Dziś w ofercie 133 603 pozycji
infoKalendarz kadrowo-księgowy 2018
KALENDARZ DLA KADROWYCH I KSIĘGOWYCH z sektora prywatnego i publicznego! W części merytorycznej infoKaledarza znajdują się pogrupowane informacje dot.: umów stosowanych w zatrudnieniu urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, dodatkowych, szkoleniowych wypowiedzeń umów o pracę, wysokości odpraw wysokości odpisów na zfśs zwolnień, zasiłków, dokumentów ZUS bezpieczeństwa i higieny pracy diet, ryczałtów i rekompensat podatków Przy każdym miesiącu zebrane zostały najważniejsze informacje kadrowe i księgowe na dany okres. Dodatkowo na pojedynczych, dziennych stronach kalendarium znajduje się przypomnienie najważniejszych zadań i terminów na dany dzień. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 to: stawki podatków, diet, ryczałtów, rekompensat; wysokość odpraw, zasiłków chorobowych i opiekuńczych; wymiary urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, szkoleniowych; częstotliwość badań lekarskich i szkoleń BHP; ważne kontakty. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 idealnie sprawdza się w pracy – oprócz dziennego terminarza zawiera: Szczegółowo rozpisane czynności i terminy z prawa pracy i księgowości dla sektora prywatnego i publicznego. Praktyczne zestawienia danych kadrowych i podatkowych. Daty czynności kadrowych i podatkowych oraz sprawozdań finansowych.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kadry i płace - ujęcie prawne i praktyczne
Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania działu kadrowo-płacowego to jeden z priorytetów kadry zarządzającej w każdej jednostce gospodarczej zatrudniającej pracowników. Prawidłowa polityka kadrowa, pozbawione błędów rozrachunki z pracownikami i związane z nimi prawidłowe rozliczenia publicznoprawne to cele służb kadrowo-płacowych. Osiągnięcie tych celów stanowi wyzwanie głównie ze względu na konieczność poruszania się w skomplikowanej materii przepisów prawnych oraz konieczności ich zastosowania w praktyce. Niezbędna wiedza w tej dziedzinie ma interdyscyplinarny charakter, ponieważ obejmuje aspekty kadrowo-płacowe, zarządcze, a nawet psychologiczne. Książka zawiera: • praktyczne ujęcie zagadnień kadrowo-płacowych w szerokim zakresie, • zagadnienia teoretyczne wzbogacone przykładami, • szeroką tematykę obejmującą m.in. nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, naliczanie listy płac, zarządzanie kadrami, controlling personalny, • omówienie wąskiej i aktualnej tematyki zatrudniania cudzoziemców. Książka jest polecana uczestnikom studiów podyplomowych i szkoleń o tematyce kadrowo-płacowej oraz osobom rozpoczynającym pracę zawodową w działach kadr i płac, a także w działach finansowych. Stanowi kompleksowe opracowanie przydatne także doświadczonym pracownikom.
27% rabatu
65,70
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gospodarowanie wielopokoleniowym kapitałem ludzkim
Gospodarowanie wielopokoleniowym (zróżnicowanym generacyjne) kapitałem ludzkim nabiera coraz większego znaczenia wraz z wydłużaniem się przeciętnego trwania życia, co w konsekwencji wiąże się także z wydłużaniem aktywności zawodowej. Dlatego warto temu zagadnieniu poświęcić więcej uwagi. Czytelnicy książki znajdą w niej m.in.: • klasyfikację krajów Unii Europejskiej według dynamiki i kierunku zmian udziału poszczególnych grup wieku potencjalnych zasobów pracy w latach 1995-2015; • opis składowych kapitału multigeneracyjności oraz dowody na to, iż zmniejsza on ryzyko personalne; • wskazówki, jak włączyć gospodarowanie wielopokoleniowym kapitałem ludzkim na poziomie organizacji w zarządzanie zasobami ludzkimi; • wyniki badań dotyczących otwartości na doświadczenie i sumienności przedstawicieli pokolenia Z; • głos praktyka na temat potrzeby różnicowania metod dotarcia do kandydatów do pracy i ich badania ze względu na przynależność generacyjną; • generacyjne preferencje modelu czasu pracy; • prezentację etapów projektowania szkoleń dla multigeneracyjnej załogi; • typologię użytkowników bibliotek ze względu na przynależność pokoleniową oraz propozycję specyfikacji obszarów zarządzania multigeneracyjnego w bibliotece; • cenne informacje dla osób udzielających korepetycji o oczekiwaniach w tym zakresie przedstawicieli pokolenia Z; • algorytm postępowania przy wykorzystaniu dokumentów zastanych i analizy kohortowej do pozyskiwania wiedzy o generacjach pracowniczych.
27% rabatu
36,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Elastyczne zarządzanie czasem
Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć! Ta książka przeprowadzi cię przez strategię 5 kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania. Dzięki lekturze tej książki: nauczysz się wyznaczać priorytety i przestaniesz odkładać zadania na później zaczniesz posługiwać się językiem działania i wcielisz pomysły w życie poznasz sprawdzone sposoby na planowanie dnia, tygodnia i miesiąca dowiesz się, jak radzić sobie z presją innych i jak odmawiać, by chronić swój czas nabierzesz pewności siebie i zaufania do własnych decyzji będziesz kończyć dzień z poczuciem satysfakcji! O autorce: Izabela Krejca-Pawski - szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania czasem, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych dostępny na stronie izakrejcapawski.pl
35% rabatu
22,68
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mieć odwagę służyć
W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję - zarządzać przez przywództwo służebne. „Mieć odwagę służyć opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam”. Stephen M.R. Covey, autor bestsellera Szybkość zaufania i współautor książki Mądre zaufanie „Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!”. Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation „Liderom trudno pojąć, że przywództwo służebne może dać świetne wyniki oraz olbrzymią satysfakcję ludzi. Cheryl Bachelder dostarcza inspirujący podręcznik, jak być przywódcą, który może pomóc osiągnąć znakomite rezultaty”. Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer® oraz Przywództwo wyższego stopnia „Od bardzo dawna nie przeczytałam książki od początku do końca jednym tchem. A tak właśnie było w przypadku Mieć odwagę służyć. Musiałam się opanować, aby nie przeczytać jej natychmiast ponownie! To prawdziwy bestseller i jak tylko pojawi się w księgarniach, będę gorąco polecała tę książkę przyjaciołom, włączając tych wszystkich, dla których jestem mentorem”. Colleen Barrett, emerytowany prezes Southwest Airlines oraz współautor książki Lead with LUV „Każdy przywódca może nauczyć się czegoś z rzeczowych, zajmujących historii zawartych w książce Mieć odwagę służyć. Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat przywództwa, jaką czytałem, i powinna stać się obowiązkowa dla każdego lidera”. Joel Manby, dyrektor generalny Herschend Family Entertainment oraz autor książki Love Works
35% rabatu
19,44
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Audiobook
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie! O AUTORACH Kenneth Blanchard jest międzynarodowej sławy autorem i współtwórcą serii książek o Jednominutowym Menedżerze. Wraz z żoną prowadzi zlokalizowaną w Kalifornii firmę Blanchard Training and Developement, Inc., która zajmuje się rozwojem zasobów ludzkich. William Oncken Jr., pomysłodawca niniejszej książki, założył firmę doradczą w Dallas. Specjalizował się w zarządzaniu czasem dla menedżerów i zorganizował liczne seminaria związane z tą tematyką. Był również autorem książki Managing Management Time. Hal Burrows jest światowej sławy specjalistą w dziedzinie negocjacji i zarządzania czasem. Kieruje własnym przedsiębiorstwem i pracuje jako konsultant w wielu firmach z listy Fortune 500. Osiągnął również sukces w handlu kalifornijskimi nieruchomościami. OPINIE Historia opisana w książce krótka i wymowna, wnioski bardzo praktyczne – do natychmiastowego zastosowania. Słowem o nas dla nas. - Daniel Spica, dyrektor Management Consulting Services, Infovide-Matrix S.A. Niewiarygodne! Trzech największych specjalistów w dziedzinie literatury biznesowej połączyło siły, by napisać bestseller wszechczasów dla menedżerów na całym świecie. - Charles "Red" Scott, prezes i dyrektor generalny w firmach Intermark Inc oraz The Trident Group Ltd. Napisany przez Billa Onckena artykuł Managing Management Time – Who's Got The Monkey? Był odkrywczy, wciągający i niezwykle przydatny w codziennym życiu. Niniejsza publikacja rozwija przedstawione w nim idee i nadaje im nowy wymiar. - Jack Linkleter, Prezes Linkleter Enterprises w Costa Mesa, Kalifornia
15% rabatu
16,92
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Myślenie wizualne 2.0. Skuteczna komunikacja
Żyjemy w dobie prezentacji PowerPoint, które choćby były przepiękne i niezwykle fascynujące pod względem merytorycznym – nie zaskakują formą. Idąc na wykład lub szkolenie, spodziewamy się, że będą nam prezentowane slajdy! Oczekujemy nawet, że po owym szkoleniu lub wykładzie otrzymamy te slajdy, tak by nie musieć notować. Dotarliśmy więc do momentu, gdzie zaskakuje nas trener, mówca, wykładowca czy menedżer w dużej firmie, który nie przynosi prezentacji z rozszerzeniem .ppt, a narzędzia, jakie ma przy sobie, to jedynie mazaki. Karolina Jóźwik jako trener biznesu, który 90 procent swojego czasu pracy spędza w sali szkoleniowej, stała się nałogowcem eksperymentowania. Tym razem zaprasza na przygodę z MYŚLENIEM WIZUALNYM. By w pełni zrozumieć i wykorzystać tę książkę, potrzebne będą: • dobry humor, • dystans do świata, • kilka kolorowych mazaków, • głowa pełna inspiracji. BAWCIE SIĘ DOBRZE! Przed wami mnóstwo inspiracji rysunkowych, trenerskich, prezenterskich… sami zresztą zobaczcie.
32% rabatu
34,14
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka wywierania wpływu na innych
Odkryj sposób na życie pełne pozytywnego wpływu Twój charakter określa wpływ, jaki masz na innych ludzi. W książce Sztuka wywierania wpływu na innych, dr James Merritt, uznany głos w dziedzinie przywództwa, wyróżnia dziewięć prostych cech, które czynią z liderów ludzi bardziej wpływowych, kształtują naturalny autorytet, i sprawiają, że stają się mniej zestresowani. Po przeczytaniu tej pozycji będziesz zmotywowany, aby zostawiać po sobie niezatarty ślad w każdym miejscu, do którego się udasz, wykorzystując do tego metody omówione w niniejszej książce. -Sprawisz, że ludzie każdego dnia będą widzieć, słyszeć i odbierać płynącą od ciebie miłość. -Staniesz się osobą pełną cierpliwości i samokontroli. -Nabędziesz rzadkie cnoty wierności i niezawodności.
29% rabatu
28,33
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi
Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być przydatna szerokiemu gronu specjalistów i praktyków, zainteresowanych problematyką zjawisk, zachodzących na współczesnym rynku pracy oraz w relacjach między pracodawcami i pracownikami. Czytelnikowi daje obraz jego sytuacji na rynku pracy. Dostarcza wiedzy o mechanizmach, jakie nimi rządzą i pomaga świadomie kierować rozwojem zawodowym przy jednoczesnym poczuciu kontroli dzięki zaproponowanemu kwestionariuszowi Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej.
22% rabatu
46,72
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Talent menadżerski w oświacie
Monografia dotyczy zagadnienia nowoczesnego zarządzania placówkami oświatowymi. Przedmiotem badań empirycznych uczyniono kategorię talentu menedżerskiego w oświacie. Dokonano starań, by wskazaną tematykę ująć w sposób wielowymiarowy i holistyczny, łącząc kategorię i zalety zarówno metodologii badań ilościowych, pomiaru psychometrycznego, jak również metod badań jakościowych. Grupę badaną stanowili dyrektorzy i nauczyciele szkół publicznych (szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne). Wykorzystano pogłębione wywiady indywidualne (IDI) i testy psychologiczne w badaniach dyrektorów oraz ankietę internetową (CAWI) której respondentami byli nauczyciele. Nadrzędnym celem badań empirycznych było podjęcie próby skonstruowania kategorii, którą określono mianem talentu menedżerskiego w oświacie. Na podstawie przeprowadzonych badań wyróżniono jego charakterystyczne komponenty. Szczególny akcent położono również na pragmatyczny wymiar badanego zjawiska, uzyskanych wyników i wniosków – dlatego monografia zawiera liczne refleksje oraz implikacje praktyczne dotyczące codzienności edukacyjnej i nowoczesnego zarządzania oświatą.
13% rabatu
27,84
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Life Coaching w nurcie serca.
Empatia, otwartość, transformacja to istota life coachingu... w nurcie serca. Ta książka uczy, jak stawać się coachem i podążać za klientem z otwartym sercem. Czytając tę książkę, można poczuć i zrozumieć, na czym polega obecność w rozmowie z drugim człowiekiem, jaką zmianę i na jakich płaszczyznach przechodzi sam coach i jak różnorodny jest life coaching. Autorzy książki prowadzą studia podyplomowe z life coachingu na Collegium Civitas. Każde napisane przez nich słowo jest poparte doświadczeniem i sprawdzone w praktyce.
29% rabatu
33,37
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Labirynt zaufania w firmie
Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą? Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogłębnie, a jednocześnie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzając czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujące trwały sukces firmy.
18% rabatu
19,68
24,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Pressure Principle
The Pressure Principle
Autor: Alred Dave
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
A hush descends. All eyes are on you. One shot for glory. Your palms are clammy, your heart rate' s up. But you' ve got this. You will throw the paper ball into the bin first time...Pressure is a constant in all our lives. The pressure to hit a deadline, deliver a speech, cook for a dinner party. But how would life look if we could harness pressure and turn it to our advantage?Dealing with pressure is a skill just like any other. Even sports stars rely on tried-and-tested strategies when the stakes are high. For many, their success is down to one man: Dr Dave Alred MBE, widely acknowledged as one of the best coaches on the planet. A pioneer in performance psychology, he nurtured Jonny Wilkinson into rugby’s most feared kicker, and has helped Premiership footballers, number one golfers and England cricketers deliver on the biggest stage.Now Dave Alred is finally ready to share his eight groundbreaking principles, distilling his life work into this accessible, inspirational book.From cultivating a no-limits mindset to unleashing the performance-enhancing powers of language, THE PRESSURE PRINCIPLE will help you produce your best in work and at home.
26% rabatu
32,63
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Reach
Reach
Autor: Molinsky Andy
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
"Along with books like Grit, Mindset, Originals, and Peak, Reach takes its place on my shelf of favorite books about living more fully and effectively. I was stunned by how original and helpful it is." -Doug Stone, New York Times Best Selling Co-Author of Difficult Conversations and Thanks for the Feedback "Molinsky delivers an informative take on the subject of behavioral change. Readers will be inspired by his bumper crop of well-chosen stories about people overcoming their fear and reaching beyond the familiar. People interested in pursuing new ventures will find Molinsky's advice invaluable." -Publishers Weekly "We all have trouble reaching beyond our comfort zone, but this book shows you how. So many of our disappointments spring from our own unwillingness to stretch beyond what we feel comfortable doing. Reach will take you to the next level, where you really want to be." -Jonah Berger, PhD, New York Times bestselling author of Contagious and Invisible Influence "Molinsky's understanding of the power of purpose is spot-on, and his writing style is truly a joy to read. Here is a book that will get you unstuck, help you grow, and ultimately take you to another level. A true standout!" -Olivia Fox Cabane, author of The Charisma Myth "When we need the strength to tackle a stressful situation that takes us beyond our comfort zone, most of the advice we get boils down to bumper stickers like 'Feel the fear and do it anyway.' Fortunately, Andy Molinsky has brought fresh insights from social science to bear on this problem. Reach provides a practical approach to pushing the boundaries while remaining true to our authentic selves." -Matthew Kohut, co-author of Compelling People "We're often encouraged to step outside our comfort zones, but rarely know where to begin. This book shows us the way. Andy Molinsky is an expert on navigating the challenges of unfamiliar situations, and you can put his advice into action right away." -Adam Grant, PhD, New York Times bestselling author of Originals and Give and Take "If you want to rise to the next level in whatever you do, you must read this book. Andy Molinsky gives truly invaluable advice for getting unstuck and out of your comfort zone so that you can reach for the stars. Essential reading!" -Tom Doctoroff, CEO of J. Walter Thompson Worldwide, Bestselling Author of What Chinese Want, Billions and Twitter is Not a Strategy "Reach is an exciting contribution to the discussion of why and how to get out of our comfort zones. Molinsky is a great storyteller, has done terrific research, and perhaps most importantly, is an academic who writes/speaks like a real person, making his wisdom accessible and actionable. This smart and compassionate book will guide you to to reach beyond the safety of your own status quo, enabling you to discover and create new possibilities for you in your work and life." -Cathy Salit, CEO, Performance of a Lifetime and Author of Performance Breakthrough: A Radical Approach to Success at Work "In this insightful and highly practical book, Andy Molinsky draws on a wealth of research to identify what stops people from stepping outside their comfort zone and the key practices through which they can overcome those obstacles. Packed with compelling examples and presenting a powerful set of tools to help diagnose and tackle the challenges, Reach is an invaluable resource for anyone who wants to move past the self-limiting thoughts and feelings that get in the way of achieving important goals." -Sally Maitlis, Professor of Organizational Behaviour & Leadership, Said Business School, Oxford University, and Executive Coach
26% rabatu
41,96
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka życia
Sztuka życia to zbiór najpopularniejszych warsztatów – o nazwie Matrixx – legendarnego mówcy biznesowego Boba Proctora. Z tych bezcennych lekcji coachingowych nauczysz się między innymi, jak: poznać swoje twórcze zdolności i je wykorzystywać, osiągnąć to, czego w życiu pragniesz, wymazać negatywne nawyki myślowe i tak wyćwiczyć umysł, aby nakierować go na sukces, tak zorganizować pracę, aby osiągnąć maksimum efektywności. Przeczytaj Sztukę życia i pozwól, by Bob Proctor stał się twoim osobistym mentorem! *** Mówca, autor książek, konsultant, coach i mentor Bob Proctor jeszcze przed pojawieniem się w niezwykle popularnym filmie Sekret był legendarną postacią na polu rozwoju osobistego. Od ponad czterdziestu lat wygłasza na całym świecie prelekcje, które mają pomóc ludziom osiągnąć sukces i prosperity. Dzięki pracy w Proctor Gallagher Institute, którego jest współzałożycielem, odmienił życie bardzo wielu ludzi. Sandy Gallagher – ceniony prawnik z zakresu prawa bankowego – regularnie zarządzała miliardami dolarów w czasie fuzji i przejęć, wchodzenia firm na giełdę i innych wielkich transakcji; doradzała zarządom i kadrze dyrektorskiej firm z listy Fortune 500. Mimo to spotkanie z Bobem Proctorem naprowadziło Sandy na inną ścieżkę – która doprowadziła do odmiany nie tylko jej życia, ale również życia niezliczonej liczby innych ludzi. Obecnie jako współzałożycielka, dyrektor zarządzający i prezes Proctor Gallagher Institute dzieli z Bobem Proctorem międzynarodowe podia prelekcyjne i ściśle współpracuje z nim i jego zespołem, aby zapewnić coaching, szkolenia oraz konsulting dotyczące koncepcji i strategii o ogromnej sile transformacyjnej.
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Informator kadrowego 2017
80 tabel i zestawień – wszystkie najważniejsze informacje kadrowe skondensowane w wygodnej formie. Ważne wskaźniki, listy kontrolne, zestawienia, przypomnienia - związane z zatrudnianiem, zwalnianiem, obowiązkami pracodawcy, czasem pracy, urlopami, wynagrodzeniami, ochroną rodzicielstwa i kontrolami PIP Informator został wydany w wygodnej formie skoroszytu.
30% rabatu
20,81
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mów i zwyciężaj - Audiobook
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. W Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: • stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, • od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, • wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, • przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, • zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, • radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, • kończyć z mocą, autorytatywnie. Treść audiobooka wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu. Audiobook zawiera specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele! *** Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian. –Mark Victor Hansen, współtwórca bestsellerowej serii Chicken Soup for the Soul®, współautor książki Jednominutowy milioner *** Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W „Mów i zwyciężaj” ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek. – Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera *** Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 31 innych krajach. Jest autorem bestsellerów, m.in. Zjedz tę żabę! oraz Pocałuj tę żabę!, a także Psychologia sprzedaży i Zamknij się i działaj!. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Niezbędnik specjalisty ds. BHP
W "Niezbędniku specjalisty ds. bhp" znajdują się informacje dotyczące m.in. wymagań kwalifikacyjnych dla służby bhp, częstotliwości przeprowadzania i rodzajów szkoleń bhp, czynników i procesów stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia pracowników oraz organizacji miejsca pracy, ręcznego przenoszenia ciężarów, wypadków przy pracy, profilaktycznej opieki zdrowotnej.
15% rabatu
16,92
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim
Książka Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w oparciu o zrównoważoną kartę wynikówpodejmuje problematykę pomiarów dotyczących strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim. Omówiono w niej m.in. metody pomiaru kapitału ludzkiego oraz trudności z tym związane. Przedstawiono przykłady przekładania strategii biznesowej na personalną z wykorzystaniem mierników wynikających ze zrównoważonej karty wyników. Opisano rozwiązania informatyczne wspomagające pomiary aktywów niematerialnych, a także zasady gromadzenia, przetwarzania i interpretacji danych użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Ukazano również praktyczną implementację zagadnienia w postaci modelu i procedury wdrażania mierników użytecznych w strategicznym zarządzaniu kapitałem ludzkim. Uzyskane wyniki badań pozwoliły na klasyfikację mierników stosowanych w zarządzaniu kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa, ocenę ich użyteczności, identyfikację zakresu stosowania pomiarów w polskich spółkach giełdowych oraz identyfikację uwarunkowań ułatwiających i utrudniających stosowanie mierników użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Zebrane dane mają zastosowanie praktyczne. Posłużyły do opracowania narzędzi (modelu i procedury wdrażania mierników użytecznych w zarządzaniu kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa), które wspierają zwiększanie kapitału intelektualnego w polskich warunkach rynkowych.
10% rabatu
27,00
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Pokonaj bariery hamujące wzrost! Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain & Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka. Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków. Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel. Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć: - typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu, - zdecydowany sposób myślenia właściciela, - nieustającą obsesję na temat pierwszej linii. Oparta na dziesięcioletnich badania autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu. *** Jako założyciel mojej firmy doskonale rozumiem i czuję tematy podnoszone w książce Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, szczególnie te dotykające znaczenia wysokiego tempa działania, koncentracji oraz zdolności inwestowania w dłuższej perspektywie. MICHAEL DELL, założyciel i dyrektor generalny Dell Inc. *** Zook i Allen dzielą się z nami swoimi bezcennymi spostrzeżeniami na temat ochrony założycielskiego celu, perspektyw i energii firmy poprzez zapobieganie negatywnym wpływom procesu instytucjonalizacji. Ich książka stała się dla mnie i mojego zespołu instrumentem, który pomógł ukształtować sposób naszego myślenia o naszej kulturze, strukturze i modelu biznesowym. ADRIAN GORE, założyciel i dyrektor generalny Discovery Group *** Koncepcja „mentalności założyciela” jest bliska właścicielom firm rodzinnych. Firma rodzinna zarządzana i rozwijana od początku przez jedną osobę oparta jest na solidnych fundamentach: wartościach założyciela, jego osobistych przekonaniach i dążeniach do sukcesu. Te cechy przejmują kolejne pokolenia oraz pracownicy – mimo rozrastania się firmy rodzinne nie tracą więc wyjątkowości związanej z mentalnością założyciela. Prowadząc procesy sukcesji obserwuję często, jak ważne jest, by przekazać również to, co wydaje się być nieuchwytne, a wynika właśnie z mentalności założyciela. Wszystkim właścicielom przedsiębiorstw, którzy chcą, aby firma na lata zachowała ich rewolucyjny sposób myślenia i wyjątkową troskę o organizację i klientów, polecam wskazówki zawarte w tej książce. DR ADRIANNA LEWANDOWSKA, MBA, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego *** „Mentalność założyciela” to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce prowadzić własny biznes – mały i duży. Porady i analizy Chrisa Zooka pokazują, jak budować firmę która przetrwa dekady i jak pokonać największe trudności, które napotka w tym czasie przedsiębiorca. Przede wszystkim jednak to książka o tym, dlaczego dążenie do zysku i wzrostu za wszelką cenę może być zabójcze dla biznesu, jego założyciela i pracowników. MICHAŁ WĄSOWSKI, redaktor serwisu „Business Insider Polska”
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka