Research and Practice in Assessing Academic Reading: The Case of IELTS
                            Autor:
                            
                                        Weir Cyril J.
                                        Chan Sathena
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Cambridge University Press
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9781108733618                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9781108733618                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            format:
                            
15.2x22.8cm                            
                         
                        
                            język:
                            
angielski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
42                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2019                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            48% rabatu 
                130,52 zł
                    Cena detaliczna:  
                        251,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 197,76 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                This volume describes differing approaches to understanding academic reading ability that have emerged in recent decades and goes on to develop an empirically-grounded framework for validating tests of this skill. The framework is then applied to the IELTS Academic Reading module to investigate a number of different validity perspectives that reflect the socio-cognitive nature of any assessment event. The authors demonstrate how a systematic understanding and application of the framework and its components can help test developers to operationalise their tests so as to fulfill the validity requirements for an academic reading test.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |