Marketing PWNStoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Autor:
Mirosław Urban
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak ró
27% rabatu
42,80 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
27% rabatu
50,06 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
27% rabatu
50,06 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
27% rabatu
64,57 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|