Okładka książki Testy kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią...
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
7% rabatu
25,09
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,46
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalnoś
34% rabatu
22,88
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12
Okładka książki Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
42% rabatu
34,24
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
38% rabatu
35,09
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,06
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
24% rabatu
52,11
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,47
Okładka książki Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
17% rabatu
48,86
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,86
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
24% rabatu
67,21
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,21
Okładka książki Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy atlantyckiej
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjności
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09
Okładka książki Platformizacja gospodarki cyfrowej
Platformizacja gospodarki cyfrowej
21% rabatu
59,52
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,52
Okładka książki Społeczeństwo handlowe
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa wymienianie się dob
46% rabatu
32,51
59,92 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,16
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
32% rabatu
37,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,09
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
32% rabatu
53,98
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,68
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu kw. PGF.07
Zbiór zawiera 6 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podsta
7% rabatu
25,09
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,46
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Helion.pl Biznes IT Social Media Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli
38% rabatu
36,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,55
Okładka książki Liberalizacja a bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej
Liberalizacja sektorów sieciowych należy do ważniejszych zmian z punktu widzenia teorii ekonomii oraz praktyki funkcjonowania gospodarki rynkowej. Obejmuje ona reformy mające na celu uruchomienie rynkowych lub quasi-rynkowych mechanizmów fu
28% rabatu
48,15
67,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,94
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
21% rabatu
81,80
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,88
Okładka książki Standard Bitcoina
W książce Standard Bitcoina ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakamoto
46% rabatu
35,25
64,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,25
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,86
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,86
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj