Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii

Konsumpcja w czasach pandemii

wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-208-2506-0
EAN: 9788320825060
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
format: 237x164 mm
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
31,46 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,46

Opis produktu

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj