Drewniana zakładka z pewnością będzie umilała czytanie ulubionej książki. To także dobry pomysł na prezent. Wymiary około 18/4 cm, w zależności od wzoru mogą się nieznacznie różnić. Nie ma dwóch takich samych drzew, stąd każda ma swoją char
Wszystkie nasze zabawki mają minimalistyczny design i tak też wyglądają samochodziki. Wyróżnia je maksymalnie uproszczona forma, a wielkość została dopasowana do dedykowanego garażu. Podstawa samochodziku wykonana jest z najlepszej jakości
Wszystkie nasze zabawki mają minimalistyczny design i tak też wyglądają samochodziki. Wyróżnia je maksymalnie uproszczona forma, a wielkość została dopasowana do dedykowanego garażu. Podstawa samochodziku wykonana jest z najlepszej jakości
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło. W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło. W wieku
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej.
Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów.
Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwi
Zgodnie ze średnim tempem rozwoju grafomotorycznego między 2,5 a 3 rokiem życia dziecko zaczyna kreślić linie, zygzaki, kreseczki. Później rozpoczyna rysować poziomo, pionowo, ukośnie, następnie rysuje półokręgi oraz wreszcie koło.
W wieku
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej.
Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów.
Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwi
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej.
Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów.
Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwi
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej.
Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów.
Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwi
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej. Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów. Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwic
Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej.
Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, poznawania zwierząt oraz kolorów.
Rekomendowane przez lekarza okulistę, dziecko podczas zabawy ćwi
Pośród sznurków z fal pływam całkiem sam. I pytanie mam: czy ktoś z dzieci wyplącze mnie z sieci? Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej. Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym czasem zabawy, p
Leniwie leżę na plaży, a słońce me ciało praży. Sznurki promieni słonecznych nie są dla krokodyli niegrzecznych. Przeplotki rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz zdolności motoryki małej. Przeplatanie zwierzątek sznurówką będzie radosnym c
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?