Dziś w ofercie 139 504 pozycji
Czym jest coaching. Prawdy i mity
„Coaching” – słowo intrygujące, modne, nieco tajemnicze, ale także nadużywane i często błędnie rozumiane. Czym zatem jest coaching? Autorki porównują go z innymi formami wsparcia, z którymi często jest mylony, takimi jak: konsulting, doradztwo, nauczanie czy terapia. Podpowiadają: • w jakich sytuacjach jest to odpowiednia metoda wspierania rozwoju, a w jakich inne metody sprawdzą się lepiej; • jak ocenić kompetencje coacha i na co zwrócić uwagę przy jego wyborze; • jakie są standardy prowadzenia sesji coachingowej; • jak przygotować się do sesji, aby coaching przyniósł jak najlepsze efekty. Odwołując się do wielu przykładów z własnej praktyki, autorki pokazują, dlaczego coaching jest wyjątkową metodą wspierania rozwoju – niezwykle inspirującą i budującą tego, kto się jej poddaje. Przekazują rzetelną wiedzę w sposób klarowny, lekki i z ogromnym poczuciem humoru.
35% rabatu
16,18
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
RODO - Przewodnik po kluczowych zmianach
Dzięki praktycznym poradom zawartym w publikacji "RODO – Przewodnik po kluczowych zmianach" dowiesz się m.in., w jaki sposób rejestrować czynności przetwarzania danych osobowych, jak przygotować zgodną z RODO umowę powierzenia, a także jak dokumentować naruszenia ochrony danych osobowych. Zastosuj wskazówki przygotowane przez naszych ekspertów i bądź pewny, że wiesz wszystko o RODO. W publikacji znajduje się też aktualny tekst rozporządzenia.
35% rabatu
57,85
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Czyta Marcin Fugiel
29% rabatu
28,33
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ludzie z poczuciem celu
Ludzie z poczuciem celu jest o kluczowej sprawie dla współczesnego lidera. O jego powołaniu i budowie morale zespołów w trudnych, coraz bardziej niepewnych a jednoczenie niosących coraz to nowe możliwości czasach. PURPOSE to angielski termin, który nie ma polskiego odpowiednika. Bo to więcej niż cel, zadanie, target. Tu chodzi o wizje i cel, które nadają znaczenie i sens temu, co robimy. Cele i zadania musimy ustawicznie weryfikować i zmieniać, podtrzymując zarazem obrany kierunek i wartości. Zmieniać motywacje w determinacje. To dziś zadanie nie tylko dla top managerów, lecz i kierowników średniego szczebla, dla ich coachow i doradców. Autor, odwołując się do badan jak i praktyki, podstaw dobrej szefowskiej rozmowy, storyteling i neuronauki - oferuje czytelnikowi prosty instruktaż, jak prowadzić samemu i pobudzać wśród ludzi "purpose driven life" - życie i prace z poczuciem misji. Bardzo wartościowa książka. Niech Wam służy.Jacek Santorski
29% rabatu
41,89
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Chmura obliczeniowa
Publikacja przedstawia kompleksową analizę podstaw prawnych podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej ze wskazaniem postulatów de lege ferenda. Autor omawia: - zjawisko chmury obliczeniowej, - źródła prawa, które mają zastosowanie do chmury obliczeniowej, - przedmiot działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej, - strony stosunków prawnych w chmurze obliczeniowej, - wymogi związane z zawieraniem umów w chmurze obliczeniowej, wskazując ich istotne postanowienia, - nadzór nad działalnością w chmurze obliczeniowej. Analiza prowadzona jest przy uwzględnieniu specyfiki usług świadczonych w chmurze obliczeniowej, roli podmiotów uczestniczących w świadczeniu tych usług oraz barier prawnych, technicznych, organizacyjnych i edukacyjnych. Autor, omawiając prezentowane zagadniania w odniesieniu do aktualnego stanu prawnego, uwzględnił rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, które wejdzie w życie 25.5.2018 r. Powołuje bogatą literaturę zagraniczną, gdyż brak odpowiednich regulacji w polskim dyskursie prawniczym.
15% rabatu
143,65
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Życiologia czyli o mądrym zarządzaniu czasem
Kultowa książka traktująca o zarządzaniu sobą w czasie, zdaniem Czytelników. Bestseller „zdaniem” statystyk.Rozszerzona i upiękniona edycja jednej z najciekawszych i najchętniej kupowanych książek o możliwości i niemożliwości budowania równowagi w życiu zawodowym, prywatnym i związkach. O tym, jak się wiązać, kłócić, obijać i dogadywać. O tym, że choć życie nie jest łatwe, a człowiek nie jest doskonały, można czerpać z pomysłów tych, którzy mieli szczęście i cierpliwość sobie poradzić. Podczas lektury „Życiologii” ucieszysz się nie tylko dlatego, że książka ta podda Ci pomysły na rozwiązanie problemów, ale też dlatego, że inni mają gorzej. W życiu jest tak: wiążemy się z kimś na stałe, bo jest najlepszy. Ale po jakimś czasie… cóż - najczęściej zostajemy z nim, bo po prostu inni są gorsi. Nic tak nie poprawia relacji w związku jak wyprawa z „zaprzyjaźnioną parą” na weekend. - Dobrze, że nie jesteś jak ona/on, kochanie! I teraz ciekawostka: ta sama reguła podobno dotyczy pracy. A hobby i własne zainteresowania? Jak to wszystko pomieścić w ciągu doby? Zapraszamy do lektury! „Życiologia” uczciwie zapracowuje na swoją markę!
29% rabatu
24,78
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie czasem w pigułce
Czas to pieniądz – zacznij inwestować w siebie! Pragniesz realizować się zawodowo, a jednocześnie mieć udane życie osobiste i rozwijać swoje zainteresowania? Chcesz wykonywać więcej zadań i osiągać lepsze wyniki? Masz poczucie, że żyjesz w ciągłym biegu, a doba ma zdecydowanie za mało godzin? W poradniku znajdziesz nowoczesne narzędzia ułatwiające planowanie oraz sprawdzone i popularne na świecie techniki zarządzania sobą w czasie, takie jak S.M.A.R.T., OATS, GTD, Pomodoro czy macierz Eisenhowera. Zgromadzone tu wskazówki pozwolą ci odnaleźć równowagę między sferą osobistą a zawodową i z sukcesem wprowadzać w życie ideę slow life. Poznasz również przydatne i proste aplikacje mobilne, które usprawniają oraz uatrakcyjniają proces planowania, niezależnie od tego, gdzie w danym momencie jesteś. Zamiast wciąż powtarzać, że nie masz na nic czasu, uporządkuj swoje cele pod względem priorytetów, by bez trudu zrealizować to, co dla ciebie naprawdę ważne! Dzięki lekturze poradnika: · w rzetelny sposób ocenisz, jakiego obszaru dotyczą twoje problemy z zarządzaniem sobą w czasie · ustalisz priorytety i określisz cele – zarówno krótko-, jaki i długoterminowe · poznasz przydatne narzędzia, które wykorzystasz do regularnego procesu planowania · odkryjesz skuteczne sposoby na zwiększenie własnej efektywności O autorce: Agnieszka Makarow – studentka kierunku lekarskiego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Przez wiele lat angażowała się w działalność organizacji studenckiej IFMSA-Poland, gdzie zdobyła doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności miękkich, takich jak zarządzanie czasem, autoprezentacja czy radzenie sobie ze stresem. Autorka licznych artykułów na temat w publikacjach skierowanych do środowiska lekarskiego.
32% rabatu
20,33
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nie licz na szczęście!
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania. Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku. Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji. *** Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach „Harvard Business Review”. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej. Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor. Karen Dillon pracowała jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie. David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.
35% rabatu
34,38
52,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zjedz tę żabę
Zjedz tę żabę
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekać, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Obecne wydanie zostało uaktualnione w częściach dotyczących rozwoju techniki, jaki nastąpił od pierwszego wydania w roku 2001. *** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w dziedzinie zarządzania za-sobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego. Ponad 1000 firm na świecie skorzystało już z jego wykładów.
31% rabatu
20,63
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przywództwo w erze cyfrowej
Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługuje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa, zgodnie z którą liderzy muszą się zmierzyć z wieloma ograniczeniami. Jednak era cyfrowa, stwarzając wyzwania, oferuje zarazem narzędzia, takie jak platformy społecznościowe, pomagające liderom w przewodzeniu. Publikacja jest wynikiem kilkuletnich badań nad fenomenem przywództwa w erze cyfrowej prowadzonych m.in. na Harvard University oraz w INSEAD Business School, a także doświadczenia zdobytego podczas realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na rynkach polskim i zagranicznym. Liderzy w erze cyfrowej – choć muszą działać pod ogromną presją nowych wyzwań i w warunkach ograniczonego przywództwa – mogą dzięki wykorzystaniu platform społecznościowych sprostać tym wyzwaniom i efektywnie odgrywać swoje role przywódcze. *** Dr Paweł Korzyński – pracownik Katedry Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. W latach 2011–2013 stypendysta na Harvard University. Od 2014 roku współpracownik INSEAD Business School w zakresie realizacji projektów badawczych. Zainteresowania badawcze dra Korzyńskiego koncentrują się wokół przywództwa, mediów społecznościowych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jego artykuły dotyczące powyższych obszarów badawczych ukazały się m.in. w „International Journal of Manpower”, „Journal of Managerial Psychology”, „Business Horizons”, „European Management Journal” oraz „Harvard Business Review”. Dr Korzyński pełni funkcję redaktora naczelnego „Journal of Management and Business Administration. Central Europe” oraz edytora pomocniczego w „Management Decisions”. Oprócz pracy akademickiej realizuje projekty doradcze jako partner w globalnej firmie executive search N2Growth.
32% rabatu
33,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kompetencje osobowościowe i twórcze
Chociaż na rynku wydawniczym istnieje wiele prac poświęconych problematyce twórczości, książka ta stanowi pozycję wyróżniającą się. Otrzymaliśmy w niej sporą dawkę wiedzy o tym, czym są kompetencje osobowościowe i twórcze człowieka pracującego oraz kiedy i w czym mogą mu one być pomocne. Praca warta jest publikacji, gdyż wnosi nowy wkład w rozumienie analizowanych zagadnień. prof. dr hab. Augustyn Bańka, Uniwersytet SWPS – z recenzji Zaprezentowane badania dokumentują podejmowany przez psychologów trud weryfikacji opracowanych już narzędzi pomiaru i trwałe dążenie do ich doskonalenia. Przeprowadzone analizy mają wysoki walor zarówno poznawczy, jak i aplikacyjny. Stanowią także sygnał dla pracowników, że psychologowie dysponują narzędziami, które mogą pomóc osobom nastawionym na osobistą i zawodową karierę. dr hab. Grażyna Mendecka, prof. GWSH – z recenzji Barbara Mróz, prof. nadzw. dr hab. w dziedzinie psychologii, jest zatrudniona w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Opolskiego. Studia psychologiczne ukończyła na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, tam też się doktoryzowała. Przez 21 lat pracowała w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Mieszka we Wrocławiu. Jest autorką sześciu książek, w tym publikacji 20 lat później – osobowość i hierarchia wartości wybitnych aktorów polskich. Badania podłużne, która w 2016 r. zdobyła Nagrodę Teofrasta w kategorii najpopularniejsza naukowa książka psychologiczna. Agata Chudzicka-Czupała, prof. nadzw. dr hab., pracuje na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS Wydział Zamiejscowy w Katowicach. Specjalizuje się w psychologii pracy i organizacji oraz w psychologii społecznej. Współpracuje z psychologami z różnych krajów, analizując również kulturowe uwarunkowania zachowania się pracowników. Autorka kilkudziesięciu publikacji, w tym kilku książek. Zajmuje się diagnozą, doradztwem oraz edukacją dla biznesu w zakresie poprawy jakości relacji międzyludzkich. Propaguje zespołowe, twórcze, aktywne podejście do rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy i do zapobiegania mobbingowi. Małgorzata Kuśpit, doktor psychologii, adiunkt w Instytucie Psychologii Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, gdzie obecnie pełni funkcję prodziekana ds. studenckich. Specjalizuje się w problematyce osobowościowych i emocjonalnych aspektów funkcjonowania jednostek zdolnych i uzdolnionych artystycznie, psychologii twórczości, różnic indywidualnych, konfliktów oraz agresji i radzenia sobie ze stresem w kontekście edukacyjnym, arteterapii, aktywizujących metod w pracy z grupą. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych poświęconych tej problematyce. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i menedżerów.
20% rabatu
20,16
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Metoda Pivot czyli zwinny proces rozwoju kariery zawodowej
Czasy, kiedy można było całe życie zawodowe spędzić w jednej firmie, są dawno za nami! Dzisiejszy rynek pracy zmienia się niezwykle dynamicznie, co powoduje, że często zadajemy sobie pytania o przyszłość kariery, a planowanie rozwoju zawodowego na kilka lat naprzód traci sens. Nawet jeśli pozornie masz idealną, stabilną pracę i udało Ci się odnieść sukces, możesz odczuwać frustrującą stagnację i wypalać się zawodowo. A może widzisz, że w swojej organizacji nie masz szans na awans, a wykonywane obowiązki stają się coraz bardziej nużące? Jeśli już wiesz, że musisz coś zmienić w swoim życiu zawodowym, a równocześnie radykalne posunięcia wydają Ci się zbyt ryzykowne, trzymasz w ręku właściwą książkę. Przedstawiono w niej metodę czteroetapowego procesu wprowadzania zmian: pivot. Ten termin pierwotnie oznaczał obrót z zachowaniem stabilnego oparcia, a dziś pozwala na rozejrzenie się wokół i wybór najlepszego pomysłu. Taki schemat działania pomaga również w przygotowaniu kolejnego etapu kariery. Pivot. Liczy się tylko Twój następny ruch zawiera mnóstwo wskazówek dotyczących tego, w jaki sposób zadbać o właściwą pozycję wyjściową, jak identyfikować szanse rozwoju i rozpoznawać okazje oraz bezpiecznie przetestować zaplanowaną zmianę, aby realizacja pomysłu zakończyła się pomyślnie. Za chwilę zaplanujesz najlepszy ruch w swoim życiu! Poznaj zasady, dzięki którym nauczysz się: osiągać maksymalne korzyści ze swoich atutów ujawniać swoje ukryte talenty i nieuświadomione umiejętności aktywnie szukać dogodnych okazji tworzyć relacje, dzięki którym zyskasz mentorów — przyjaciół zarządzać ryzykiem związanym ze zmianami ...i świadomie budować karierę swoich marzeń! Jenny Blake — strateg kariery i biznesu. Jest znaną ekspertką w dziedzinie budowania dynamicznej kariery zawodowej. Przez pięć lat pracowała w Google jako specjalistka ds. doskonalenia zawodowego i rozwoju kariery. W tym samym czasie pisała swoją pierwszą książkę zatytułowaną Life After College. Od 2011 roku Blake jest niezależną konsultantką i pomaga innym w rozwoju zawodowym.
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie różnorodnością
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować firmom. Maksymalizacja i czerpanie z różnorodności w miejscu pracy jest ważnym zagadnieniem dla dzisiejszej jakości zarządzania i nie tylko zarządzania zasobami ludzkimi. Organizacje wykorzystują różnorodność by stać się bardziej kreatywnymi i otwartymi na zmiany. Dlatego istotna jest odpowiedź na pytanie, jak można efektywnie zarządzać różnorodnością w organizacji. Publikacja zawiera kompleksową i empirycznie zbadaną wiedzę z zakresu zarządzania różnorodnością z uwzględnieniem podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. W książce Autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w Polsce. Adresatem publikacji są przede wszystkim badacze zgłębiający omawiane zagadnienie, studenci oraz kadra zarządzająca.
13% rabatu
69,60
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości
Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia wiedzy i kapitału ludzkiego, a także potencjał lokalnej motoryki procesów rozwoju zdeterminowały definicję nowego terytorialnego paradygmatu rozwoju, bazującego na kapitale terytorialnym. Zakorzenienie społeczne procesów ekonomicznych, w większym niż kiedykolwiek zakresie, kształtuje organizację życia gospodarczego. Niemniej nadal czynniki rozwoju mają tendencję do koncentracji przestrzennej. Zasadniczym wyzwaniem polityki pozostają więc dylematy związane z rozprzestrzenianiem się zjawisk i efektów rozwojowych w nowych warunkach. Regiony, które potrafią uruchamiać i wzmacniać systemy innowacji oparte na terytorialnej logice funkcjonowania, a zarazem aktywnie i efektywnie uczestniczą w produkcji, absorpcji i dyfuzji wiedzy, zdolne są czerpać korzyści z konkurencji w skali globalnej. środowiska przedsiębiorczości sprawnie dostosowujące się do nowych uwarunkowań stają się ośrodkami i inkubatorami procesów rozwoju gospodarczego i ważnymi animatorami relacji społecznych. Książka jest adresowana do Czytelników dostrzegających wartość w ludziach i ich relacjach oraz ufających w efektywność otwartego modelu innowacji.
18% rabatu
32,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kompetencje i satysfakcja
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Modelowanie kapitału ludzkiego w gospodarce opartej na wiedzy
Wzrost gospodarczy i rozwój we współczesnej ekonomii z perspektywy filozofii nauki Teoria kapitału ludzkiego w relacji do wzrostu gospodarczego - metodologiczny dyskurs Przegląd wybranych, reprezentatywnych modeli współczesnej teorii wzrostu gospodarczego opartej na kapitale ludzkim Analiza i synteza kapitału ludzkiego w ujęciu deterministycznym i stochastycznym w procesie modelowania gospodarki opartej na wiedzy z perspektywy teorii kapitału ludzkiego Modelowanie wzrostu gospodarczego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i kapitale ludzkim w Polsce w relacji do Krajowego Programu Badań
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zaangażowanie w pracę w kooperacji gospodarczej
Praca prezentuje autorski interdyscyplinarny model kompetencji relacyjnej w ramach współpracy gospodarczej. Nowością jest wprowadzenie do modelu, obok zmiennych ekonomicznych, dodatkowych zmiennych psychologicznych. Celem publikacji jest zintegrowanie teorii i koncepcji z obszaru nauk o zarządzaniu z dorobkiem współczesnej psychologii. W pierwszej części pracy przedstawione zostały teoretyczne podstawy współpracy międzyorganizacyjnej na poziomie przedsiębiorstwa, zespołów zaangażowanych w kooperację i jednostkowym (kierowniczym i pracowniczym). W drugiej części w oparciu o wyniki badań własnych autorka buduje psychologiczny portret kierownika, pracownika i zespołu zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę. Książka zainteresuje menedżerów odpowiedzialnych za kooperację gospodarczą, ukazując rolę takich zmiennych, jak współdzielone przywództwo i regulowanie wpływu w procesach kierowania zespołami oraz motywacji autonomicznej i zaangażowania w pracę.
13% rabatu
43,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
TED Talks Oficjalny poradnik TED
Bestseller "New York Timesa" Książka dla każdego, kogo kiedykolwiek zainspirowało jakiekolwiek wystąpienie TED. Poradnik przygotowywania niezapomnianych i wyjątkowych wystąpień. Od 2001 roku, kiedy to objął funkcję szefa TED-u, Chris Anderson pokazuje w jaki sposób starannie przygotowane wystąpienia, mogą stać się kluczem do serc publiczności – uwalniają emocje, szerzą wiedzę, a przede wszystkim są decydujące w rozpowszechnianiu idei. Dobrze przygotowane wystąpienie może nie tylko zelektryzować zgromadzoną na sali publiczność, może również wpłynąć na zmianę światopoglądu i oddziaływać niewypowiedzianie silniej niż jakikolwiek tekst. Ta książka pokazuje, na czym polega sekret stworzenia wystąpienia o nieprawdopodobnej mocy, co więcej daje narzędzia, które pozwalają ten efekt uzyskać w najlepszy możliwy sposób. Nie ma jednej formuły dla wszystkich, a jedno wystąpienie nie powinno być kopią innego. Na szczęście są narzędzia wspierające każdego mówcę. Jest to poradnik na miarę XXI wieku służący prawdziwie skutecznej komunikacji. „Doskonałe! Po prostu najlepszy poradnik o wystąpieniach publicznych, jaki kiedykolwiek czytałem” – TIM HARFORD, Financial Times.
33% rabatu
33,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
The Art of Conversation
Good conversation is at the heart of networking, meetings, interviews, negotiations and raising your profile. It can ease your way in work, enabling you to build alliances, create strong relationships with staff, bosses and clients, succeed at interviews, motivate and inspire. But conversation is something most of us were never taught! We learn to speak as babies, but how conversation actually works is something most of us pick up only haphazardly, and many have yet to learn. Why is it some of us are stuck for words, but others blabber or can t stop? What is it that some people have naturally which enables them to converse comfortably and easily, to engage people and build better relationships? The Art of Conversation will show you step by step how to converse skillfully and enjoyably with other people, at home, at work, on the phone and in the street- even if you re daunted now, discover the difference good conversation can make in every aspect of your life. Learn to: -Overcome the most common block to good conversation- fear; find out how to break the silence and keep the conversation going - Understand the different types of conversation and how they work- which topics and language are suitable for the occasion - Learn simple methods for being heard and understood, including speaking clearly and audibly, listening well and using non-verbal communication - Find out how to hold a conversation in tricky situations, including how to disagree, how to speak to those in authority and people you find difficult -Use conversation to form relationships, improve friendships, make the sale, chat people up, to learn, influence and persuade.
24% rabatu
41,80
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
S.u.m.o (Shut Up, Move on)
Celebrating 10 Years of Shut Up, Move On! Paul McGee's international bestselling personal development heavyweight S.U.M.O. has helped hundreds of thousands of people around the world fulfil their potential, seize opportunities, succeed at work, and respond to adverse situations with a positive attitude. Weighing in with humour, insight, practical tips, and personal anecdotes, it's a thought provoking and possibly life-changing read. Now newly updated to celebrate 10 years since its first publication and including up-to-date case studies and examples, as well brand new exercises to test yourself, S.U.M.O: 10th Anniversary Edition will help SUMO fans, as well as SUMO amateurs, get more out of this bestselling, self-help classic. There are six S.U.M.O. principles that are designed to help you create and enjoy a brilliant life: * Change Your T-Shirt take responsibility for your own life and don't be a victim. * Develop Fruity Thinking change your thinking and change your results. * Hippo Time is OK understand how setbacks affect you and how to recover from them. * Remember the Beachball increase your understanding and awareness of other people's world. * Learn Latin change comes through action not intention. * Overcome the tendency to put things off. * Ditch Doris Day create your own future rather than leave it to chance. Forget the attitude que sera, sera, whatever will be, will be.'
24% rabatu
41,80
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka