Niemiecki. 600 fiszek. Najważniejsze idiomy EDGARD
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Edgard
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377882092
EAN:
9788377882092
oprawa:
Kartonowa
format:
08.5x16.0cm
język:
niemiecki, polski
liczba stron:
600
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
24,08 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08 zł
Opis produktu
NIEMIECKI 600 fiszek NAJWAŻNIEJSZE IDIOMY
(600 fiszek + CD-ROM z programem i nagraniami)
Opanuj 600 najpopularniejszych idiomów!
Niemiecki 600 fiszek NAJWAŻNIEJSZE IDIOMY to wyjątkowy zestaw ponumerowanych kartoników do nauki języka niemieckiego. Nauka z kursem pozwala szybko i skutecznie opanować idiomy najczęściej używane w języku niemieckim. Przykłady użycia idiomów w zdaniach to gotowe wzorce komunikacyjne. Aby ułatwić zapamiętanie materiału metodą skojarzeń, kurs podzielono na 27 praktycznych grup tematycznych. Kolorowe przegródki pozwalają zaplanować naukę, a nagrania mp3 ułatwiają opanowanie prawidłowej wymowy. Do zestawu dołączony jest także program FISZKI MP3 z testami oraz funkcją umożliwiającą tworzenie osobistej playlisty, której możesz słuchać, gdzie i kiedy tylko chcesz!
Program Aktywny Trening umożliwia tworzenie indywidualnych list nagrań, odsłuchiwanie ich na dowolnym odtwarzaczu i głośne powtarzanie za lektorem. Dodatkowo dzięki funkcji karaoke możesz sprawdzić na ekranie wyświetlacza prawidłową pisownię. Rozwiązując testy aktywnie sprawdzisz stopień opanowania materiału z fiszek i skutecznie utrwalisz znajomość idiomów.
Dzięki nauce z fiszkami:
- nauczysz się 600 najważniejszych idiomów niemieckich z 27 grup tematycznych
- poznasz użycie idiomów w kontekście – 600 przykładowych zdań
- stworzysz własną playlistę i przećwiczysz prawidłową wymowę
- sprawdzisz swoje postępy za pomocą testów w programie FISZKI MP3
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|