E-MARKETING PWN![]() Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,75 zł
![]()
Drugie wydanie znanej książki Profesora Jerzego Gintera. Omówiono w niej: pochodną, pochodne wyższych rzędów, , całkę oznaczoną, całkę nieoznaczoną i szeregi potęgowe. Jej zaletą jest duża liczba przykładów zastosowań wraz z obliczeniami nu
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,69 zł
![]()
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,88 zł
![]() Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
![]() Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł
![]() MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Autor:
Jacek Kotarbinski
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach
30% rabatu
44,92 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,63 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|