Marketing w teorii i praktyce
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-336-7
EAN:
9788372053367
oprawa:
miękka
format:
170 × 240
liczba stron:
386
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Podręcznik przedstawiający zasady marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie potrzebnych wiadomości z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. W dwóch częściach opracowania - teoretycznej i praktycznej - doświadczeni wykładowcy i jednocześnie praktycy, przekazują swoją wiedzę studentom wyższych uczelni i osobom zajmującym się marketingiem zawodowo, z uwzględnieniem polskich realiów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|