Opakowanie Designing Brands

Designing Brands

Wydawca: Gestalten
wysyłka: 48h
ISBN: 9783967041224
EAN: 9783967041224
oprawa: Twarda
podtytuł: A Collaborative Approach to Creating Meaningful Identities
format: 21.0x26.0cm
język: angielski
liczba stron: 240
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
145,61 zł
Cena detaliczna: 
181,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 145,61

Opis produktu

In Designing Brands, the Creative Voyage team provides a backstage view into eight studios who produce some of the world’s most captivating visual identities. Alongside these independent agencies’ greatest projects, the book features in-depth conversations with their leaders and collaborators. This select group of industry experts shares intimate details about their processes and the art of creating with rationality, thoughtfulness, and intuition. Designing Brands is split into chapters—discovery, direction, typography, illustration, photography, design, digital, and physical—based on the essential elements of this creative practice. But at its heart, the book is about community and the designers, strategists, animators, illustrators, stylists, photographers, and tastemakers who combine forces to bring brand universes to life.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj