Opakowanie Package Design Book

Package Design Book

Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9783836555524
EAN: 9783836555524
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 14.0x20.0cm
język: angielski, niemiecki, francuski
liczba stron: 672
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
41% rabatu
53,74 zł
Cena detaliczna: 
91,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,87

Opis produktu

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main categories - beverages, food, body, luxury, and other markets - and no fewer than 50 sub-categories. Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations, which permeate all aspects of our everyday lives. This well of inspiration will not just serve design and marketing professionals, but anyone with an interest in the creative process of packaging.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj