|   Ferrari wczoraj i dziś
                            Autor:
                            
                                    praca zbiorowa
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Parragon
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-14-0547-951-6                            
                         
                            EAN:
                            
9781405479516                            
                         
                            oprawa:
                            
twarda                            
                         
                            rok wydania:
                            
2006                            
                         (0) Sprawdź recenzje 25% rabatu18,65 zł Cena detaliczna:  24,99 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,65 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Ferrari - włoska marka samochodów wyścigowych i prestiżowych sportowych. Firma założona w 1946 roku przez Enzo Ferrari obecnie należy do koncernu Fiata. Siedzibą firmy jest miejscowość Maranello we Włoszech. Zdaniem miłośników tego samochodu, prawdziwe Ferrari powinno być pomalowane na czerwono. Żółte kolory natomiast posiadają wozy wyczynowe Ferrari przeznaczone na tor i tak też są malowane. Logo firmy pochodzi z emblematu, jaki miał na swoim samolocie pilot myśliwski z I wojny światowej, Francesco Baracca. Enzo Ferrari, będący pod wrażeniem jego umiejętności, użył tego samego symbolu - czarnego rumaka, stojącego na dwóch tylnych nogach.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |