Ortografia na 6 - to gra, podczas której dziecko przyswaja pisownię wyrazów trudnych, często nie dających się uzasadnić żadną regułą. Podczas zabawy dziecko rozwija umiejętności ważne w nauce pisania. Gracze poruszają się po planszy. Na pla
Układanka zawiera 4 plansze ? scenki związane z porami roku. Znajdź 6 żetonów z obrazkami, które kojarzą się ze scenką przedstawioną na wylosowanej planszy. Zwycięża gracz, który pierwszy odnajdzie 6 odpowiednich żetonów. Inne propozycje za
Układanka zawiera 4 sklepowe kosze. Znajdź 9 produktów znajdujących się na "Liście zakupów" i wypełnij nimi kosz. Bawiąc się układankami dziecko rozwija swoją pamięć, uwagę i spostrzegawczość - funkcje potrzebne do nauki w szkole.
Wiek gra
„Nasza Polska” - gra, która łączy pokolenia.
Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które pod
Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających różne rodzaje pizzy: americana, capricciosa, pepperoni, vegetariana, hawajska, margherita-bambino.
Każda pizza składa się z 6 puzzli z charakterystycznymi dla niej składnikami. Znajdź 6 puzzli, k
Gra planszowa - układanka, zawiera 4 plansze - blaty pizzy, na których należy ułożyć składniki zgodne z wcześniej wylosowanym menu. W każdym menu umieszczonych jest 6 składników pizzy.
Gra rozwija spostrzegawczość, pamięć i uwagę - funkcje
Układanka "SYLABY" kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w naucz
Chińczyk rodzinna gra. Zawiera dwustronną planszę : dla 2-4 graczy, lub dla 2-6 graczy. Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu.
SYLABOMANIA - połącz sylaby w pary aby powstał wyraz. Układanka i gra planszowa dla dzieci w wieku 5-9 lat.
Gra planszowa: gracze kolejno rzucają kostką i zmierzają w kierunku Mety, a po drodze wykonują polecenia przypisane do Pól Zdarzen.
Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających różne zawody: Policjant, Strażak, Malarz, Lekarz, Kucharz, Fryzjer. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli atrybutów, które kojarzą się z danym zawodem. Rekomendowany wiek: 4 lat
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, któr
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: Przejście dla pieszych, Fotelik samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki
Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających miejsca publiczne: Teatr, Szpital, Szkoła, Sklep, Restauracja, Poczta. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli przedmiotów, które kojarzą się z danym miejscem. Rekomendowany wiek:
Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI - zwierzęta: łączymy w pary z
Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI - cyfry: łączymy w pary ilość
Spinki układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI - dodawanie, odejmowanie: dodaje
Układanka edukacyjna przeznaczona dla dzieci od lat 4, która zawiera 6 tematycznych plansz ukazujących jak powstają różne produkty. Należy odnaleźć 4 żetony z obrazkami, które kojarzą się ze scenką przedstawioną na danej planszy. Żetony ukł
Pomoc dydaktyczna dla klas 0-2.
Liczmany pomagają dzieciom w rozwiązywaniu prostych działań matematycznych, pomagają w poznawaniu liczb, ułatwiają odróżnianie znaków matematycznych,
Dołączone figury pomagają w poznawaniu kolorów i figur ge
Strategiczna gra planszowa, w której można stać się Agentem Tomkiem, Herr Helmutem, Nikołajem Nikołajewiczem lub Agentem Jamesem. Każdy gracz otrzymuje ściśle tajne zadanie. Wszyscy zaczynają grę we wspólnej Kwaterze Głównej. Na pięciu plan
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?