Okładka książki Marketing polityczny w teorii i praktyce

Marketing polityczny w teorii i praktyce

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788322930120
EAN: 9788322930120
oprawa: Miękka
format: 16.8x23.8cm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
19,43 zł
Cena detaliczna: 
24,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,43

Opis produktu

Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA Wyborca na rynku politycznym Public relations w polityce Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj