MOOC. Historia i przyszłość
Autor:
Krzysztof Gruba
wysyłka: 48h
ISBN:
9788374384704
EAN:
9788374384704
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
231x160 mm
liczba stron:
138
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
11% rabatu
10,39 zł
Cena detaliczna:
11,62 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,83 zł
Opis produktuSpis treści
WSTĘP
HISTORIA DISTANCE LEARNING Historia czy prehistoria? Kursy korespondencyjne Radio i telewizja Edukacja wsparta komputerowo Rola technologii Waga jakości Standardyzacja Blended learning , wielokanałowość, openness i zwiastuny MOOC-ów
TRENDY OSTATNICH LAT - ZWIASTUNY EPOKI MOOC-ÓW Nieustający spór kognitywizmu z konstruktywizmem Distance learning 2.0 , czyli nauczanie skoncentrowane na użytkowniku T-learning , czyli wielokanałowość Distance learning 3.0 , czyli usieciowienie OER i uczenie w chmurze PLE - Personal Learning Environment Social learning Zmiana ciągła czy nowy paradygmat?
MOOC - HISTORIA, IDEA I CECHY CHARAKTERYSTYCZNE Cechy charakterystyczne Otwartość Masowość Sieciowość Autonomia studenta Feedback i crowdsourcing
OTOCZKA ORGANIZACYJNA, EKONOMICZNA I LOGISTYCZNA Konsorcja Uznawalność Pieniądze Serwisy meta-MOOC-owe
ZAGROŻENIA I KRYTYKA MOOC-ÓW
KRYTERIA KLASYFIKOWANIA MOOC-ÓW
RODZAJE MOOC-ÓW WSPÓŁCZEŚNIE Bazowe typy kursów MOOC Hybrydowe kursy MOOC Kursy MOOC odwrócone Mobilne kursy MOOC
TRENDY ROZWOJU MOOC-ÓW Social knowledge i collaborative learning Technologia dla edukacji Learning by doing sMOOCs jako propozycja
JAK SIĘ TO ROBI - PRZEGLĄD PRZYPADKÓW Przykład 1: CS221 Introduction to Artificial Intelligence Przykład 2: CS229 Machine Learning Przykład 3: CS193P iPad and iPhone Application Development Przykład 4: Think Again: How to Reason and Argue Przykład 5: CCK08 Connectivism and Connective Knowledge
BIBLIOGRAFIA
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|