Okładka książki Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372519795
EAN: 9788372519795
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
28,16 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,16

Opis produktu

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj