Nowe media a tradycyjne środki przekazu
Wydawca:
Maternus Media
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788389701046
EAN:
9788389701046
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Bibliografia 230 artykułów
format:
12.8x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
10,78 zł
Cena detaliczna:
15,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,78 zł
Opis produktu
Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury. Z tego względu autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|