Okładka książki Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Autor: praca zbiorowa
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381020022
EAN: 9788381020022
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Przywództwo, marketing, budżet
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 158
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
27,83 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,83

Opis produktu

Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim. W publikacji szczegółowej analizie poddano: • determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw, • rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników, • specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, • prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, • kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj