Okładka książki Marketing w teorii i praktyce

Marketing w teorii i praktyce

Wydawca: WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7205-336-7
EAN: 9788372053367
oprawa: miękka
format: 170 × 240
liczba stron: 386
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Podręcznik przedstawiający zasady marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie potrzebnych wiadomości z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. W dwóch częściach opracowania - teoretycznej i praktycznej - doświadczeni wykładowcy i jednocześnie praktycy, przekazują swoją wiedzę studentom wyższych uczelni i osobom zajmującym się marketingiem zawodowo, z uwzględnieniem polskich realiów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj