Każdy gracz rzuca kośćmi trzy razy w swojej kolejce; jeśli gracz wyrzuci układ wskazany na jednej
z trzech kart bierze tę kartę, kładzie ją zakrytą przed sobą i jego kolejka się kończy. Niektóre karty mają większą wartość niż inne, lecz wym
Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie:
- trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć
- kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek
Złap wiatr w żagle i wystartuj w eleganckim wyścigu jachtów. Steruj swym jachtem po trasie wyścigu ścigając się z przeciwnikami oraz omijając napotkane przeszkody. "Regatta" to gra dla prawdziwych miłośników regat.
Każdy ma na ręce 5 kart.
Przez stulecia runy (rodzaj alfabetu) zawierały ezoteryczne moce, zapewniające władzę oraz dar jasnowidzenia tym, którzy umieli je interpretować. Gracze mają teraz dostęp do tych mocy, ale muszą najpierw pokonać wszystkich swoich przeciwnik
Przed pierwszą rundą ustala się losowo gracza rozpoczynającego, który otrzymuje kartę Alicji. Następnie tasuje się pozostałe karty i układa je w stosie. Przed każdą rundą, gracz rozpoczynający rozkłada karty na stole. Karty muszą być ułożon
Gra ma niesłychanie proste reguły. Gracze mają do dyspozycji kostki do gry i karty. Zagrywając karty gracze mogą na przykład usuwać kostki z gry, przekazywać je przeciwnikom, lub dociągać nowe karty.
Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pie
Gracze powinni usiąść po przeciwnych stronach planszy i rozdzielić po równo między sobą wszystkie piony. Każdy gracz otrzymuje 2 potrójne, 2 podwójne oraz 2 pojedyncze piony. Na zmianę w turach gracze rozkładają po jednym ze swoich 6 pionów
Każdemu graczowi rozdaje się po pięć kart dzwonów nurkowych, ponumerowanych od 1 do 5. Należy potasować karty stworzeń morskich i rozdać każdemu graczowi po 4. Rozdane karty gracze trzymają w ręce, a pozostałe karty układa się zakryte na st
Na bazarze krzątanina: to wielki dzień na targu dywanów! Wkrótce ogłoszą najlepszego sprzedawcę! Każdy gracz jest sprzedawcą, który stara się przechytrzyć pozostałych. W turach, każdy gracz rzuca kostką i przesuwa po planszy Assama, organiz
Płytki dzieli się na dwa zestawy (w każdym znajduje się 20 płytek):
- zestaw nr 1 zawiera wszystkie płytki czerwone, płytki czerwone i neutralne oraz płytki z dwoma czerwonymi kwadratami i jednym zielonym
- zestaw nr 2 zawiera wszystkie pły
Winomino to bardzo prosta gra, przeznaczona dla jednego lub dwóch graczy w dowolnym wieku! Winomino to doskonałe narzędzie edukacyjne, wprowadzające dzieci w świat geometrii przestrzennej.
W trybie dla dwóch graczy, zwycięzcą zostaje ten,
Szybkie, kolorowe myszki przemykają po planszy w poszukiwaniu kawałka sera. Aby uniknąć zastawionych na nie pułapek muszą być nieustraszone i przebiegłe!
Zwycięzcą tej fantastycznej gry jest mysz, która unikając pułapek przeciwników jako p
Kostki, które poruszają i przepychają inne kostki. 25 drewnianych kostek uwięzionych na planszy 5x5.
W swojej turze gracz wybiera jedną z własnych kostek znajdujących się na obwodzie i przepycha cały rząd kostek stawiając ją na końcu. Wygry
Każdy gracz posiada kometę i pięć par satelitów. Uwaga, przeprowadzka w kosmosie jest ściśle regulowana! Podczas swojej tury gracz porusza: jednego ze swoich satelitów (jednak nie dalej niż pozwala na to łańcuszek) oraz swoją kometę (na wol
Celem gry jest uszeregowanie czterech z własnych Gobbletów w jednym rzędzie. W każdej turze, musisz zagrać nowego Gobbleta albo przemieścić Gobbleta na planszy. Cała sztuka polega na tym, abyś zapobiegł wchłonięciu własnych pionków przez pi
Gobblet Kid: zwycięski rząd może być ukryty pod spodem!
Celem gry jest ustawienie trzech z własnych Gobbletów w jednym rzędzie. W każdej turze, musisz zagrać nowego Gobbleta na planszy. Cała sztuka polega na tym, abyś zapobiegł wchłonięciu
Dwaj gracze budują w turach piramidę ze swoich klocków. Kiedy piramida jest gotowa, każda z 3 ścian składa się z 15 klocków. Zwycięzcą zostaje gracz, który umieści najwięcej swoich klocków na przynajmniej 2 ścianach.
Znakomita jakość wykon
Każdy gracz w losowy sposób wybiera stożek "cel": kolor znajdujący się wewnątrz staje się "kolorem gracza" i powinien być utrzymywany w tajemnicy przed przeciwnikami przez całą grę. Następnie należy rozłożyć na stole stożki "podstawy", a na
Batik Kid to klasyczny Batik w wersji dla dzieci, w której geometryczne kształty figur każdego z graczy zostały zastąpione kolorowymi przedstawicielami fauny morskiej (ryby, ślimaki, kraby, ośmiornice, rozgwiazdy).
Reguły gry są zgodne z k
Zadaniem gracza jest dyskretnie sprawić, aby żetony w jego kolorze zostały jak najszybciej usunięte z planszy. Żetony należy usuwać w taki sposób, aby przeciwnicy nie zorientowali się, jaki kolor został nam przypisany na początku gry.
Gra
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?