Okładka książki J.polski SP kl.4 Słowo za słowem podr WSiP

J.polski SP kl.4 Słowo za słowem podr WSiP

Wydawca: WSiP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788302076596
EAN: 9788302076596
oprawa: Miękka
podtytuł: Szkoła podstawowa
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
26,21 zł
Cena detaliczna: 
31,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,18

Opis produktu

W skład każdego pakietu należącego do tego cyklu wchodzą: podręcznik, zeszyt ćwiczeń, przewodnik dla nauczyciela ""Jak uczyć języka polskiego w klasie..."" oraz kaseta audio.ęcznik ""Słowo za słowem"" otwiera cykl podręczników Marii Nagajowej dla klas 4-6, zgodny ze wskazaniami ""Podstawy programowej"" MEN dla zreformowanej polskiej szkoły oraz opartego na niej programu ""Słowa jak klucze II"" (DKW-4014-34/99). całego cyklu jest gwarancją dobrych efektów pracy i nauczycieli, i uczniów. cą dla nauczycieli są odrębne przewodniki dla każdej klasy: ""Jak uczyć języka polskiego w klasie..."", a w nich rozkład materiału uwzględniający: umiejętności, podstawy umiejętności, wreszcie wiadomości i ćwiczenia. Takie ujęcie materiału odpowiada założeniom reformy: celem nauczania i uczenia się są bowiem przede wszystkim umiejętności. Rozkłady materiału pozostawiają przy tym; co ważne; całkowitą swobodę w doborze tematów lekcji. Podobnie jak zajmujące zasadniczą część przewodników ""Pomysły lekcji w układzie chronologicznym"", które ""mają pomagać w rytmicznej i harmonijnej pracy, chronić przed przypadkowością i pomijaniem ważnych składników kształcenia"".tegracji, która jest podstawą całego cyklu Marii Nagajowej, trudno dziś mówić jako o nowej metodzie nauczania. Warto jednak przypomnieć, że właśnie te podręczniki wprowadziły ją do polskiej szkoły. Dzięki integracji uczeń ""dostrzega związki np. między analizą tekstu literackiego a nauką o wyrazie, składnią a budową wiersza i interpunkcją, słowotwórstwem i fleksją a ortografią; rozumie cel uczenia się"". Celowość swoich działań widzi także w samodzielnej pracy z podręcznikiem. Autorka kładzie na niej nacisk szczególny, a obudowa metodyczna i rozwiązania graficzne; konsekwentne we wszystkich trzech klasach; zapewniają uczniowi pomoc w świadomej nauce. Czytelne instrukcje, wskazówki, powtarzające się kolory stron, różne wielkości i kroje czcionek, wykresy, strzałki, tabele, liczne ilustracje i fotografie; przybliżają, prowadzą, ułatwiają, uatrakcyjniają. By droga do zdobywania wiedzy nie była nużąca, wprowadzono wiele gier dramatycznych, inscenizacji, zabaw językowych, łamigłówek, krzyżówek, nagrywanie słuchowisk itp. iki Marii Nagajowej nie tylko kształcą, ale i wychowują. Służą wyrabianiu cech charakteru ważnych w życiu społecznym, uczą tolerancji, uczciwości, odpowiedzialności za czyny i słowa; mówią o polskich obyczajach i wierzeniach, o polskiej kulturze narodowej i jej odrębności, a jednocześnie o jej związkach z kulturą europejską. Ukazują świat wartości pozytywnych przeciwstawiony wartościom powszechnie uznanym za negatywne.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj