First Steps in Marketing Language
Autor:
Kozierkiewicz Roman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301162702
EAN:
978830116270201
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Słownictwo i praktyczne wskazówki
format:
11.7x19.0cm
język:
polski, angielski
Seria:
FIRST STEPS IN
liczba stron:
184
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
31,19 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,98 zł
Opis produktu
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.
Książka zawiera:
zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|