Dziś w ofercie 152 430 pozycji
Książka kontroli przedsiębiorcy
Nowy wzór książki uwzględnia zmiany wprowadzone ustawą z dnia 19 grudnia 2008 roku o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw, obowiązujące od dnia 7 marca 2009 roku.
8% rabatu
28,29
30,75 zł
Dodaj
do koszyka
Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia
„Analiza sprawozdań finansowych. Wybrane zagadnienia" przedstawia zagadnienia dotyczące elementów sprawozdania finansowego z uwzględnie­niem ich analizy, która szczególnie w ostatnich latach nabrata istotnego znaczenia. Ujmowane w sprawozdaniu finansowym dane i informacje stanowią źródto wiedzy na temat sytuacji ekonomiczno-finansowej analizowanego podmiotu gospodarczego, a umiejętność dokonywania całościowej oceny sytu­acji majątkowej, wypłacalności, rentowności, umożliwia trafną lokalizację występujących w firmie problemów, nieprawidłowości i pozwala na właściwą ocenę decyzji inwestycyjnych. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: * Co to jest sprawozdawczość przedsiębiorstwa i jaką pełni w nim funkcję? * Z jakich elementów składa się sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa? * Kto jest zobowiązany sporządzać sprawozdania finansowe? * Jak przygotować sprawozdanie finansowe oraz jak je zanalizować? * Jakie informacje można uzyskać dokonując oceny sytuacji majątkowo-finansowej przedsiębiorstwa? * Które grupy wskaźników należy wykorzystać by dokonać prawidłowej analizy sprawozdania finansowego? Książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów kierunków ekonomicznych. Może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zaintere­sowanych prezentowaną problematyką.
25% rabatu
36,00
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wielcy z wyboru
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników „10X”, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach. Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków: Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność „odważenia” odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS. Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę – polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia. Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa – idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia.
35% rabatu
39,14
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
ABC small biznessu 2018
Stan prawny na dzień 1.03.2018 jak założyć i prowadzić własną firmę księgowość Twojej Firmy (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT) jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy
29% rabatu
48,99
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Analiza kosztów w ocenie działalności... w.2
Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności. Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest istota i rola analizy kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa, - jakie źródła informacji wykorzystuje się w analizie kosztów, - jakie znaczenie mają koszty w osiąganiu przez przedsiębiorstwo sukcesu w biznesie, - w jaki sposób przeprowadzać analizę dynamiki i struktury kosztów, - jak badać wpływ różnych czynników na poziom kosztów. Książka jest adresowana do: - kadry kierowniczej różnych szczebli zarządzania, - menedżerów i specjalistów ds. controllingu, - doradców i analityków biznesowych, - pracowników służb finansowo-księgowych, - prowadzących własną działalność gospodarczą, - słuchaczy studiów podyplomowych, - studentów kierunków ekonomicznych.
25% rabatu
38,25
51,00 zł
Dodaj
do koszyka
Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności
Stwórz produkt, który pokochają klienci Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product. Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu. Najważniejsze zagadnienia: - zasady dopasowania produktu do rynku - kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku - MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów - kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika - optymalizacja za pomocą testów A/B „Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”. — Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com „Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”. — Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit „Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”. — Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty. Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2018-02-09
38% rabatu
30,38
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Przedstawiono kompleksowo współczesny mechanizm zarządzania finansami w firmie, z uwzględnieniem doświadczeń rozwiniętych gospodarczo krajów w dostosowaniu do warunków systemu gospodarczego, jaki krystalizuje się w naszym kraju.
15% rabatu
46,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce
Polskie przedsiębiorstwa stoją wobec olbrzymiego wyzwania, jakim jest proces unowocześniania, konsolidacji, a przede wszystkim podnoszenia wydajności tak, aby mogły sprostać zagranicznej konkurencji, gdy zmniejszy się nasza przewaga w dziedzinie kosztów pracy i surowców. Celem publikacji jest zidentyfikowanie i zbadanie czynników, które kształtują aktywność innowacyjną w grupie producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce. Książka zainteresuje menedżerów przedsiębiorstw omawianej branży.
15% rabatu
38,25
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Metody wyceny przedsiębiorstw aspekty teoretyczne i praktyczne
„Celem opracowania jest dostarczenie czytelnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności w zakresie prowadzenia wyceny przedsiębiorstwa za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych metod ze szczególnym naciskiem położonym na metody dochodowe wykorzystujące zarówno prosty, jak i złożony aparat matematyczno-finansowy. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansowych, analityków finansowych, doradców ekonomicznych, maklerów i osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem wartością przedsiębiorstw. W ramach opracowania skoncentrowano się na prezentacji istoty poszczególnych metod wyceny, a także wskazano sposoby i warunki ich zastosowania w praktyce, przedstawiając krok po kroku przykłady wyceny przedsiębiorstw”. Ze Wstępu
8% rabatu
33,12
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rework
Rework
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan, pomysłodawca i założyciel Business Innovation Factory Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów. Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią szczególnie przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele małych firm, osoby, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji oraz artyści, którzy nie chcą już więcej głodować. Nie trać czasu, to najlepszy moment na start! Jason Fried i David Heinemeier Hansson są założycielami pionierskiej firmy 37signals, która działa w branży komputerowej i której produktów używają miliony osób na całym świecie. Informacje o niej ukazały się w takich czasopismach, jak „Time”, „Newsweek” czy „Wired”. Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami firmy prowadzą również niezwykle popularny blog Signal vs. Noise. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.37signals.com.
38% rabatu
27,84
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak pisać.Wszystkie wymagane wiadomości
W pierwszej części znajdziesz wskazówki, jak napisać opowiadanie, opis, rozprawkę czy charakterystykę. Druga dotyczy form użytkowych - podanie, życiorys, ogłoszenie lub zaproszenie.
15% rabatu
6,25
7,35 zł
Dodaj
do koszyka
Korespondencja dyplomatyczna
Jest to nowe, piąte uaktualnione, wydanie podręcznika korespondencji dyplomatycznej. Korespondencja dyplomatyczna, to wyjątkowy aspekt wiedzy zawodowej dyplomaty. Wyjątkowość ta wynika m.in. z faktu, że podobnie jak sama dyplomacja, korespondencja dyplomatyczna kształtowała się w ciągu setek, a nawet tysięcy lat, zachowując do tej pory pewne ślady z tej przeszłości. Jako narzędzie dyplomacji, a tym samym polityki zagranicznej państwa, korespondencja dyplomatyczna służy wykonywaniu zarówno jej tradycyjnych funkcji, jak i bieżących zadań. Dlatego też, znajomość reguł obowiązujących przy sporządzaniu i posługiwaniu się korespondencją dyplomatyczną oraz samych not i pism stosowanych w obrocie dyplomatycznym, stanowi nieodzowny element sztuki dyplomacji i podstawowej wiedzy zawodowej dyplomatów oraz wszystkich tych, którzy uczestniczą w realizacji polityki zagranicznej państwa, w tym na forum organizacji międzynarodowych, szczególnie takich, jak ONZ, UE i NATO. Podręcznik – oprócz ogólnych zasad i praktycznych wskazówek oraz uwag dotyczących wymagań formalnych i technicznych obowiązujących przy sporządzaniu korespondencji dyplomatycznej i w posługiwaniu się nią – zawiera znaczny wybór wzorów i przykładów poszczególnych rodzajów pism wchodzących w skład korespondencji dyplomatycznej. Autor postawił sobie zadanie nadania podręcznikowi w miarę możliwości charakteru kompleksowego, to znaczy omówienia oprócz klasycznych, także tzw. specyficznych form korespondencji dyplomatycznej, takich jak deklaracje, komunikaty, oświadczenia, manifesty, druki dyplomatyczne, w tym zaproszenia, karty wizytowe itd., czyli tego wszystkiego, co służy komunikowaniu się, w formie pisemnej, w obrocie dyplomatycznym, przekazywaniu stanowiska i utrzymywaniu oficjalnych stosunków z przedstawicielami obcych państw i organizacji międzynarodowych. W podręczniku zostały uwzględnione także formy korespondencji znajdujące zastosowanie w praktyce innych resortów, jak np. wymiana listów, za pomocą których zawierane są m.in. różne porozumienia mające charakter umów handlowych i gospodarczych, oraz tzw. korespondencja dyplomatyczna „półoficjalna” i „prywatna” itp.
13% rabatu
58,46
67,20 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: - istota i znaczenie płynności finansowej, - instrumenty zarządzania płynnością, - czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej. Może być zatem wykorzystywana przez studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, jak również praktyków zajmujących się finansami przedsiębiorstwa oraz osoby pragnące pogłę­bić wiedzę z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonej działalności poprzez zachowywanie przez przedsiębiorstwa płynności finansowej.
25% rabatu
39,00
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fiszki Jak pisać żeby czytali
To NIE jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe. Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.
25% rabatu
18,73
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku
Język angielski Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz tu spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
35% rabatu
22,80
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku
Język niemiecki Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz tu spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
35% rabatu
22,80
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
The Startup Way
The Startup Way
Autor: Eric Ries
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
With his million-copy bestseller The Lean Startup, Eric Ries launched a global movement. Concepts like minimal viable product, A/B testing and 'pivoting' changed the language of business. Now he turns his attention to companies of all sizes - and shows how the startup ethos can breathe new life into even the largest and most bureaucratic organisation. In this groundbreaking new book, he draws on inside stories of transformations at multinationals like General Electric and Toyota, titans like Amazon and Facebook, and tech upstarts like Airbnb and Twilio. He lays out a new framework for entrepreneurial management: a comprehensive approach that kick starts innovation and delivers sustained growth, even in highly uncertain environments. The Startup Way is an essential read for leaders, managers and entrepreneurs at any level. It's a revolutionary approach to incubating great ideas, turning all teams into startups, and inspiring everyone to think like an entrepreneur.
13% rabatu
49,33
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. „Zawartość (książki) stanowi rozwiniętą i uaktualnioną wersję treści programowych w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa. Główny nacisk położono w niej na analizę dokumentów sprawozdawczości finansowej zgodnych z Ustawą o rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Zaletą monografii jest to, że uwzględnia ona zmiany w sprawozdawczości finansowej obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku. Umożliwia jednak przeprowadzenie analizy porównawczej z latami wcześniejszymi. Monografia została napisana w bardzo przystępnej formie. Każdy rozdział składa się z: hasłowych informacji o najważniejszych tezach (o teoretycznym i praktycznym znaczeniu dla analityka), treści rozdziału, przykładów, pytań sprawdzających, testów prawda/fałsz oraz zadań do samodzielnego rozwiązania." Z recenzji dr. hab. Stanisława Miecznikowskiego, prof. nadzw. UG Monografia jest efektem pracy zespołu Katedry Analizy Ekonomicznej i Finansów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką związaną z oceną funkcjonowania przedsiębiorstw w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia. Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. „Zawartość (książki) stanowi rozwiniętą i uaktualnioną wersję treści programowych w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa. Główny nacisk położono w niej na analizę dokumentów sprawozdawczości finansowej zgodnych z Ustawą o rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Zaletą monografii jest to, że uwzględnia ona zmiany w sprawozdawczości finansowej obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku. Umożliwia jednak przeprowadzenie analizy porównawczej z latami wcześniejszymi. Monografia została napisana w bardzo przystępnej formie. Każdy rozdział składa się z: hasłowych informacji o najważniejszych tezach (o teoretycznym i praktycznym znaczeniu dla analityka), treści rozdziału, przykładów, pytań sprawdzających, testów prawda/fałsz oraz zadań do samodzielnego rozwiązania." Z recenzji dr. hab. Stanisława Miecznikowskiego, prof. nadzw. UG Monografia jest efektem pracy zespołu Katedry Analizy Ekonomicznej i Finansów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką związaną z oceną funkcjonowania przedsiębiorstw w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia.
25% rabatu
31,50
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. „Zawartość (książki) stanowi rozwiniętą i uaktualnioną wersję treści programowych w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa. Główny nacisk położono w niej na analizę dokumentów sprawozdawczości finansowej zgodnych z Ustawą o rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Zaletą monografii jest to, że uwzględnia ona zmiany w sprawozdawczości finansowej obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku. Umożliwia jednak przeprowadzenie analizy porównawczej z latami wcześniejszymi. Monografia została napisana w bardzo przystępnej formie. Każdy rozdział składa się z: hasłowych informacji o najważniejszych tezach (o teoretycznym i praktycznym znaczeniu dla analityka), treści rozdziału, przykładów, pytań sprawdzających, testów prawda/fałsz oraz zadań do samodzielnego rozwiązania." Z recenzji dr. hab. Stanisława Miecznikowskiego, prof. nadzw. UG Monografia jest efektem pracy zespołu Katedry Analizy Ekonomicznej i Finansów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką związaną z oceną funkcjonowania przedsiębiorstw w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia.
25% rabatu
44,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Współczesne przedsiębiorstwo a wyzwania gospodarki światowej
Celem książki jest ukazanie, jakie działania podejmują współczesne przedsiębiorstwa w odpowiedzi na zmiany zachodzące w ich globalnym i krajowym otoczeniu. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom, które mają dyskusyjny, a nawet kontrowersyjny charakter. Tam, gdzie było to możliwe, wykorzystano prowadzone przez autora badania empiryczne, syntetyzując ich wyniki. Skoncentrowano się na kwestiach mających największe znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw, akcentując te koncepcje teoretyczne, które są pomocne w rozwiązywaniu problemów stanowiących wyzwania dla współczesnych firm. „Niniejsza monografia jest wybitna i unikatowa. Książka, oprócz walorów naukowych, ma także wartość praktyczną – zawarte w niej analizy i rozwiązania mogą wykorzystać menedżerowie w procesie zarządzania i podejmowania decyzji rozwojowych. Dzięki zastosowaniu holistycznego podejścia w zakresie wyjaśniania trudnych zjawisk i trendów oraz wyzwań związanych ze współczesnym funkcjonowaniem przedsiębiorstw powstało opracowanie pełne, ze wszech miar istotne i wnoszące znaczący wkład w rozwój problematyki zarządzania rozwojem i finansami przedsiębiorstw. Niewątpliwie publikacja tej monografii będzie ważnym wydarzeniem na polskim rynku wydawniczym”. prof. nadzw. dr hab. Marek Jabłoński
18% rabatu
36,82
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka