Hulajnogą przez Szczęśliwą Arabię
Autor:
Wieczorkiewicz Dominik
Wydawca:
Skrzat
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-7915-572-9
EAN:
9788379155729
oprawa:
twarda
format:
250x170x15mm
język:
polski
liczba stron:
128
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
21,03 zł
Cena detaliczna:
29,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,97 zł
Opis produktu
Zbiór opowiadań dla młodych czytelników będący pogodną, owianą humorem relacją z autentycznej i dość nietypowej podróży. Autor – młody leśnik – wyrusza w towarzystwie pluszowego misia (wspierającego organizację charytatywną) na Półwysep Arabski. Jego głównym środkiem transportu jest wysłużona hulajnoga. Z dziecięcą ufnością przemierza najpierw Arabię Saudyjską, następnie Bahrajn, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Spotyka na swej drodze przyjaznych i gościnnych ludzi, przeżywa różne przygody, przygląda się zwierzętom – wielokrotnym sprawcom ciekawych zdarzeń. Opisywane niekiedy z lekkim „przymrużeniem oka”, wszystkie one wydarzyły się podczas tej podróży.
Arabia Felix – Szczęśliwa Arabia, określenie przypisane w starożytności obecnym terenom Jemenu i Omanu, podczas tej podróży nabrały dla Autora nowego, osobistego znaczenia. Wszystkie odwiedzone miejsca Półwyspu Arabskiego, przygody, spotkania... wspomina jako niezwykle szczęśliwe!
Nie ma tu miejsca na opisy skomplikowanej sytuacji politycznej regionu. W czasach radykalizmu islamskiego, kiedy na świecie kipi od zamachów terrorystycznych i poważnych konfliktów, podróżnik świadomie zdaje się dostrzegać tylko to, co wokół dobre i przyjazne. Historia ciekawa, bowiem szczera i prawdziwa. Pisana z głębi serca, pełna przygód, których nie powstydziłby się „Ali-Baba i czterdziestu rozbójników”. To opowieść o marzeniach, zachwycie światem i dobrem, które pragnie stale odnajdywać w ludziach.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|