Jak być szczęśliwym
Autor:
Barbara Berger
Wydawca:
Laurum
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377466551
EAN:
9788377466551
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
14.0x21.5cm
język:
polski
liczba stron:
204
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
23,79 zł
Cena detaliczna:
29,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,76 zł
Opis produktu
Coś zupełnie nowego! Poradnik, który faktycznie pomaga! Człowiek nie ma poczucia, że WSZYSTKO robi źle, dowiaduje się natomiast, jak może wprowadzić drobne korekty do swojego myślenia, by wszystko w jego życiu stało się znacznie łatwiejsze"".magazyn ""Cosmopolitan""Oto lista 10 metod, które Barbara Berger omawia w swojej książce:1. Pogódź się z rzeczywistością.2. Pragnij tego, co masz.3. Bądź ze sobą szczery.4. Zastanów się, co sobie opowiadasz.5. Skup się na swoich sprawach.6. Realizuj swoje pasje i pogódź się z konsekwencjami.7. Postępuj słusznie i pogódź się z konsekwencjami.8. Skup się na tym, co masz przed sobą, a o wszystkim innym po prostu zapomnij.9. Rozeznawaj się w rzeczywistości.10. Dostrzeż w sobie coś trwałego.Barbara Berger jest przewodniczką duchową, niezwiązaną z żadną konkretną tradycją lub religią. W swoich książkach porusza tematy z pogranicza psychologii i wiedzy duchowej, posługując się językiem łatwym do zrozumienia dla współczesnego czytelnika.Inspiracją do napisania tej książki były trudne doświadczenia życiowe autorki.Berger opisuje niezwykle efektywne techniki, które pomogły jej przetrwać ciężki okres po rozwodzie, kiedy samotnie, z dala od rodziny i przyjaciół, musiała opiekować się trójką swoich dzieci.Barbara Berger napisała kilkanaście książek z zakresu rozwoju osobistego, w tym takie tytuły jak Mental Technology (wydane również jako The 10 Mental Laws), Gatewayto Grace oraz jej ostatnia publikacja - TheSpirituals Pathway.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|