Designing Coffee
Wydawca:
Gestalten
wysyłka: 48h
ISBN:
9783967040975
EAN:
9783967040975
oprawa:
Twarda
podtytuł:
New Coffee Places and Branding
format:
21.0x26.0cm
język:
angielski
liczba stron:
256
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
163,72 zł
Cena detaliczna:
203,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 163,31 zł
Opis produktu
Over the past few years, the world of coffee has kickstarted a movement of cultural and creative influence. From unique jute bags, logos, or merchandise—cafes, roasters, and coffee shops around the globe are experimenting with new ways to provide spaces and product packaging that stand out from the crowd.
Designing Coffee explores what it takes to curate some of the most innovative and eclectic coffee shops of today, from brand identity and packaging, through to interior design and architecture.
Celebrating unique spaces, such as the minimalist, tea-house-like coffeeshops of Japan or communist themed cafes in Vietnam, this book provides advice on how to create a unique space of your own.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|