Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
11% rabatu
24,05 zł
27,00 zł
Dodaj
do koszyka Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Autor:
Joe Girard
Brown Stanley H.
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalnoś
34% rabatu
22,88 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Autor:
Sędzimir Tomasz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
43% rabatu
33,36 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor:
Muzyczyszyn Paweł
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
43% rabatu
32,23 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
43% rabatu
39,02 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
33% rabatu
39,75 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
43% rabatu
50,33 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy atlantyckiej
Autor:
Pawlak Karolina
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjności
28% rabatu
30,09 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Społeczeństwo handlowe
wysyłka: 48h
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa wymienianie się dob
45% rabatu
32,94 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor:
Philip Kotler
Giuseppe Stigliano
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
37% rabatu
34,78 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Autor:
Monika Ratajczyk
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
37% rabatu
50,62 zł
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór zawiera 6 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podsta
11% rabatu
24,05 zł
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz je
45% rabatu
32,45 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Autor:
Mirosław Skwarek
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Helion.pl Biznes IT Social Media Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli
43% rabatu
33,36 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Liberalizacja a bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej
Autor:
Szablewski Andrzej T.
Wydawca:
Wydawnictwo Key Text
wysyłka: 48h
Liberalizacja sektorów sieciowych należy do ważniejszych zmian z punktu widzenia teorii ekonomii oraz praktyki funkcjonowania gospodarki rynkowej. Obejmuje ona reformy mające na celu uruchomienie rynkowych lub quasi-rynkowych mechanizmów fu
28% rabatu
48,15 zł
67,20 zł
Dodaj
do koszyka Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
22% rabatu
77,38 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Autor:
Katarzyna Ziętek-Kwaśniewska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
28% rabatu
41,50 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
W książce Standard Bitcoina ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakamoto
45% rabatu
30,80 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|