Okładka książki Obraz mężczyzny w polskich mediach : prawda, fałsz, stereotyp

Obraz mężczyzny w polskich mediach : prawda, fałsz, stereotyp

wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-89120-63-2
EAN: 9788389120632
oprawa: miękka
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
25,25 zł
Cena detaliczna: 
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,22

Opis produktu

Niniejsza publikacja stanowi bardzo interesujący przyczynek do wiedzy na temat koncepcji płci, zarówno formułowanych przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Autor, stosując interdyscyplinarne ujęcie, przedstawia współczesne teorie dotyczące problematyki męskości, wywodzące się z badań prowadzonych w ramach studiów nad mężczyznami i płcią społeczno-kulturową (rodzajem). Dokonuje także analizy i interpretacji współczesnej wizji mężczyzny obecnej w polskich filmach, czasopismach, podręcznikach szkolnych, reklamach, a nawet propozycjach ustawodawczych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj