Psychologia twórczości
Autor:
Edward Nęcka
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374894128
EAN:
9788374894128
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
24,21 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,17 zł
Opis produktu
Profesor Edward Nęcka jest wśród psychologów polskich niewątpliwie największym autorytetem i ekspertem w zakresie psychologii twórczości. Najciekawszą częścią tego podręcznika - przynajmniej z mojego punktu widzenia - wydaje się próba stworzenia syntetycznego, autorskiego modelu teoretycznego twórczości, który może być wielce stymulujący i zapewne stanie się punktem wyjścia dalszych badań i przyczyni się do generowania nowych hipotez w tej dziedzinie dociekań naukowych. Podręcznik ten wypełnia niewątpliwą istniejącą od wielu dziesięcioleci lukę w polskim piśmiennictwie psychologicznym. Prof. Jan Strelau Badania i teorie, do których nawiązuje Autor, tylko w niewielkim zakresie dostępne były dotąd polskiemu czytelnikowi. Chociaż twórczość jest jednym z podstawowych zjawisk jakie zrozumieć winien psycholog, całościowych opracowań z tego zakresu wyraźnie brakuje. Dużym atutem podręcznika jest podjęcie analiz z dwóch perspektyw: powstawania wybitnych dzieł twórczych i twórczości rozumianej jako indywidualne transgresje. Nęcka, przez samo zestawienie tradycyjnie różnych podejść badawczych, przybliża nas do syntezy zagadnień, a wielce obiecującą jest zapowiedź próby ich pogodzenia. Prof. Alina Kolańczyk
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|