zapowiedź
![]() Góry świata
Autor:
Adamczak Sławomir
Wydawca:
SBM
wysyłka: po 30.09.2025
ISBN:
978-83-8348-590-4
EAN:
9788383485904
oprawa:
Twarda
format:
300x241mm
liczba stron:
368
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
46% rabatu
69,26 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Góry zajmują prawie jedną czwartą powierzchni lądów naszej planety. Najwięcej pasm przypada na Azję,gdzie stanowią aż jedną trzecią obszaru tego kontynentu, a najmniej na Afrykę – zaledwie 14 procent.Książka przybliża najciekawsze pasma i pojedyncze masywy na Ziemi. Większość z nich jest uformowanaw podłużne łańcuchy, ale są także masywy pojedyncze, zwykle wulkany. Opis każdego pasma zawierawiadomości na temat dziejów jego eksploracji, warunków klimatycznych oraz rzeźby terenu. Dodatkowopodano praktyczne informacje dotyczące najbardziej reprezentatywnych szlaków: dystans, czaspotrzebny na przejście trasy, a także listę mijanych po drodze miejsc. Na końcu każdego rozdziałuznajdują się opisy najciekawszych obiektów danego pasma: szczytów, jezior, wodospadów i innychwartych uwagi atrakcji.
Książka jest adresowana do wszystkich miłośników gór – zarówno amatorów pięknych fotografiigórskich, jak i osób, które po lekturze zapragną zobaczyć któryś z tych szczytów na własne oczy. O autorze:Sławomir Adamczak – pasjonat podróży oraz fotografii krajobrazowej i krajoznawczej, autor licznychprzewodników turystycznych, książek i publikacji prasowych o tematyce podróżniczej, a także kilku tysięcy haseł w popularnej encyklopedii geograficznej wydanej w kilkunastu krajach świata. Od lat organizuje i prowadzi fotowyprawy. Przemierzył szlaki wielu pasm górskich, od Sudetów i Tatr przez Alpy i Kaukaz po Karakorum i Andy. Prowadzi blog okfoto.pl. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|