,90 zł
niedostępny
Populismo y propaganda: entre el presente y el pasado
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Los conceptos de populismo y de propaganda han estado presentes en el espacio público durante siglos. Como es bien conocido los partidos populistas suelen utilizar no solo métodos antiguos y probados de propaganda masiva, copiando algunos m
19% rabatu
40,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-
16% rabatu
126,22 zł
150,00 zł
niedostępny
Crisis Communications: A Casebook Approach presents case studies of organizational, corporate, and individual crises, and analyzes the communication responses to these situations. Demonstrating how professionals prepare for and respond to c
35% rabatu
186,99 zł
289,23 zł
niedostępny
Strategic Planning for Public Relations
Autor:
Smith Ronald D.
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
Strategic Planning for Public Relations is in its fifth edition of offering an innovative and clear approach for students looking to learn how to develop public relations campaigns. It is a text intended for those serious about entering the
35% rabatu
190,21 zł
294,21 zł
niedostępny
In its fourth edition, Strategic Writing emphasizes the goal-oriented mission of high-quality public relations and media writing with clear, concise instructions for more than 40 types of documents. This multidisciplinary text covers writin
19% rabatu
148,04 zł
183,56 zł
niedostępny
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego
19% rabatu
34,75 zł
43,08 zł
niedostępny
Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Autor:
Stareva Iliyana
Wydawca:
Wiley
wysyłka: niedostępny
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
45% rabatu
52,64 zł
95,71 zł
niedostępny
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
38% rabatu
21,48 zł
34,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|