Medialny obraz rodziny i płci
Wydawca:
AFM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375712803
EAN:
9788375712803
oprawa:
Miękka
format:
15.5x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
214
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
23,78 zł
Cena detaliczna:
36,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,78 zł
Opis produktu
Zmiany, jakim podlega współczesna rodzina, nowe, w tym również genderowe spojrzenie na płeć, stereotypy z nią związane, role pełnione w rodzinie, związki partnerskie, zwłaszcza te jednopłciowe, są w ostatnim czasie przedmiotem nie tylko badań naukowców starających się opisywać i charakteryzować zachodzące przemiany, ale stały się tematem debaty publicznej toczącej się na wszystkich szczeblach życia społecznego, od gremiów politycznych po spotkania środowiskowe i towarzyskie.
Media masowe, zwłaszcza w swoich najpopularniejszych formach i przekazach, mogą utrwalać stereotypy i poglądy, gloryfikując tradycyjne modele i opinie, ale mogą też oswajać ze zmianami, ułatwiać ich zrozumienie, a w konsekwencji akceptację. Decyzje w sprawie własnych poglądów i ocen podejmuje jednak sam odbiorca.
Ze wstępu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|