Okładka książki Potencjał konkurencyjny marki

Potencjał konkurencyjny marki

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375610611
EAN: 9788375610611
oprawa: Miękka
podtytuł: jak zdobyć przewagę na rynku
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
31,62 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,62

Opis produktu

Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj