Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego
Autor:
Alicja Gębczyńska
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-319-0
EAN:
9788372053190
oprawa:
miękka
format:
170 × 240
liczba stron:
173
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów podyplomowych 'Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie'. Posiada certyfikaty audytora wewnętrznego oraz wiodącego. Jest autorką licznych publikacji o jakości oraz procesach usługowych.
Monografia poświęcona jest zarządzaniu jakością w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego na przykładzie urzędów miast. Opisano w niej etapy zarządzania procesami, analizując konkretne przypadki z badanych urzędów miast. Omówiono ponadto procesy usługowe, a także metody wykorzystywane do oceny ich jakości. Zaproponowano innowacyjne podejście do oceny jakości procesów usługowych na przykładzie jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego.
Ze względu na aktualność poruszanej problematyki oraz możliwość zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pomiaru i oceny procesów usługowych monografia jest polecana jako lektura uzupełniająca dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza wydziałów zarządzania. Z uwagi na zawarte ogólne zalecenia książka adresowana jest również do decydentów lub naczelników jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego oraz menedżerów organizacji usługowych, którym zależy na zapewnieniu jakości oferowanych usług.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|