Promocja placówki edukacyjnej
Autor:
Lechosław Gawrecki
Wydawca:
EMPI
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-61249-08-5
EAN:
9788361249085
oprawa:
miękka
liczba stron:
120
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
26,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Książka stanowi kompendium działań marketingowych w oświacie. W publikacji scharakteryzowano wolny rynek w oświacie i rolę usług edukacyjnych. Przedstawiono działania marketingowe oraz formy i środki promocji, którymi może posłużyć się szkoła, aby zainteresować potencjalnych uczniów; pokazano, w jaki sposób tworzyć jej wizerunek i prowadzić działania z zakresu public relations. Wskazano także skuteczne i profesjonalne działania kierownicze dyrektora-menedżera.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|