Ogólna teoria wszystkiego
Autor:
Fleischer Michael
Wydawca:
Libron
wysyłka: 48h
ISBN:
9788367209373
EAN:
9788367209373
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
193x158 mm
liczba stron:
166
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
31,35 zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31 zł
Opis produktuMichael Fleischer. Profesor na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się teorią systemów, konstruktywizmem i komunikacją społeczną. W pracy badawczej skupia się na analizie problemów komunikacji społecznej, aktualnych trendów w designie, społecznych funkcji reklamy i designu, a także komunikacji międzykulturowej i funkcjonowania nauki w kontekście społecznym.
Wieloletni stypendysta Deutsche Forschungsgemeinschaft. Profesor w Instytucie Slawistyki na Uniwersytecie we Frankfurcie nad Menem i Oldenburgu oraz na Uniwersytecie w Bochum. Autor takich publikacji jak: Typologia komunikacji (2012), Communication design czyli projektowanie komunikacji (2010), Trzy prawa komunikacji i jedna definicja design (2009). Współautor Słownika polszczyzny rzeczywistej (2011), publikacji wieńczącej badania nad przekleństwami w języku polskim. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|