Elektroniczna mata do gry w klasy
Wydawca:
Chicco
wysyłka: 48h
ISBN:
2+
EAN:
8058664079315
oprawa:
306x454 mm
format:
46.0x30.0cm
język:
polski
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
119,48 zł
Cena detaliczna:
149,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,19 zł
Opis produktu
Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!
Elektroniczna mata z 10 polami, na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości.
Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.
Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości!
Tryb 1 - Zabawa w klasy
Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
Tryb 2 - Fitness
Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.
Baterie: 3 AAA 1,5 Volt (nie są dołączone)
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|